ELISH - black angel

středa, října 17, 2012

VŠECHNY VÁS MOC KRÁSNĚ ZDRAVÍM A PŘEJI VÁM PŘÍJEMNÝ VSTUP DO DNEŠNÍHO ČLÁNKU
Dnes mám pro Vás připravený příspěvek plný fotek s krásnou černovláskou Eliškou. 


Fotit jsme jely za město, na Smolenskou přehradu. Prostředí tam je přímo stvořené pro krásné fotky a počasí nám taky krásně vyšlo. Eliška a její nejdokonalejší vlasy byly připravené póózovat. Za docela krátkou dobu jsem nafotila spoustu krásných snímků, takže bylo z čeho vybírat. Na tohle focení budu dlouho vzpomínat, Eliška už asi ví, co mám na mysli. Poslední sérii fotek jsme byly fotit dole pod přehradou a musely jsme sestoupit strmou stráň a při cestě zpět jsme nasadily své životy, protože jsme se musely drát skrz ostnaté keře a trmácet se nekonečnou cestou zpět. Chudera Eliška, to asi nečekala. Já mám trny v ruce ještě teď a moje bunda pořád ještě nepřestala brečet. 
Budu se těšit na Vaše komentáře! 

You Might Also Like

66 your comments

  1. krásne fotky :) ešte krajší článok <3

    OdpovědětVymazat
  2. Eliška je sympaťanda :)
    fotky se mi moc líbí!
    bunda sice brečí, ale stálo to za to :P

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi dobré fotky :) veľmi sa mi páčia Eliškine vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  4. fotka s bublifukem je nejlepší :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. to jsou nádherné fotky! úplně kouzelné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DÍKY MOC, to mě velice potěšiloo

      Vymazat
  6. Eliška je sympoška

    fotky sú najkrajšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TY MÁŠ VŽDYCKY NEJLEPŠÍ SLENG! :-D

      Vymazat
  7. krásný kabátek , super fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ kabátek se mi taky moc líbí! :-) A DĚKUJI!

      Vymazat
  8. Krásne fotky, aj štrapácie s kermi a tŕňmi určite stáli za to! :)

    secrets-of-wonderland.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezky fotíš. Všechny tvoje fotky jsou mile optimistické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji, je to pro mě velká poklona

      Vymazat
  10. Nádherný fotky. Jste šikulky :)

    OdpovědětVymazat
  11. ach, to sú krásne fotky :)) chválim fotografku aj modelku :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty máš krásne kamarátky ! =D
    Tak pekné fotky O_o

    OdpovědětVymazat
  13. Fakt krásne fotky, majú taký jesenný nádych! Fakt super super =)))

    OdpovědětVymazat
  14. Eliška má TAK krásné vlasy!!

    OdpovědětVymazat
  15. No tak Elišky vlasy jsou bezkonkurenční! :-)
    Jinak moc pěkné fotky Dianko, jsi prostě holka šikulka fotografka :-))

    OdpovědětVymazat
  16. Éla má vážně nejhezčí vlasy :))) A moc jí to sekne !!
    Myslím, že ty nasazené životy za ty fotky stály!:P

    OdpovědětVymazat
  17. To jsou krásné fotky, plné pozitivní energie a prostředí na focení jak stvořené)) nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za chválu, jsem potěšena!

      Vymazat
  18. Docela dobrodružné focení koukám:-). Ale za ty snímky to stojí!

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělé fotky, za to "sebepoškození" to stálo! :D)

    OdpovědětVymazat
  20. Eliška je úžasná modelka a ty úžasná fotografka!:)jste skvělá dvojka;))

    OdpovědětVymazat
  21. Tý jo, koukám, že máme úspěch Dií! :D Byla to pecka a fotky jsou ještě peckovnější. Děkuji Ti, darling! :)*
    E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé sama modelka se ozvala :-* ..mám z fotek mega radost! :-)

      Vymazat
  22. krásné fotky Dianko :) škoda, že nebydlíš někde poblíž, hned bych se nechala taky vyfotit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee dekuji, říkáš mi tak hezky, DIANKO :-* ..já bych tě moc ráda vyfotila!

      Vymazat
  23. Ty fotky jsou úžasný !!!! :3

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: