SARKA FARKA - MOJE PARKA (outfit)

pátek, září 28, 2012

CO TAKHLE DÁT SI TROŠKU PODZIMU?
Srdečně Vás zvu na lehce prosluněný outfit post, který Vás pohladí podzimní atmosférou.

S přítelem jsme si udělali malou zdravotní procházku na "vyprdění a zase domů". Nemohla jsem to ale nechat jen tak a jako třetí kdo s náma šel byl miminko Nikon. Můj nejhodnější přítel ani moc nemrčel a hezky mě vyfotil. Dokonce jsme si nespolupracujícího Nikonka nastavili na samospoušť a asi 10x jsme doufali, že konečně zaostří nás a né plot za náma. Marně! =D


jeansy - votočvohoz        boty - Deichmann        parka, šála, taška - Takko      náušnice - Lindex
Hlavní roli výborně zinscenovala moje vyvoněná parka, s kterou mám milenecký vztah už od prvního vyzkoušení v obchodě. Od té doby ji nosím strašně ráda a jestli někdo napíše, že je hnusná ...asi budu brečet! =D Tašku a boty znáte, ale šálu mám novou. Mám k ní dokonce i čepku, z které mám pocit, že mi absolutně nesluší, ale když ona k té šále tak ladila! =D Když pominu ty moje blbý kecy, tak doufám, že jste si příspěvek užili. Snad to zachráněj aspoň ty fotky! P.S Už se moc těším na anonymní komentáře napadající mou parku. Neboj se parko, já Tě nedám! Parkáá-parka-parka-parkáá.


You Might Also Like

82 your comments

  1. Super! Moc se mi to líbí :) Taky jsem chtěla béžový kabát nebo parku, ale mně by béžová moc neslušela. Tak jsem to vyřešila vínovým kabátkem, takže jsem spokojená :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vínová je teďka strašně IN, moc se mi líbí určitě to vypadá moc krásně! :-)

      Vymazat
  2. O.o nádherný outfit ..♥ strašně se mi líbí ten kabátek a šátek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se nelíbí jenom mně! :-);)

      Vymazat
  3. krásna parka :)

    posledné dni do konca giveaway u mňa na blogu...srdečne ťa pozývam :) www.lerosep.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. ty vlásky ti tak moc sluší!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji, doufám, že brzy dorostou! :-)

      Vymazat
  5. ty jsi tak roztomilá a moc ti to sluší! šála je skvělá, parka taky! Není hnusná :D :)
    A vaše fotka se zaostřeným plotem je super :D !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuji moc, to jsi mě potěšila! NEJMILEJŠÍ KOMENTÁŘ! :-)

      Vymazat
  6. jé mám skoro stejnou šálu v černé, akorát z H&M.. škoda jen, že se mi už hodně vytahala:/

    http://miaisnotmia.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak aspon ji omotáš víckrát! :-);)

      Vymazat
  7. Nádherné fotky :) Strašně moc ti to sluší, ta šála je krásná, samozřejmě i parka! :) Boty jsou taky moc pěkný, koukala jsem na ně v Deichmannu, ale nakonec jsem si vybrala jiný :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s BOTAMA jsem nevíc spokojená! :-) Nejlepší koupě! ;)
      JSI MOC HODNÁÁ A MUSÍM TI PODĚKOVAT ZA KRÁÁSNÝ KOMENTÁŘ!

      Vymazat
  8. fotky krása :) proste nádhera

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně jemňoučké ^^. Líbí se mi tooo:)

    OdpovědětVymazat
  10. ty jsi taková kočka.. :) strašně ti to sekne :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hrozně se mi líbí ta šála.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky z ní mám velikost radost! :)

      Vymazat
  12. Pekný outfit,krásne jesenný:) Šálik je úplne famózny:)

    OdpovědětVymazat
  13. Po "tunelu" toužím už nějakou dobu, tak doufám, že si nějaký po tátově návratu z Egypta pořídím :) Parka je moc hezká, béžovou barvu miluju :) Jinak ti to pochopitelně moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasne, je jich vsude plno, urco na nejaky super natrefis! :-)

      Vymazat
  14. moc ti to sluší :) dokonalý outfit :))

    onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to mě opravdu moc a moc potesilo! VÍC TAKOVÝCH KOMENTÁŘŮ! :-D

      Vymazat
  15. Vypadáš úžasně! Moc pěkný parka

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkný outfit! Úplně na mě z těch fotek dýchl začátek podzimu. Už se těším na padající listí a pouštění draků =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky moc těším, přesně na to samé! :)

      Vymazat
  17. Moc ti to sluší. Všechno je tak krásně... podzimní :)

    OdpovědětVymazat
  18. jak by někdo mohl napsat že je hnusná =D to ti jí akorát závidí jak je pěkná =)

    OdpovědětVymazat
  19. Už se těším, až si tu svou taky přivezu a uděláme nějaký sesterský fotky :)) Miluju tvou šálku O:)
    A moc ti to sluší, čiči :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na to! :-* A DÍKY MOC!!!!!!!!!

      Vymazat
  20. Ta šála je skvělá,opravdu :-O

    OdpovědětVymazat
  21. nádherný outfit,nádherné fotky a nádherná ty samozrejme :)! Škoda,že vám tá spoločná nevyšla.. A taška je veľmi zaujímavá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NÁDHERNĚ TI DĚKUJI! :-* ..Tašku už mám aspoň rok, možná i dva! :)

      Vymazat
  22. Nejdřív ti pochválím název příspěvku, ten mě moc pobavil :D Jinak parka je samozřejmě super :D, ale mě, jakožto kabelkového maniaka upoutala hlavně kabelka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jsi hodná, že jsis toho všimla! ASI JAKO JEDINÁ! :D ..díky dík! Oh díky i za pochválení kabelky ;-)

      Vymazat
  23. úžasné fotky:)) sekne ti to!!

    OdpovědětVymazat
  24. Titulek se mi moc líbí :D vypadáš úžasně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jses hvezda, ze jsis popisku vsimla! :)

      Vymazat
  25. Ta parka je z Takka? :) Mají jí ještě? Jestli ano, tak běžím pro ní :D A sluší Ti to ohromně ♥ Nadpis je nejlepší, pobavil moc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-* JOJO maji, je na ni dokonce sleva! :-**

      Vymazat
  26. Neboj se, celý outfit je dokonalý...i parka :D Nee, vážně, fotky jsou úžasné, ty jsi jako vždy krásná a krom toho jen co budu v Deichmannu, musím se kouknout po těch botách, protože vypadají pohodlně...Pořád nemůžu sehnat žádné boty na podzim, ach joo..Nemám ráda zimu :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jsou to nejlepsi boty a jsou moc pohodlny! Muzu je jen doporucit! :-)

      Vymazat
  27. Ta parka je z Takka? Tak myslím, že nasedám na MHD a jedu! :D Je vážně krásná! :) (a ty taky!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D joo je z TAKKA! :) děkuji moc, preji hodne stesti!

      Vymazat
  28. Sluší ti to! Parka je skvělá a tvý kecy taky! :DD)

    OdpovědětVymazat
  29. Jeej si krásna :) dokonaly outfit

    OdpovědětVymazat
  30. Jůů, velká kočka Diuš :) Ta parka je úžasná a nejkrásnější :) Moc hezký podzimní outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diuš :D děkuji ti za povzbuzujici komentář. :)

      Vymazat
  31. Hrozně se mi líbí tenhle outfit, fotky jsou také velmi povedené, máš šikovného přítele :)!

    OdpovědětVymazat
  32. dokonalý outfit ! všetko farby čo mám rada :)

    OdpovědětVymazat
  33. Milujem tvoj štýl písania a fotky! :) a moc ti to pasuje na fotkách :), škoda že ten foťák nezaostril na vás :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee další nadherny komentář co potěšil :)

      Vymazat
  34. skvělá parka, moc ti sluší:)

    OdpovědětVymazat
  35. PERFEKTNÍ<3 Konečně mám vzor, děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :O tak to je pro me nejvetsi cest, dekuji Ti nejvic :-*

      Vymazat
    2. Já děkuju tobě nejvíc !!!:*

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: