RYBKO, RYBKO, RYBIČKO!

sobota, září 29, 2012

AHOJ VŠICHNI MOJI MILÍ
Dneska mám pro Vás připravený post-pro-radost.
Uvidíte hromádku barevným a prosluněných fotek pořízených na naší zahradě. 
Zrovna jsem krmila s bráchou a taťkou rybičky.




Tak jak se Vám fotky líbily? Mně osobně z nich až přechází zrak, jak moc jsou barevné. Zrovna bylo po dešti a všechno se krásně lesklo a třpytilo. Máte na zahrádce taky nějaké nenažrané a umlaskané rybky, které je třeba každý den krmit? Ještě jsem pro Vás vyfotila pár zahradních dekorací, jako třeba veverku, která vypadá úplně jako živá. Snad Vám příspěvek rozjasnil den a trošku Vám zlepšil náladu. Mějte se krásně a pište básně.
Příspěvek věnuji moji drahé Andulce Koťátkové  

You Might Also Like

50 your comments

  1. Pěkné :)))) je to super odreagování vid'? Akorát to není lidské papání!:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to teda je odreagování, pěkně na pohodičku :) ..:-D

      Vymazat
  2. Co já bych dala za takové jezírko s rybičkama :) A ty fotky jsou nádherné!! Moc ti to sluší s rybkama ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš ráda rybičky? :-) Děkuji Ti moc, fotil to taťka na mobil ;)

      Vymazat
  3. máte kouzelnou zahrádku ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeej to je pekne :) máte krasnu zahradku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Naše rybičky jsou extra nenažrané. Když tam přijdu s kyblíkem krmení, tak všechny začnou skákat nad hladinu :D. Máte moc pěkný jezírko :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jménem tatky moc děkuji za pochvalu jezirka a jinak tyhle rybky dokonce i mlaskaj! :D

      Vymazat
    2. Není zač :) Tak k mlaskání se naše rybičky ještě nedostaly :D

      Vymazat
    3. To určitě přijde časem! :-D

      Vymazat
    4. Že by to začli dělat až po třech letech :D

      Vymazat
    5. Ahá!!! :) no tak kdoví! :D

      Vymazat
  6. Vy jste krmili rybičky nebo jste se krmili rybičkami? Z té jedné fotky to tak vypadá:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D My jsme se krmili krmením pro rybičky :D

      Vymazat
  7. Ta veverka je mega živá!!! :DDD

    OdpovědětVymazat
  8. Máte to tam krásné. Fotky se povedly.:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Máte krásnou zahradu, barvičky jsou úžasné :). Také máme rybičky, ale nekrmím je já, takže nevím jak moc rády papají :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. treba jsou to taky jedlici jako tyhle :)

      Vymazat
  10. Taky máme doma podobné jezírko, nejkrásnější je to opravdu, když prší, ryby hned vyplují na hladinu :) A ještě krásnější je, když ihned na to začne svítit slunko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj přesně tak to tentokrát bylo :)

      Vymazat
  11. to jsou krásný fotky, ještě krásnější zahrada a nejkrásnější Dia!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé taková komentář jsem si ani nezaslouzila ! :-*

      Vymazat
  12. povedené fotky i zahrádka je moc pěkná :))

    OdpovědětVymazat
  13. Super fotky! Máte přenádhernou zahradu, hotový ráj =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) díky moc, opravdu je to super misto pro relax! :)

      Vymazat
  14. Nádheraaa!!!:-) Pro mě je zatím naše zahrada tak trochu oříšek, jsem špatná zahradnice a celkově vůbec není čas mít něco tak pěkného...snad časem:-) Tvé fotky jsou barevné, optimistické a vtipné, opravdu jsem se pobavila:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak takových komentářů bych brala vic! :)

      Vymazat
  15. Krásna záhrada :)Fotky sú super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji za pochvalu, to potesi! :)

      Vymazat
  16. Také jsem vymyslela do jezírka ryby-ještě ta ale nejsou:-)Krásné fotečky!

    OdpovědětVymazat
  17. Musíte mít nádhernou zahradu! Příjemné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) traufám si říct, že máme :) DĚKUJI

      Vymazat
  18. I like ur blog :) lovely post, I follow u,pls follow me back:) xoxo http://nudegravity.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. Odpovědi
    1. jééééé díky moc, to mě potěšilo, protože mně se taky moc líbí! :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: