REVMATOLOGICKÝ ZÁNĚT KLOUBŮ

čtvrtek, září 20, 2012

ZDRAVÍM VÁS, HÁDEJTE CO JE NOVÉHO?
Dnes jsem byla na punkci ganglia v koleni a na následným zástřiku. 


Už asi od mých osmi let u mě doktoři našli revmatologický zánět kloubů. Začalo to tak, že jsem prakticky nemohla hýbat pravou rukou v lokti, měla jsem zateklá hlezna, že jsem nemohla čupět a nemohla jsem ohnout ani jedním zápěstím. Ze začátku si doktoři mysleli, že mám v lokti rakovinu a chtěli provést operaci. Jako dnes si pamatuji, že jsem ležela v nemocniční posteli nachystaná na operaci a z ničeho nic byla operace zrušena. Bylo to tím, že by stejně "nádor" nešel odstranit. Tímto začala velice komplikovaná léčba, která trvá až dodnes. Každodenně jsem brala hromadu léků a jeden den v týdnu jsem k tomuto množství musela přidat dalších dvanáct. Po nějakém čase to už můj žaludek nezvládal, začala jsem zvracet a musela jsem léky brát injekčně. Každý týden ráno, než jsem šla do školy jsem musela jít na injekci.
Poté už ani injekce nepřipadaly v úvahu a měla jsem být zapojena do výběrového grantu na hrazení speciální léčby, ale na to nakonec nedošlo, protože přišla na řadu tzv. bioléčba a začala jsem brát, tehdy neprozkoumané, prášky jménem Arava. Naštěstí se postupem času začalo všechno zlepšovat, ganglia ve všech nemocných místech prakticky zmizela a mohla jsem zase takřka sportovně/aktivně žít.Bohužel asi před dvěma, třemi lety mě začalo bolet pravé koleno, ale nikdo neviděl důvod proč. Opět jsem musela přestat cvičit ve škole, hrát basket a přestat chodit do tanečáku. Není to tak dlouho co se zjistilo, že mám natržený meniskus a do nohy se mi vylila cysta. Ta o těchto letních prázdninách strašně natekla a koleno mě začalo každodenně bolet. Už asi tisíckrát mi doktoři navrhovali artroskopii, ale já nemám dobré zkušenosti s operacemi a prostě do toho nechci jít.
Dnes jsem se odhodlala k ambulančnímu zákroku u kterého mám prý 10 % šanci k úspěšnosti. Budu doufat, že se stane zázrak a třeba to zabere. Jinak budu muset zkusit ještě něco a nakonec přijde na řadu ta artroskopie.

Doufám, že Vás tento článek až tak moc nenudil, nevím proč to vlastně píšu, asi jsem se chtěla vypovídat. Mnoho lidem tohle běžně neříkám. Ve škole se mi často smějí, že jsem největší simulant, že necvičím, ale nemám čas jim všechno vysvětlovat. No znáte to! Tak se mějte krásně a doufám, že Vás nic podobného netrápí.

You Might Also Like

69 your comments

  1. Odpovědi
    1. nemas zaco :* budem na teba mysliet :)

      Vymazat
    2. Toho si moc vážím! :)

      Vymazat
  2. Dúfam, že sa to podarí a bude ti konečne lepšie! :) držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná a přejícná, toho si vážím :-*

      Vymazat
  3. Přeju Ti ať už se to jen a jen lepší!!

    OdpovědětVymazat
  4. :( ajéje, trpím s tebou!.. UZDRAV SE NÁM <3

    OdpovědětVymazat
  5. doufám, že bude ten zákrok úspěšný a klouby se ti vyléčí!))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No uvidíme jestli to už nebude tolik bolet :)

      Vymazat
  6. jeeee:/// tak to nezavidim,ale pevne nervy a skore uzdravenie princezna!! <3

    OdpovědětVymazat
  7. Babička mi vždycky říká: "Než se vdáš, tak Tě to přejde." A přesně to Ti přeju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad na tom něco bude, díky moc!

      Vymazat
  8. acj no :(( skoré uzdravenie!

    OdpovědětVymazat
  9. Jááj chúďatko moje. Držím palčeky aby všetko dobre dopadlo :( :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc, jsi tak přejícná! :-*

      Vymazat
  10. Mílá moje-na to kolik ti je sis toho prožila hodně a to já si říkám o sobě,ale ve srovnání s tebou to zas nic není!Takže já ti držím pěstičky ať se stane zázrak-a věř tomu,protože zázraky se pořád ještě dějí a dnes ti nepřeji nic jiného než zdraví-bez něj je vše totiž hrozně těžké!Budu na tebe myslet a pak nám písni,jak jsi dopadla!!!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc mílá, děkuji Ti za přejícný komentář..moc mě povzbudil! :-* JSI MOJE ZLATO!

      Vymazat
  11. Skoréé udzravenie prajem... držím palce nech sa zákrok podarí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc moc, vážím si toho! :-*

      Vymazat
  12. Nemáš to teda jednoduchý. Nedokážu si představit, že bych musela podstupovat to co ty. Být, ale tebou tak na tu artroskopii jdu. Taťka na ní byl protože se mu přetrhl křížál a rozhodně to pomohl a všechno ti vyčistí, což je dobré :)
    Já osobně mám teďka natržený zadní křížový vaz v koleni, ale naštěstí žádná operace být nemusela, Ale měla jsem jít s výrůstkem v koleni na operaci. Cystu mám v noze taky..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsi další co to říká, tak snad jí nebude nikdy v životě třeba! TO BYCH SI MOC PŘÁLA! :-)
      ..Tu cystu ti nezávidím! :-(

      Vymazat
  13. No jo, každý máme něco... Držím palce, 10% sice není moc, třeba, pokud si to budeš hodně přát, zabere to. Přála bych Ti to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu to není moc, ale aspon neco! :) DÍKY MOC!

      Vymazat
  14. Naopak takové články piš, protože mně konkrétně to zajímá. Hrozně moc ti držím pěsti, ať je to lepší a potom úplně uzdravené! Zdraví je na prvním místě, protože vše ostatní jsou jen hry, ale je prima je hrát zdráv.

    Napiš, co a jak postupuje a uzdravuje se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě překvapilo, děkuji Ti! :) Napsala jsi to moc hezky! :-)

      Vymazat
  15. To je strašné :/ Tak držím palce, aby to zabralo! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Chudáku:( brzy se udzrav, mě hrozně boí zase celá noha.. koleno, kyčel atd.. už skoro rok, a mám úbytek kosti a ted se mi to teda pěkně zase rozjelo, ach jo:(( At je to brzy lepší!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to mi je moc líto a přeji Ti ať tě to nebolí!!!

      Vymazat
  17. Přeju ti, ať jsi co nejdříve zdravá!!! :)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  18. jsem ráda, že jsi nám to pověděla, všichni sme obyčejní lidé a máme své trable;) doufám, že ten zákrok zabere, bude ti lépe a uzdravíš se!:) hodně síly přeji!

    OdpovědětVymazat
  19. Náhodou mě článek bavil, u těch bloggerů které opravdu ráda čtu mě zajímá i to jak se cítí a jaké mají problémy.. Doufám, že se to povede a držím všechny palce!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to mě vážně potěšilo, dekuji moc! :-*

      Vymazat
  20. Doufám, že to bude už brzy v pohodě a držím palce, ať se daří!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, od Tebe jsem to vážně vůbec nečekala, o to víc jsem potěšena! :-*

      Vymazat
  21. jéé diinko :( doufám, že se brzy uzdravíš :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jejda, je mi Tě tak moc líto =( Doufám, že to bude ok a držím palečky, Dio =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti za tenhle komentář děkuji! :-*

      Vymazat
  23. ou, to je hrozný :-( a nejhorší je, že narazit na dobrýho doktora je dneska zázrak, vim svý... drž se!!! :-) držim palečky, ať to dobře dopadne!

    OdpovědětVymazat
  24. Tenhle článek je náhodou moc inspirující, když člověk vidí, že i někdo, kdo má tak nepříjemné zdravotní obtíže může být tak pozitivní a rozdávat radost druhým!!! :) Moc Ti přeju, aby se to zlepšilo a držím palce, ať vyjde ta léčba, o které si psala!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, krásně jsi to napsala! DĚKUJI!:)

      Vymazat
  25. mám jednu kamarádku a ta to měla podobné, napřed ji na tekl nějaký kloub u palce potom kotník a nakonec koleno, nemohla asi dva roky nebo rok cvičit a pořád má šílené problémy, taky bere kopy prášků a vždycky si píchá injekce, já bych to nevydržela musí to být šílené, tak ať si brzo v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, tak to ji vubec nezavidim chudak, že s tím má tolik trapeni..
      DĚKUJI MOC ZA KOMENTÁŘ!

      Vymazat
  26. To to mě mrzí moc, držim ti palce, aby si se uzdravila a mohla si zase běhat jako ostatní. Nedokížu si představit,že bych tohle musela podstupovat. Buď statečná ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a moc! :)*
      Určitě by ses s tím naučila žít, musela bys,..Nikdo se mě totiž neptal, jestli tohle chci! :-O

      Vymazat
  27. Držim palce a přeji brzké uzdravení !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velice si toho vážím a děkuji ti, koleno bohužel stále bolí, :)/(

      Vymazat
  28. Božátko moje :(( Bolí mě koleno a to to jen čtu :( :* Koupím ti kočárek a budu tě vozit, ať ho nenamáháš :)

    OdpovědětVymazat
  29. Moje milá přeji Ti brzké uzdravení a věř tomu, že se uzdravíš, protože zázraky se dějí dnes a denně a to co za nimi stojí je víra ;)
    Doufám, že se všechno spraví a budeš zdravá jako rybička, protože když nemáš zdraví, tak nic nedělá radost, dokonce ani hromada peněz :(
    Myslím na Tebe ;)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: