SVĚŽÍ NOŽKY VŽDY A VŠUDE (reviews)

pátek, září 21, 2012

ZDRAVÍČKA SLUNÍČKA! 
Dneska je pátek, tak to vezmeme z vesela a ukážeme si zase jednou za čas nějakou tu recenzi. 
Co byste řekli osvěžujícím sprejům na nohy?

Znáte tyhle ideálně velké osvěžující spreje na nohy od Avonu? Že ne? Tak já Vám o nich něco málo prozradím. Jsou velice prakticky navrženy. Jejich 100ml balení se Vám krásně vleze do kabelky, kufru nebo kamkoliv na cesty. Vyrábějí je v mnoha různých a zajímavých verzích. Já je používám takřka každý den, mám potom lepší pocit svěžesti pro moje chodidla.

Hned na začátek tu mám deodorančního favorita, který voní čistotou a doporučila bych ho každému, který nemá rád nějaké exotické vůně. Nohy krásně osvěží. Určitě je to vhodné pro muže!


MÁTA S LIMETKOU
Tenhle sprejík je něco úplně netypického. Jeho vůně je pronikavá a doporučuji ho těm, kteří rádi experimentují a chtějí zkusit něco nového. Vaše nohy velice hezky ovoní a ostatní budou jen marně hádat, co to je vlastně za vůni.

LEVANDULE
Moje oblíbená vůně levandule se mi snad nikdy neomrzí. Tenhle sprej určitě nikoho neurazí a můžu ho doporučit snad Vám všem. Moc hezky voní a dá se k němu dokoupit i celá sada na péči o nohy - peeling, krém.

MELOUN

 To nejlepší na konec. Tohle je totiž naprostá lahoda. Kdo má rád sladší vůně a chce mít nožky pořád svěží, tak ať má pořád v pohotovosti tenhle melounový sprej. Je to vůně přesně pro holky na každodenní používání.


Užijte si zbytek pátku a budu doufat, že se Vám moje skromná recenzička líbila a třeba si někdy v katalogu avon sprej na osvěžení nohou objednáte. Doporučuji ho používat i v dobu kdy Váš starší bratr spí  a jeho nohy Vám příliš nevoní. (Néé, že bych to někdy zkoušela,ehm)


You Might Also Like

52 your comments

  1. zatím jsem měla tu čest s melounem a nemůžu si ho vynachválit =)

    OdpovědětVymazat
  2. něco takového bych přesně potřebovala :D třeba ten meloun mě zaujal ! a levandule musí taky skvěle vonět ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mě těší, aspon jsem ti kápla do noty! :)

      Vymazat
  3. neznám, ale možná vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu jen doporučit, je to praktická věc :)

      Vymazat
  4. Super recenze! Zatím jsem měla "zelený čaj s mátou" a ten mě moc neoslnil. Levandule zní ale lákavě, určitě vyzkouším!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha,to neznám ..levandule je moc fajn, mám od ní celou sadu! :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. JÉÉÉ, moc pěkně děkuji! :) ♥

      Vymazat
  6. nevlastním ani neznám, ale asi vyzkouším!
    pěkná recenze! :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím vyzkouším levandulovou verzi, protože na levanduli jsem závislá!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem bez ní jednu dobu nemohla žít!:)

      Vymazat
  8. Ten matový s limetkou mám taky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, jen avon maniak! :-D

      Vymazat
    2. Tak to jsme na tom stejně:D Pokaždé si musím něco objednat:)

      Vymazat
  9. Tak ta poslední věta je nejlepší! :D
    Asi si pořídím ten melounový sprej! Skvělá recenze :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Snad to na mě nikdo nepráskne!:)

      Vymazat
  10. :-D Tvůj komentář na mém blogu mě pobavil. Takové nadšení.:-) Jasně, že to nemusíš mít předobjednané. Přijdeš do trafiky a když budeš mít větší štěstí než já, koupíš si to hned v první trafice. Hodně štěstí.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DD jdu do toho! :-DDD JAKO NEKECÁM, ZÍTRA TAM JDU! :-*

      Vymazat
    2. :-D Tak kdyby mi ta řasenka náhodou nevyhovovala, tak alespoň vím, kam s ní.;-)

      Vymazat
    3. :-D NO TO KAŽDOPÁDNĚ!

      Vymazat
  11. Moc hezky voní také višňový, tak stejně hezky asi jako ten melounový :). Teď na zimu se to už moc nevyplatí ale ve vedrech taky udělám zásoby :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem ho také v katalogu viděla :) ..jj používala jsem to hodně v létě, to máš pravdu :)

      Vymazat
  12. Děkujem za komentář :) ten melounovej vypadá krásně a voňavě! :)

    http://www.bananaandmandarina.com/

    OdpovědětVymazat
  13. pekný článok,dokonca mám doma jeden taký čerešňový a ten pocit sviežosti môžem potvrdiť.Ja ho používam najmä v lete ked nosím sandále a tak,krásne vonia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ten musí bejt taky senzační, hodně podobný tomu melounovému! :) ..Přesně, tam se hodí nejvíce! :);)

      Vymazat
  14. Super recenze... tohle neznám tak sem se aspoň něco dozveděla :)

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Máta s limetkou má rozkošný design. :)

    OdpovědětVymazat
  16. taky už jsem se na ně v katalogu dívala ;)

    OdpovědětVymazat
  17. páááni!! určitě si pořídim ten melounový.. ten vypada nádherně!! :))

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ten doporučuji já osobně nejvíce! :)

      Vymazat
  18. Chci ten melounkový :) Super článek :)
    Zvu tě k sobě na giveaway :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. krásný blog a super recenze :)) zvu tě k sobě na giveaway.. onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělý, aspon mi nebudou pořád tak smrdět :D
    Jóó a máš trochu přežranýho křečka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DDD jen do něj, on nemá nikdy dost!

      Vymazat
  21. Z té poslední věty mám fakt záchvat!!!!!!!
    Ten melounový musím mět :O

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: