,

OBYČEJNĚ OBYČEJNÁ (new in + outfit)

úterý, září 11, 2012

PĚKNĚ VÁS VÍTÁM U DNEŠNÍ KRÁTKÉHO PŘÍSPĚVKU!
Asi Vás překvapí, že u mě ve skříni docela chyběl takový ten základ každého šatníku a to je obyčejné bílé a černé tričko, co se hodí ke všemu. Naštěstí jsem to teď napravila a koupila jsem si hned dvě bílá trička ( jedno má větší výstřih) a potom jedno černé a tmavě modré tričko. 
Každé stálo cca 50Kč v našem místním sekáči a navíc tři ze čtyř triček jsou nenošená H&Mka. Na těle vypadají moc hezky, určitě Vás s nimi budu postupně seznamovat v nových outfitech. Máte rádi styl typu obtáhlé rifle + jednoduché (nejlíp bílé) triko? 
P.S. - Omluvte pomačkanost!
P.S. 2 - Taky jsem si pořídila v sekáči dvě super saka, která Vám snad taky brzy ukážu ! 
P.S. 3 - Omlouvám se za "trapný" fotky v zrcadle! Ale myslím, že jsem to vymyslela docela hezky. =)




Originální není ten, kdo nikoho nenapodobuje, ale ten, jehož nelze napodobit -François-René de Chateaubriand


F - bíle obyč. triko    F - krásnej sovičkovej prstýnek od Š    F - velká černá "kožená" taška
 F - modré rifl. roury    F - krajkové náušničky     F - béžové botky s tkaničkou na klínku

You Might Also Like

66 your comments

  1. Máš pravdu, tyhle základní barvy se v šatníku určitě neztratí ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. outfit je skvělý, dokonalá kabelka, obyčejné věci jsou ve většině případech lepší než nějaké kýčovité topy)takže i obyčejnost se cení...

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JEE jsi moc hodná, kabelka se postupem casu devastuje, snad to jeste chvilku se mnou vydrzi! :-O

      Vymazat
  3. oooooo riadne krasne topanky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh díky, ale tady vypadají ještě divně ve skutečnosti jsou fakt moc hezkyyy :-D

      Vymazat
  4. Ahoj :) vyzerá to super :) presne takto som dnes išla do školy :D tmave rifle a biele tričko :)..topanky su super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsme sestry! :-D ..děkuji moc za pochvalu botek :-*

      Vymazat
  5. Kočka! Trička závidím, nemohlas mi nějaké nechat?! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeste tam maj jedno to bíly! :-O
      Můžu Ti je koupit chceeees? :-*

      Vymazat
  6. Supeer! Taky bych potřebovala takové basic trička :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zkus taky zajít na lov do sekáčů :)

      Vymazat
  7. Ano,tleskam,zrovinka jsem si totiz zakoupila knihu Se sarmem parizanky,nebo jak se menuje a tam jde asi prave presne o to,mit v satniku zakladni veci jako,uzke dzinsy,bile tilko ci triko,sacko jedne barvy...atd,ale urcite to chce,kdyz je to takto jednoduche,nejake zajimave doplnky,nebo alespon jeden a ty jsi to prstenem i botkami splnila,bravo,jo a mimochodem,to se to rika stihlim holkam,obtahle rifle,hi,hi,ale ted vazne,myslim,ze tohle musi mit rad kazdy,tedy mel by,pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, tak to mockrát děkuji ..to je úplná poklona! :-*
      Jsem moc ráda za Tvůj super komentář a taky jsem moc potěšena.

      Vymazat
  8. Myslím že, obyčajnými basic tričkami a základnými farbami sa nedá vôbec nič pokaziť. Tento outfit je tým viac výnimočný ;)
    A tie topánky, no nemám slov. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJJ přesně tak, taky si to myslím a nosím je šíleně moc ráda. :)
      Jsi moc hodná, děkuji Ti za pravidelný komentování! :)

      Vymazat
  9. v jednoduchosti je krása ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Už to chudáček můj potřeboval! :)

      Vymazat
  11. Vypadá to pěkně :) A líbí se mi to celkově :) A ty trička jsou dobrý úlovek ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, taky z nich mám velkou radost, potřebovala jsem je už jako sůl! :)

      Vymazat
  12. Vypadají,nádherně..škoda že i u nás není sekáč..:(
    ...strašně se mi líbí,tvoje jednoduchost,přirozenost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je velká škoda! :-D My zase u nás nemáme nic pořádného než sekáče! :-DD

      Jsi moc hodná, toho si moc cením:)

      Vymazat
  13. já obyčejná trička miluju :))) <3 dají se dobře kombinovat, jsou pohodlná a nestojí majlant:))

    OdpovědětVymazat
  14. ta trička z H&M mám taky akorát v jiných barvách,jsou pohodlné a obyčejným tričkem člověk nikdy nic nezkazí..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jsem ráda, že si rozumíme! :)

      Vymazat
  15. vypada to pekne i jednoduche :)

    OdpovědětVymazat
  16. Trička z H&M také vlastním, v těch stejných barvách :-P Ale jsou vážně pohodlný ;-)
    Jinak super outfit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nééé Luci, to čumím! :)

      Moc děkuji za komentář!

      Musím říct, že máš fakt pravdu, že jsou super pohodlný a taky se daj hodně kombinovat, moc Ti děkuji :)

      Vymazat
  17. Náhodou, mně se fotky focené o zrcadlo líbí :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Já myslím, že je to super jak si to udělala ! :) Jo a taky se hrozně těším na ty saka sama nějaký hledám a když už najdu tak se mi moc nelíbí tak se těším až se kouknu na to jak si lovila ty :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to mě velmi potěšilo! :) ..jojo taky jsem po nich už koukala kde jsem jen mohla a takhle jsem za ně neutratila majlant! :-D JUPÍ

      Vymazat
  19. Krásné boty :) Jednoduchý, ale přitom efektivní outfit. Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nad jednoduchosť nič nemá! Krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná a milá a já Ti moc děkuji!

      Vymazat
  21. Pěkné :)
    Zvu tě na svou první giveaway :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. bez obyčejných bílých a černých triček a tílek se neobejdu :) naprosto vždy zachrání, když jsem bezradná :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bez nich by to prostě nešlo! :-O

      Vymazat
  23. perfektní nákup, já ač bydlím v Praze, kde je sekáčů milion, ještě se mi nepodařilo najít nějaký, kde by měli takové super kousky za pár kaček. buď mají fakt hnusné věci nebo naopak hrozně drahé. jinak styl rifle a bílé tričko mám hrozně ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha aha, no jako Praha se nedá s Jevíčkem srovnávat! :-D

      Vymazat
  24. A mně se fotky v zrcadle líbí!
    Už jsi se registrovala tady: http://fashionblogy.cz/? =)

    OdpovědětVymazat
  25. Ty jo moc pěkné věcičky :) Mě se asi nejvíc líbí ty boty ty jsou úžasné :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dekuji za pochvalu vecicek jses hodná, já ty botky mám moc taky ráda :)

      Vymazat
  26. Jj, v HMku se nejlíp pořídí tyhle věci :) Outfit je moc fajn, v jednoduchosti je krása ;)

    OdpovědětVymazat
  27. mne sa tie fotky páčia, dobre si to vymyslela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, to potěšilo, dík! :)

      Vymazat
  28. No zrovna jsem si říkala, že klasické jednoduché, bílé tričko mi v šatníku neskutečně chybí..musím si také nějaké koupit:-)
    Jinak fotky super:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup, taky si ho hned kup, já ho ted nosím v jednom kuse! :)

      Vymazat
  29. líbí se mi jednoduchý outfity, žádná složitost

    OdpovědětVymazat
  30. tyjo, jsi mě s tím secondhandem a tričkama inspirovala jít se kouknout v pondělí do našeho sekáče :) :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: