VE FOTKÁCH (random)

úterý, září 04, 2012

ZDRAVÍM STUDENTY A I VŠECHNY OSTATNÍ MILOVANÉ ČTENÁŘE 

Včera jsem ve škole mohla být jen jednu vyučovací hodinu, ale dnes jsem měla rovnou do 16:00 ..no humus! Už se budu muset začít pomalu učit, chystat se do školy a plnit všechny ty povinnosti co k tomu patří.  Pořádně ani nevím z čeho chci maturovat. No ale už pryč od školy a podívejte se na krátký random z poslední doby co jsem pro Vás připravila. Už zde šíleně dlouho nebyl žádný random, takže tento přichází jako na zavolanou! Snad se Vám bude líbit a trošku si při něm odpočinete a zapomenete na všechen stres co škola obnáší. PAC A PUSU!


You Might Also Like

56 your comments

  1. To tříčo je úžasný!!!Přeji příjemné šprtání .-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé díky, ale já už je nenosím a je k dostání na votočvohozu :)

      Vymazat
  2. Krásný :-) povedený článek...:)
    a nádherné tričko...:)
    Jo tak to se nemáš my se učíme až od příštího týdne,teď se budeme flákat;)
    ale raději se už připravuji,ptz to akorát vše budeme pak dohánět ..;( hrůza!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to ti závidím, že máš pohodičku ;)
      Štěstí přeje připraveným!

      Vymazat
  3. Do 16:00? O.o No teda není co závidět ..
    Krásné fotky Dio :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děěěěkuji, ano ano tak dlouho :-/

      Vymazat
  4. Koťátečka...
    To já zas zítra píšu test na celou kombinatoriku a pozítří na elementární teorii čísel. Pohodička, nó...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mňáu! :)
      jeee to ti nezavidim a moc drzim palce! :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky! O škole mi ani nemluv, dvakrát týdně mám do 8 večer, no hrůza děs. A navíc opakuju jeden předmět z loni, bojím se už teď =(

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek a krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. Do 16:00 ?! Áááá, bych se zbláznila.. :(
    Ale random fotkečky jsou krásné, hlavně micinky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, žes mě politovala! :)
      a taky děkuji za pochvalu fotek ;)

      Vymazat
  8. Tenhle blog na mě vždycky dýchne takovou pohodou! Už se těším na zimu. Až tu budu usrkávat horkej čaj a k tomu si číst/prohlížet Tebe:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Jůůů pejsek je slaďoušek!

    OdpovědětVymazat
  11. jéé..to tričko z H&M je nádherný! :)
    Já dnes byla ve škole také až do 16h..strašný! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Chuda moje do 16?? to ťa ľutujem ty to ale zvládneš :)) Pekné random fotky tie mačičiky sú k spapaniu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo :-/ ..díky díky mačky sůů naj! :-D

      Vymazat
  13. Jéj pekné fotky. Tie mačičky sú podarené :-)

    OdpovědětVymazat
  14. tie mačičky sú strašne roztomilé *-*

    OdpovědětVymazat
  15. Fotky super! Ty tento rok už maturuješ alebo ešte nie? :) Ja maturujem už a mám z toho úplnú hrôzu :D A idem akurát písať sloh na nemčinu.. takže "super" sa to začína :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne e, až příští rok. no nedivím se, já mám hrůzu taky!
      achjoooooooooo

      Vymazat
  16. Já mám do 16h ve čtvrtek a vůbec se na to netěším :D :/ Jinak fotky jsou nádherné, hlavně ta předposlední♥ :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. fuj do 4 ?!!! to ti teda vůbec nezávidím!fotky krásné...hlavně ty koťátka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JO FŮŮJ!
      děkuji, každý chválí koťataaa! :)

      Vymazat
  18. Parádní fotky, přeji hodně zdaru ve škole:o)

    OdpovědětVymazat
  19. Máš nejlepší randomy!:)
    A to tričko s Háem bomba!<3

    OdpovědětVymazat
  20. úžasné fotky, všechny! a vím, jaký to je mít hned druhý den školy do čtyř.. my měly do půl pátý:/ děs! přeju hodně úspěchů v novém školním roce:))

    OdpovědětVymazat
  21. krásne fotky a tie mačiatka joj.. chýbajú mi moje mačky :(

    http://passionandrew.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: