,

MORAVSKÉ HRADY 2012

neděle, září 02, 2012

AHOJ VŠICHNI MOJI MILÝ ČTENÁŘI 
Moc ráda bych se s Vámi chtěla podělit o fotky z festivalu MORAVSKÉ HRADY, na kterém jsem včera strávila skoro 14hodin! :-D Za celou tu dobu jsem potkala tak maximálně deset známých lidí, takže trapné kecy, že tam bude celé naše město šly vniveč. Počasí bylo typicky fesťákový, takže pod mrakem a všude bylo plno bláta. To mě ale vůbec nevadilo, protože jsem na nahou měla nazuté své milované gepardí gumáky a nic mě nemohlo ohrozit. K teplu mi pomohly přítelovy vojenské ponožky a taky horký čaj, který jsem popíjela při chvilkovém odpočíváním v autě. Teď krátký výcuc:
STAGE A - ČESKÁ SPOŘITELNA
11.30 - 12.00      PROFESSOR LEOPARD  - Jsem strávila na parkovišti a nevadilo mi to.
13.00 - 14.00      CHINASKI  - Byli až překvapivě dobří.
15.00 - 16.00      DAVID KOLLER  - Zrovna jsem byla na prohlídce hradu.
17.00 - 18.00      EWA FARNA  - Má super červené vlasy a písničky pořád stejné.
19.00 - 20.00      MIG 21  - Nejlepší kapela večera. Viděla jsem je hrát prvně a nelituji.
21.00 - 22.00      MANDRAGE  - NEPŘIJELI! Místo nich přijeli Charilie Straight.
23.00 - 24.00      MONKEY BUSINESS  - Už jsem tento měsíc viděla na jiném festu, ale opět senzace.

STAGE B - MF DNES
 12.00 - 13.00     HORKÝŽE SLÍŽE  - Jsem taky už o letošních prázdninách viděla, ale umí udělat show i v pravé poledne.
14.00 - 15.00      POLEMIC  - Jsem neslyšela a běžně je ani neposlouchám.
16.00 - 17.00      VISACÍ ZÁMEK  - Známka punku a tím to pro mě skončilo. :D
18.00 - 19.00      STO ZVÍŘAT  - Byli naprosto luxusní, stáli jsme úplně u nich.
20.00 - 21.00      XINDL X  - To rozjel jak se patří, jeho texty mu šly rozumět i v té největší rychlosti.
22.00 - 23.00      TOMÁŠ KLUS  - Mě moc potěšil. Zpívala jsem si s ním všechny písně a to jsem teda nečekala!

You Might Also Like

52 your comments

  1. Krásný fotky!:)
    A měla jsi na sobě dokonalý outfit a ty gumovky!<3
    mmm..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee moc si me potesila! :-*
      Zvedlo mi to sebevedomi :)

      Vymazat
  2. MIG21 taky miluju, sice je bezne neposloucham, ale nazivo jsou skveli:)) muselo to byt super:)

    OdpovědětVymazat
  3. Závidím Ti ty gumáky, jsou absolutně dokonalé =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé moc děkuji, to jsem netusila, ze se budou tak líbit! :)

      Vymazat
  4. Pěkné fotky,a holinky :)
    zvu na giveaway :) http://melange-iv.blogspot.cz/2012/09/click-six-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná! DÍKY za pozvání! :)

      Vymazat
  5. suprový ponožky!
    Když jsem viděla poprvý chinaski taky jsem byla překvapená tím, jak dobří byli:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D díky ponožky jsem přítelovi zabavila! :-DD
      No aspon vís, o cem je rec! :)

      Vymazat
  6. Krásný, hrozně Ti to sluší. A ty ponožky, sexy!:D :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D I AM SEXY AND I KNOW IT! :-DDD

      Vymazat
  7. Děláš si srandu??? Ewiny vlasy byly to nejhorší, co jsem za celé hrady viděla!!! :D A prošvihla jsem kvůli krizi s T Mig 21, takže brečím a přijde mi, že jsem byla asi na 2 koncertech :///

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ČOŽE!!!!!!!!!!!!!!!
      Děláš si prdel! Prošvihlas je úplně!?
      No tak to je úpadek, oni byli senzační a nejvíc jsme se na ně těšili všichni!
      No jako já jsem tě tam pak ani neviděla, jste si opíjeli až moc dlouho.. :-/
      A Ewiny vlasy ..já ji fandím má teďka styl :-DD

      Vymazat
  8. Úžasné fotky a ještě úžasnější gumáky! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. huhuuu jsem ráda, ze se libi!
      To mě potesilo :)

      Vymazat
  9. juu, krásné fotky, moc ti to sluší!holínky jsou nejlepšíí*

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a holínky taky říkají díky! :)

      Vymazat
  10. super fotky, mmuselo to byt skveele :P

    OdpovědětVymazat
  11. Dio, na Tobě se mi líbí, že Ti to sluší pořád. I v chundelatých ponožkách a gumácích. I za deště. Prostě máš styl, který k Tobě sedí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé na Tvoje komentáře se vždycky moc těším ! :-*
      Jsi moc hodná a potěšila jsi mě! :)

      Vymazat
  12. Veľmi ti to pristane!! :) A tá šatka je krásna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji, na podzim ho budu nosit častěji :)

      Vymazat
  13. Opět nádherné fotky. Jak jinak taky, že? :))
    A ty gumáky jsou překvapivě hezký, na to, že jsou to gumáky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé díky moc :)
      No to je pravda, protože ty gumáky maj styl :-D

      Vymazat
  14. Jé tak to ses měla :)! Máš úžasné holínky :D, taky chci na podzim nějaké sehnat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu holínek! :)
      jojo je to určitě super investice co se vyplatí! :)

      Vymazat
  15. Super fotky a tie gumáky sú skvelé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, jsi další super hodný člověk co mi chválí gumáky ! :-*

      Vymazat
  16. tie gumáky su krásne veľmi :))

    OdpovědětVymazat
  17. Ty jsi viděla Charlie Straight????????? To ti tak závidím♥. Ewa vypadá trošku v tý bundě přecpaná/nacpaná:D...
    Jinak ti to hrozně moc sluší. Jsi fotogenické děvče. I bez šminek jsi fakt zajímavá:):3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj viděla ale nemáš co zavidet :) ..Ewa sama o sobě řekla, ze je červená koule :D ...jinak ja mam na fotkach sminky ;) ..ale i tak díky !

      Vymazat
    2. V tom případě dokážeš udělat své líčení tak, aby to nikdo nepoznal:D. Potlesk:D!

      Vymazat
  18. MH mi letos bohužel nevyšly, fotky vypadají dobře..nice..:)

    OdpovědětVymazat
  19. Je,to muselo byt fajn,gumaky mam take,jen cerno bile,takze vsem doporucuji.Byla jsi suprove vybavena,je videt,ze jsi vzdy pripravena,dekuji za reportaz,alespon jsem tam mohla byt diky tobe takto.Pritakavam ostatnim,hrozne ti to slusi,jsi tak prirozena a fotacek te ma proste rad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gumáky teď válej, to je fakt..ja uz je mám od lonska :)
      Nemáš zac, poteseni je na me strane! :)

      Vymazat
  20. Super článoček,super gumáky,super fotky!:) Páči sa mi ako sa s nami podelila o dojmy z každej jednej skupiny,ktorá sa tam objavila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. suprózně děkuji! :-*
      Jéé moc děkuji, zes to ocenila! :)

      Vymazat
  21. škoda, že bylo tak ošklivo a já to měla tak z ruky :-(
    super fotky! jen Tomáš chybí :-( :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Macháček je nejlepší! viděla jsem ho už 2x a pokaždý nejlepší vystoupení z celého festivalu! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to souhlasím! Jirko rozjed to! :-D

      Vymazat
  23. Holínky!Božíí!
    a podle fotek sis těch 14 hodin užila :D

    OdpovědětVymazat
  24. parádne fotky :) tie gumáky sú krásne :) ja by som si tiež mala dáke zohnať :D lebo moja festivalová obuv je strašna :DDD Program musel byť fest dobrý :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky díky díky :) ..jasně byl moc dobrej, letos se to fakt povedlo! :)

      Vymazat
  25. Professor Leopard - zmeškala jsi úžasnou kapelu, toho bys měla litovat!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bohužel jsem ji nestihla, ale fakt mi to nevadilo, protože tuhle kapelu stejně neposlouchám a za celý fest jsem toho slyšela hodně, tak mě to snad mrzet nemusí. Třeba příště :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: