YUMMY

sobota, září 22, 2012

AHOJ, AHOJ! Chci Vás jen pozdravit a popřát Vám krásnou sobotu. Dnes skončila moje nakupovací mánie na podzim/zimu. 
Ještě mi teda chybí zimní botky, ale na to je snad ještě čas.
Užijte si zbytek víkendu a mějte se fanfárově! Já jdu připravovat big NEW IN.
P.S Na fotce vidíte moji ovocnou zásobu!

You Might Also Like

36 your comments

  1. Já tak miluju ovoce!!!! :)
    A na zimní botky snad čas ještě bude :) drastické ochlazení nechceme přece. :( Je teprve září a já už chodím doma v mikině a teplých ponožkách... co budu dělat v listopadu? Zmrznu? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já taky a jak!
      JJ, potřebuju najít nějaký pěkný :) ..no jako já ted lezím pod perinou :-DD

      Vymazat
  2. Těším se na new in, taky si užij zbytek dne:) Mňam kiwi a meloun♥

    OdpovědětVymazat
  3. If I understood well, you-re going to prepare a new post! Good luck with that, wanting to see your new in and have a nice evening too!
    Kisses from Ukraine :)

    Feel Peony Blossom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes, you understood very well! Thank you so much, you are so kind.

      Vymazat
  4. Tohle je naprosto perfektní fotka.

    OdpovědětVymazat
  5. Už se těším na new in!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. moc se těším na new in, určitě jsi nakoupila plno krásných věcí :)
    a tolik ovoce ti závidím! :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si pis, sama se až divím :-D
      TEREZKO :-*

      Vymazat
  7. mňam, krásný víkend i tobě;)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, mám neuvěřitelnou chuť na něco sladkého a ovocného. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako já bych si právě teď dala meruňku a tu nemám!

      Vymazat
  9. Mňam, ten meloun bych si hned dala :) Těším se na big new in :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už jsem ho snědla, promin :-/

      Vymazat
  10. Mňáám ! Všechno bych snědla ! :D

    OdpovědětVymazat
  11. ta fotka je skvělá! hned bych si dala švestky♥ :D!

    OdpovědětVymazat
  12. pěkná fotka! miluju ovoce!! :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Yummy yummy:) Kde to béééreš?

    OdpovědětVymazat
  14. mňam, toto je výhoda bývať v dome so záhradou. Ráno vstanem, napochodujem do záhrady, pozbieram čo chcem a hneĎ mám lepší pocit zo seba:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: