LAST FRIDAY NIGHT (outfit)

pondělí, září 17, 2012

ZDRAVÍM VŠECHNY MÉ DRAHÉ, CO PRÁVĚ ZAČÍNAJÍ ČIST TENTO ČLÁNEK 
Dnes to bude slíbený outfit post, ve kterém Vám představím nedávno pořízené sako z místního sekáče.
Mezitím co Vám bude v hlavě hrát píseň od Katy Perry shodující se s dnešním nadpisem článku, tak si prohlédněte outfit, který jsem na sobě měla minulý pátek, když jsem šla barmančit do našeho místního HavanaClubu (huaaa43 - my víme). Tímto zdravím Elišku, která tam se mnou večer dělala a moc přeji, aby se v Brně pěkně zabydlela a posílám jí tam : - * ..Na sobě mám už zmiňované černé sako ze sekáče, z kterého mám mega radost, protože už jsem dlouhou dobu nějaké takové hledala. Moc se mi líbí ležérní styl a ohrnuté rukávy. Dál už se nebudu rozepisovat, fotky snad budou mluvit za mě ..Vlastně snad jen to, že mám pohodlné kecky, které jsou za bar vůbec nejlepší, protože na podpatcích bych umřela.

Tak jak jsem se Vám líbila v novém sáčku? Máte rádi tento styl, nebo dáváte radši přednost černému svetříku na knoflíčky? Já musím říct, že jsem s celkovým "lukem" spokojená a možná ze mě teď bude saková víla, kdoví!? Teď už jen prozradím, že co nevidět vyhlásím  kosmetickou GA. Moc Vám předem děkuji za Vaše názory a komentáře! Zrovna tenhle článek se mi psal s extra velkou chutí a to jen díky Vám. 

+ SLUNEČNICOVÁ BONUSOVKA 

  F sako, jeans - 2hand   top - Tally Weijl   boty - CCC   prstýnek - Gate   náušničky - England + DIY   F  náramek - H&M

You Might Also Like

85 your comments

  1. sačko je šikovné, ale to tričko ma dostalo ... skvelý vzor ... závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tričko je hlavní, vím to, vím! :D

      Vymazat
  2. Pěkný outfit ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ja to porad rikam, saka jsou nejlepsi!:) Moc ti slusi!:) x

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CHICHI, díky moc to se tak hezky cte! O:-)

      Vymazat
  5. Pěkný outfit! To tričko je super, líbí se ti ten potisk (?) =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) JSEM S POTISKEM NEJVÍC SPOKOJENÁ! :)

      Vymazat
  6. Taky mám saka ráda, ale to tričko je ááááá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásko!*Moc ti to sluší, to sako je dokonalý!*

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já saka miluju a tohle ti moc sluší ;) A ty fotky... Prostě skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, pozývam ťa k sebe na giveaway. Budem rada, ak sa zapojíš :)

    http://dietmountainsdew.blogspot.sk/2012/09/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. wow! :) to trička je nádherné! a sáčko samozřejmě tky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, mám to tricko moc ráda!

      Vymazat
  11. Nejlepší je poslední dvojfotka!! Jsi největší kočka :* Moje :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D díky, to jsem nečekala..jako ani jedna dvojfotka se mi nějak moc nepáčí, ale díky Ti ! :-* ..mám tvé doplnky!

      Vymazat
  12. sako je suprové.. ale to tričko.. vyzerá to , ako keby si bola potetovaná :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi neksutečná kočka! :) Sluší neksutečně a ta slunečnice je boží, obě dvě tedy! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)* Jsi nejhodnější, snad budeš brzo zdravá :)

      Vymazat
  14. Moc ti to slusi...a za co ti dávám velký plus je to pozadí..... :).... stena se mi moc líbí u ni bych taky chtela nejakou takovou peknou fotecku jako mas ty:D

    OdpovědětVymazat
  15. krásne je to sako!tak ti sedí ten strih ako...super!

    OdpovědětVymazat
  16. sáčko je krásný, ty nakupuješ v nějakym super sekáči vid,že tam mají tak super věci, u nás mají děsný hadry. Jinak ti to moc sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No neboj u nás jsou taky někdy fakt úděsný hadry!

      Vymazat
  17. Super! Já to pořád říkám, že v sekáči se nakupuje nejlíp ;)

    OdpovědětVymazat
  18. supr outfit! To sáčko se mi moc líbí, taky bych měla skočit do sekáče, tady v ústí jich otevřeli pár nových, tak snad tam budou pěkné kousky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě budou o tom nepochybuji!!

      Vymazat
  19. achjo, jsi prostě krásnej hubeňour! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Sluší ti to moc! Sako je skvělý! Já už nějaké takové to "dokonalé" hledám tak 2 roky :D)
    http://thendstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Sacko je peckove a hrozne sa mi paci to "tattoo" tricko - take by sa mi presne hodilo! Chcem! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, takové krásné zhodnocená! :)

      Vymazat
  22. krásny outfit:)

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/09/giveaway-number-2.html

    OdpovědětVymazat
  23. Veľmi ti to pristane :) Krásne si to skombinovala :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, to mě moc potěšilo, taková super pochvala!

      Vymazat
  24. To sako ti skvěle padne k tomu triku :) Ale taky mně hodně zaujal ten prsten. Úžasně zkombinované;)

    OdpovědětVymazat
  25. moc pěkný sako <3 strašně ti to na těchto fotkách sluší! :)



    PS: Jsem tvoje nová čtenářka! Vážně skvělý blog, miluji tvoje fotky :))*

    OdpovědětVymazat
  26. outfit je moc hezký..nejdřív jsem si myslela, že máš tetování :D..když jsem viděla to tričko :))

    OdpovědětVymazat
  27. To tričko je úžasné! Trochu vypadá jak Tvoje druhá kůže:-)

    OdpovědětVymazat
  28. Tobě to tak sluší, krásko:)
    Zvu na giveaway o super legíny od Choies.com :)
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/prinasim-vam-novou-opravdu-skvelou.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná a díky za pozvání :)

      Vymazat
  29. úžasné tričko :)

    http://3-mka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Diano, moc děkuji za tvůj komentář. Jsem moc ráda, že jsi mě pozvala k sobě na blog. Nádherně fotíš a máš skvělé nápady....a móóóc ti to všude sluší. Strašně ráda se k tobě vrátím.pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  31. To tričko je naprosto boží! ^^

    OdpovědětVymazat
  32. Odpovědi
    1. dík Ti, to mě vždycky moc potesi, kdyz mi nekdo neco pochvali

      Vymazat
  33. pekný outfit, ale to tricko je fakt cool :)

    OdpovědětVymazat
  34. moc hezký outfit.. jednoduchý, ale krásný :))

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  35. Jé, sluší Dianko :)* Skvělá kombinace a moc děkuji za pozdrav, myslím na Tebe s tím kolenem, ať už je to dobré :)))*
    Eliška (HC) :D :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚĚĚKUJI MOC, komentář mě moc potěšil! :-*

      Vymazat
  36. Dio tobě to sluší! :-) saka mám ráda, mám sice teda jedno, že bych se měla stydět, ale ten styl se mi mega líbí! :-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: