PURPLE SNAKE (outfit)

čtvrtek, září 27, 2012

AHOJ-ČAU MOJI DRAZÍ 
CHCE TU NĚKDO OUTFIT POST?
V hlavních roli podzimního outfitu uvidíte: fialkový teplý svetr - Orsay, božské lakýrky - Street, modré jeggins - Votočvohoz.
Dále hrají: lesklé černé náušničky - Místní shop a kožená černá taška - Votočvohoz.


Tenhle měkkkkoučký outfit jsem na sobě měla minulý víkend, při příležitosti obyčejně neobyčejné procházky s přítelem. Nemělo to být nic složitého, ale přesto to mělo vypadat hezky. Oblékla jsem si snad svůj nejoblíbenější svetr s výrazným límcem a k němu moje nové lásky, černé lakýrky v pánském stylu. Velká černá taška je teď jako moje třetí ruka, o té už radši nic psát nebudu, ale dodám jen, že jsem do uší zavěsila nenápadné, ale pěkné, černé náušničky. Tím se všechno pěkně sladilo a mohla jsem vyrazit ven.

Nevím jak Vy, ale já fandím pěkným pleteným svetrům, jak přes hlavu, tak na knoflíčky. Cítila jsem se v tomto outfitu velice pohodlně a přirozeně. To je to hlavní, nemyslíte? Jak na Vás tenhle outfit působil? A co nejraději nosíte na podzim Vy?

You Might Also Like

64 your comments

  1. super outfit :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzeráš super :) Aj ja strašne rada nosím také svetríky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadáš dobře. Svetr se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nepises,od kud svetr mas,ale vseobecne me takove a podobne svetry prijdou moc smrncovni a lakovkami s nausnickama jsi tomu dala stavu.Sice s tvoji postavou a vlasama a vubec,by jsi se klidne mohla trosicku odvazat,ale zase podstatne je,ze se v tom citis fajn.Ja mam nejradsi smrncovni vyteplena sacka nejlepe se zaplatama a nesmi chybet nejaky zajimavy sal nebo satek,spise tedy sala.Priste vhodim take nejake hadricky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Orsay, je to tam napsane! :-) ..Uplne s tebou souhlasim taky mám rada tento styl! :-)

      Vymazat
    2. Jezis promin,ja totiz ctu strasne rychle.

      Vymazat
    3. No to se nic nestalo, nedivím se Ti! :-)
      v pohodě ;-)

      Vymazat
  5. Boží svetr, hned bych se opičila:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. díky moc! :) potěšila jsi mě! ;)

      Vymazat
  7. Ty botky jsou super!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Krásnej svetr a má úžasnou barvu! :) a celkově je to moc hezky sladěné. :)

    OdpovědětVymazat
  9. ten svetrík je krásny :) hned by som ti ho vzala .)

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Zítra jdu po obchodech, tam se mrku =)

      Vymazat
    2. Treba na nejkay podobny natrefis, drzim palce! :)

      Vymazat
  11. Vypadá to pohodlně, teploučce a krásně :)

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. To já taktéž! :-)
      DĚKUJI ZA KOMENTÁŘ :)

      Vymazat
  13. nádherné koťátko!Příště ho určitě ještě víc nafoť je krásný!A tobě to taky moc sluší!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Už jde ke své nové majitelce, tak bohužel a jinak moc díky !;)

      Vymazat
  14. úžasný svetr <3 moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  15. Co nacvičuješ? :D Svetr je bomba :*

    OdpovědětVymazat
  16. zbožňuji svetry :) a ten Tvůj vypadá fakt dobře, hlavně ten límec je zajímavý.
    Moc Ti to sluší a koukám, že jsi taky pěkný závislák na votočvohoz :D tu stránku mi byl čert dlužný :D pořád bych jen nakupovala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé diky! :-) JOJOOO jsem tam v jednom kuse! :-D

      Vymazat
  17. krásný outfit jsi kočka :))

    onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. krásne fotky a svetrík, fialová je moja najobľúbenejšia farba! :)

    giveaway na mojom blogu: secrets-of-wonderland.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochválení a pozvání! :-)

      Vymazat
  19. vypadáš skvěle! :)
    a ten svetřík je ňuňu :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  20. tak krásny a pohodlný sveter som jakživ nevidela :))
    chcela som okomentovať z mobilu ale nešlo mi :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to mě potěšilo, dotala jsem ho loni na Vanoce :-)

      Vymazat
  21. Odpovědi
    1. Myslím si to stejné děkuji! :-D :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: