,

MOJE SPREJAŘINA (reviews)

čtvrtek, září 06, 2012

ZDRAVÍM VŠECHNY KOSMETICKÝ SPREJAŘE!
Pokud ještě nevíte o mé závislosti na osvěžujících sprejích z avonu, tak teď se to dozvíte. Nedala bych totiž jediný den, aniž bych se "nestříkla". Je to asi rok, co zkouším všechny různé vůně a kombinace, takže Vám můžu porad svoji dedukci. Jestli chcete vědět více, čtěte dál. ;-)


Vyzkoušela jsem snad všechny různé vůně a teď můžu nějak krátce shrnout svůj názor. 
MALINA - Její vůně mi připomíná ovocný sirup na pití a bohužel mě celkově sprej nenadchnul, protože jsem ho kupovala od holky na votočvohozu, která mi ho dost zředila vodou, takže ho budu používat v létě při opalování na ochlazení. 
FIALKA - Mi voní tak trošku po tom alkoholu co obsahuje. Jinak vůně fialek není až tak typickou vůní a tak určitě někoho zaujme. Bohužel záplava boží vůně, kterou byste fetovali z polštáře to ale není.
TŘEŠŇOVÝ KVĚT - Moc mile voní. Jeho vůně nemůže vůbec nikoho urazit, není silná, naopak velice jemná, až nevýrazná. Pokud si ale budete chtít koupit sprej za účelem pořádně se ovonit, tenhle nedoporučuji.
MLÉKO&MED - Mám k němu úplně stejné poznámky, jako k třešňovému květu. Pokud máte rádi jemnou, sladkou vůni medu ve spojení s mlékem, tak doporučuji.
JAHODA - Je lahoda. Vždycky jsem toužila po spreji s vůní jahody, protože jahody miluju (určitě nejsem sama). Musím říct, že tento sprej voní moc hezky, ale doporučuji Vám ho vypotřebovat co nejdřív. Protože časem v něm jde cítit až moc alkohol.
MELOUN - Každý tuhle vůni vyhledává, protože je to jako byste na sebe vážně stříkali meloun. Měla jsem tenhle sprej 2x, ale časem mi tak trošku začal smrdět, pak i mamce začal smrdět a radši jsem ho vystřídala za jiný sprej, který se mi ještě "nepřejedl".
GRANÁTOVÉ JABLKO&LIČI/GUAVA - Je prostě fenomenální sprej. Jeho vůně je dost výrazná, každý hádá po čem to tak hezky voníte. Je to taková stálá krásná vůně, pokud chcete zaručené voňavé výsledky. Snad po čase neomrzí.
VANILKA&ŠVESTKA - Byla to bohužel jen limitovaná edice a měla jsem tu čest cítit ji jen párkrát, ale byla to senzační vůně. Jestli někdy tuhle kombinaci ve spreji zahlédnete, určitě neváhejte a kupujte. Je to neokoukaná vůně, co se jen tak nezapomíná.
JAHODA&BÍLÁ ČOKOLÁDA - Tento sprej pro mě zvítězil. Používám ho teprve krátce a už jsem ho stihla skoro všechem vypotřebovat a dokonce jsem od něj samou láskou z předávkování dostala i vyrážku na krku. Nastříkala jsem si totiž na ten svůj citlivej krk až hororový množství. Když budete sprej "normálně" používat, snad Vám tohle nehrozí. Je to nebeská vůně a pokud s ní nemáte ještě živé zkušenosti, není proč otálet, KUPUJTE!

Jiné spreje jsem (zatím) nezkoušela, ale uvidíme s jakými novinkami avon příjde. Snad se Vám moje recenze líbíla a přečetli jsme si ji s rezervou. Každý má rád jiné vůně a jiné spreje, pochopitelně. Budu tedy moc ráda, za každý Váš nároz, který mi dole v komentářích necháte.

You Might Also Like

58 your comments

  1. Vou,no ty jsi tedy spravna spotrebitelka,bohuzel techto spreju jsem moc nevyzkousela a pokud nektery,tak si nepamatuji,ale vyzkousela jsem letni s vuni kokosu a to byla bomba,proste to byla vune leta,drive totiz byly na opalovani jen kokosove olejicky,jezis,zase to vypada,ze jsem buhvijak stara,no nic,kazdopadne priste vyzkousim jahodu s cokoladou.Jinak te zvu na muj novy blog www.bavimebydlet1.blogspot.cz,tamten byl jen zkouska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super, tak moc děkuji za pozvání a jsem ráda, že dáš na moji malou radu se spreji :)

      Vymazat
  2. Akurát by som si rada niečo jemné voňavé zakúpila, takže vďaka tejto recenzii :)Zajuali ma tie nezvyčajné vône a určite skúsim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no to mám velkou radost! :)

      Vymazat
  3. jsou úžasné! naposled jsem měla levanduli:)

    OdpovědětVymazat
  4. Poznááám ich ! Tá ich vôňa je úplne dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. jj ten je hodně oblíbenej! Andulko :-*

      Vymazat
  6. A to jsem si myslela, že když mám čtyři tak to stačí :D. Shoduju se akorát s malinovým a ten mi nevoní, nejraději mám melounový a hrozně bych chtěla vyzkoušet jahodu a bílou čokoládu, podle toho co píšeš určitě brzy vyzkouším :).

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám meloun a jsem s ním spokojená :) Jinak máš vážně úctyhodnou sbírku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meloun je fajn :) ..to ano a to už jsem nějaké vyhodila :)

      Vymazat
  8. Já je jednu dobu taky hodně používala, zvláště vanilka byla své doby mým obrovským favoritem :)))))
    Moc hezké shrnutí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, potěšila jsi mě, jj valinka je senzační! :)

      Vymazat
  9. Já mám tyto spreje s vůní medu a mléka, švestky a vanilky a levandule. Mám moc ráda všechny tři na denní nošení. Je to levná verze parfémů a toaletních vod a celkem i vydrží. I když se s nimi stříkám několikrát za den. Od tebe bych vyzkoušela Liči s guavou a jahodu s bílou čokoládou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee závidím ti tu švestku s vanilkou! :-O ..

      Vymazat
  10. Páni, pěkná sbírka! :) Já na Avon teda moc nejsem, ale letos jsem si koupila v DMku od Baley tělový sprej Máta a zelený čaj a ta vůně.. je slast! Akorát to teda moc dlouho nevydrží voňat :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je fakt, no ale není to parfém takže se to musí stříkat častěji!

      Vymazat
  11. Mám sice jenom jeden (takže na tebe nemám :D),ale miluju ho!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden je normální množství! :)

      Vymazat
  12. taky je mám ráda, ale zas na ně nejsem tak úchylná jako ty :P

    OdpovědětVymazat
  13. Já ten avon nemám ráda :( Žádný mi z nich nevoní, hrozně na mě těžké vůně, já padla puchem když se holky tím stříkaly, ale je to asi hodně individuální no :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje mamka taky třeba avon vůbec nemusí, každ je zvyklej na něco jinýho..chápu! :-)

      Vymazat
  14. Mám ty stejné krom toho malinového, jahodového s tou bilou čokoladou a květinového:) Jsou skvělé:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak urco dopln sbírku i o tyhle :) ..jj, jsou a moc!

      Vymazat
  15. Liči a guava? :-O O tom som ešte ani nepočula a to mám celkom peknú zbierku: fialka&liči, jahoda&guava, granátové jablko&mango, čerešňový kvet, melón, kvet limetky&verbena, višňa&muškátový orech, fialka&liči, kokos&maracuja. Teraz som si objednala brusnicu&škoricu, tú som cítila len papieri, ale je to príjemná vôňa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No myslím, že jsem našla sprejovou sestru! :DD ..tento článek je pro Tebe jako dělaný! ..no urcite to musi pekne vonet, urco zkusim dalsi vune z tve nabicky, hodne me to zaujalo! :)

      Vymazat
  16. hm, ja nieco podobne aktualne zhanam... dnes som zavonala Dot od Marca Jacobsa a rozhodla som sa, ze na jesen chcem vonu, kde hlavnym tonom budu "red berries"... nevies poradit co by bolo z tych sprejov tomu tak najblizsie? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že asi ta guava s liči :)

      Vymazat
  17. Vlastním granátové jablko a mango, ale už to moc nepoužívám, radši normální parfémy. Ale čas od času...

    OdpovědětVymazat
  18. tieto spreje milujem, mám ho takmer vždy v kabelke !:)

    OdpovědětVymazat
  19. já asi před půl rokem kupovala kámošce k narozkám ten liči a guava a jak jsem si k tomu čuchla úplně jsem se do toho zamilovala. plánovala jsem si ho taky koupit, ale nějak jsem na to pak zapomněla. ale po tvém článku mám chuť to napravit!:D

    OdpovědětVymazat
  20. Měla jsem melounovej-> ze začátku jsem tu vůni zbožňovala, pak už jsem jí měla plné zuby ;D Teď mám fialku & liči-> spokojenost, granátové jablko & mango-> na mě moc sladká ale jinak okey ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tohle znám! Chce to hodně stridat :)

      Vymazat
  21. Krásná sbírka :) Já používám Oriflame, ale super recenze =) možná některý taky zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám doma to melounové a docela jsem spokojená, znova si ho ale už asi nekoupím:D:))

    OdpovědětVymazat
  23. Odpovědi
    1. Já miluji tvoji spolubydlící! :D

      Vymazat
  24. Já mám doma Liči a guavu a je to úžasná vůně, používám ji skoro každý den! :)
    Chtěla bych se jen zeptat, nevíš co mám udělat, když chci aby mi katalogy z avonu nebo oriflame chodili domů? Pár věcí+ten sprej jsem objednávala přes kámošku, ale teď už nemám možnost, a nevím jak jinak to udělat. Díky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím, mam tu vůni taky moc ráda! :)
      Katology avon jsou podle mě jen prs avon ladies :) já si takly vsechno objednavam prs kamaradku :) ..Avon ladies si tim "vydelavaji"

      Vymazat
  25. sou nej,taky mam sbirečku ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D sbírám to jako kdyby to byl můj koníček!

      Vymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DD no ta moje sbírka už je na psychologa jako dělaná! ..jéééééé to jsem ráda moc a moc, že jsi dala na mou radu, pak se ozvi! :-*

      Vymazat
  27. Proč tu nepíšeš o tom granátovém jabku, co máš na fotce? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo sorry to je ta guava s lici! :-D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: