SOMETHING SWEET

středa, září 12, 2012

Co takhle dát si trošku sladké inspirace?

Tyhle nádherný srdíčka z melounu jsem vykrajovala poprvé a moc mě to bavilo. Stačí vzít jen vánoční vykrajovátka na těsto a vykrajovat podle libosti. Kdysi dávno jsem melounový srdíčka viděla v nějakém randomu a nemohla jsem odolat a musela jsem to zkusit taky. Potom mě napadlo vzít úplně malilinkatá vykrajovátka a vykrajovala jsem banán. Nakonec z toho vznikl krásný obložený talířek, který potěšil nejen mě, ale i mého přítele. Btw. S přítelem už se spolu známé přes dva roky, ale dnes "oficiální slavíme" rok a 3/4 ! Takže já si mizím užít naše malé výročíčko a až se vrátím ráda si počtu v komentářích, jestli jste už něco podobného taky zkusili a jak se Vám můj lehce primitivní výtvor líbí.

You Might Also Like

57 your comments

  1. Mňám, mňam mňám! :O Gratuluju, vy milenci :*

    OdpovědětVymazat
  2. mňaam ! vyzerá to fantasticky! rok aj 3/4 , tak to gratulujem ! *_*

    OdpovědětVymazat
  3. Což takhle dát si špenááát, špe špe špe špe špenááát :D
    Když je to vykrojené, hned to vypadá líp! Mnam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak je to vykrojené, mám na to větší chut než kdyby si vyfotila obyčejný meloun :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. GRATULUJI! :-D opovaž se testovat, to co máš zakázané! jinak zmiz s tím nádherně vykrajovaným melounem, když venku prší, chceš mě zabít?! :-D ;-)

    M.

    OdpovědětVymazat
  6. nom nom to vypadá skvěle,)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá to suprově, a gratuluju, ať vám to ještě dlouho vydrží!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. jeeeej, to je kráásne :) niekedy skusim :)

    OdpovědětVymazat
  9. neskúšala som to, ale videla som to už u viacerých bloggeriek čiže ak bude najbližšia príležitosť niečo také urobím :D :D A pekné výročie s priateľom :)

    OdpovědětVymazat
  10. hned bych si dala, vypadá to hezky:)
    jinak gratuluji k výročí, hrdličky!:) my s přítelem za měsíc slavíme 4 roky, tak plánuji něco extra romantického :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚKUUUUUUUUUUJÉÉÉÉÉÉÉM!

      Vymazat
  11. Mňám!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. no krásne..potom je to škoda aj zjesť :-D

    OdpovědětVymazat
  13. mňam!Krásne,chutné a zdravé ! Čo viac?:)

    OdpovědětVymazat
  14. super :) ďakujem za peknú inšpiráciu

    http://sofiaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉ potěšení je na mé straně! :)

      Vymazat
  15. pripomína mi to domček :D
    http://leavethecrowd.blogspot.sk/2012/07/chutne-srdiecka.html

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá to úžasně a sbíhají se mi sliny :D. Nic podobného jsem nezkoušela :).

    OdpovědětVymazat
  17. Nie je to primitivne, nahodou ja velmi ocenujem kreativitu pri beznych veciach, nad ktorymi sa normalne ani nezamyslame. Take male srandy praveze robia dost velky rozdiel. Musis byt super kreativny typ, som zvedava na dalsie vytvory! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hůů, plánuju Vám ukázat jeden recept, tak se těš! :)

      Vymazat
  18. Tvoj lehce primitivni výrobok je skvelý nápad, veď v jednoduchosti je krása :-) gratulujem k výročiu, uzite si to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky to mě moc a moc těší! :-*

      Vymazat
  19. wow to je krásný vážně, originální

    OdpovědětVymazat
  20. Wooow. to je nádhera !!! pěkný blog :) dávám follow:)
    Přijď se mrknou na muj blog :)

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasnačka, už letím!!!
      MOC DĚKUJI! *

      Vymazat
  21. Odpovědi
    1. No díky, nechtěla jsem to psát moc nahlas! :-D

      Vymazat
  22. Výborná lehká svačinka podaná zábavnou formou:) Palec na horu ;)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: