MY DARLING LENNY

středa, září 26, 2012


ZDRAVÍM VŠECHNY MOJE ČTENÁŘE
Budu trošku přeskakovat a ukážu Vám fotky, které jsem včera nafotila s mojí exblogerínou Lenny. Udělaly jsme si po škole fotící odpoledne a blby jsme co to šlo. Doufám, že fotky budou vypadat na Vašem monitoru stejně hezky jako na mém. S přáním krásnho dne se s Vámi loučím a užíjte si fotky. Budu se oc těšit na Vaše komentáře.




You Might Also Like

76 your comments

  1. fakt krasna :) a aj fotky su krasne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně se změnila. :) Asi to dělají ty vlasy. Ale i tak je krásná. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky a krásna Lenny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Whoa! Ta první fotka je fakt luxuska :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, to byla moje retuš století! :)

      Vymazat
  5. Moc pekna holcina a i zajimava a ta zdvojena fotecka je bomba,takova ducharska.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc jí to sluší, a má zase světlé vlásky - tleskám! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotky! Strašně moc se mi líbí ten účes, co má Lenny, ohromně jí sluší! =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím a děkuji za pochvalu :-*

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. děkuji, jsem moc moc moc potěšená! :-**

      Vymazat
  9. Moc povedené fotky, a Lenka se opravdu dost změnila!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Lenny má krásný úsměv :) moc jí to sluší :) šikovná fotografka! :)

    OdpovědětVymazat
  11. fotky se moc povedly, líbí se mi, jak jsou nádherně upravené:)

    OdpovědětVymazat
  12. Achjo, kdybych byla aspoň z poloviny tak hezká jako Lenny! :)
    A fakt nevím, jak jsi udělala tu fotku, kde má 3 hlavy! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Lenča je kočka:) a ty výbornej fotograf Dii:-*:)

    OdpovědětVymazat
  14. Woow :O Dokonalé fotky!♥ Lenny je nádherná, moc jí to sluší :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Na můj vkus až moc upravené :) ale jinak pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor, tohle jsem upravovala vážně hodně ..prostě jako obrázky a né fotky :)

      Vymazat
    2. Mě dnes i včera pálela žáha, ale nevím jestli z kiwi. :)

      Vymazat
    3. Aha tak to teď už nezjistíš. Já miluji kiwi i tak! :-D

      Vymazat
  16. Leňa je kráska, to ale vy obě ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty bláho, to jsou nádherné fotky. Od profíka, koukám. Lenny to moc sluší, pořád krásnější!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;-) Roste do krásy a já moc děkuji!

      Vymazat
  18. Ty fotky jsou dokonalý ! Lenny je kočka :)

    OdpovědětVymazat
  19. Odpovědi
    1. Jéé no tak od Tebe jsem tady snad komentář ještě neměla, to je pocta! :)

      Vymazat
  20. jé ta je krásná!Povedené fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé díky moc, to mě tak moc těší! :-)

      Vymazat
  21. Krásné fotky. Lenny je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  22. Musím jedině souhlasit se všemi, krásné fotky, jak do časopisu :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to jsi napsala moc hezky, to mě moc moc potěšilo! :)

      Vymazat
  23. nádherná slečna :) fotky se moc moc povedly :)

    OdpovědětVymazat
  24. Škoda že se blogu vzdala a nechytlo jí to. :) Povedené fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, nevadí! :) Třeba bude mit chut si zase blog zalozit ;-)

      Vymazat
  25. k-k-k-k-kr-rr-ááásná LENNY! a šikovná DIUŠE! :-D

    už jsem to napravil, viď? :-P

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;-) děkujeme Ti obě dve! :)

      Vymazat
    2. jo a ještě - NEJŠIKOVNĚJŠÍ NIKON! :-P :-D

      Vymazat
  26. pripajam sa, krasne fotky :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Bože, to jsou nádherné fotky. Úchvatná! :)
    Až se stydím za ty své fotky :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jšes v pohodě? Máš nejhezčí fotky co znám!
      Moc moc děkuji za komentář! :-*

      Vymazat
  28. Krásný fotky, moc šikovná fotografka a když je ještě k tomu nádherná modelka jako Lenny, tak to se pak fotí samo :D
    Povedené, opravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc dekuji za takové pochvaly! :-)

      Vymazat
  29. Jéjda, Diuš, já se snad od tebe nechám někdy vyfotit ;-)
    Krásné fotky, nejen tyto, ale i všechny ostatní. A Lenči to neskutečně sekne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klído ;-) DĚKUJI, TO JE ASPON KOMENTÁR JAK SE PATRÍ! :-D

      Vymazat
  30. krásná modelka a šikovná fotografka = nejlepší fotky vůbec!!

    OdpovědětVymazat
  31. Barva vlasů je hrozná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva vlasů je na tom všem úplně nejlepší! :-*

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: