CASUALLY (outfit)

úterý, října 23, 2012

DNES ZDRAVÍM HLAVNĚ SVÉ ČTENÁŘKY, i když tohle bude článek v pánském stylu, ale bez pánů. Pokud se Vám líbí límečková móda a nebo ležérní pánský styl, tak mám pro Vás malou ukázku či inspiraci v podobě outfitu.

Tento outfit jsem měla na obyčejné nošení do školy během týdne, cítila jsem se v něm skvěle a bylo mi jedno, co si kdo v okolí myslel. Uvidíte kousky oblečení, které už můžete znát z jiných kombinací. Například sako ze sekáče a boty ze Streetu jste mohly vidět ZDE. Bílou košili s dlouhým rukávem z Takka sice ještě neznáte, ale není na ní nic převratného. Kalhoty na gumu, s postranními zipy u kotníků, které zaručují absolutní pohodlnost, jsou z Lindexu.

Hodinky Scream jste už taky viděli tisíckrát, naposledy TADY. Náušnicky z Anglie už také znáte, ukazovala jsem Vám je ZDE. Už Vás přestanu pořád někam odkazovat a zmíním poslední doplněk a to je kruhový vintage necklace ještě po mamce. Nesmím zapomenout dodat, že všechny tyhle fotky fotila Lenny a moc se jí povedly. DÍKY! Už se moc těším na Vaše názory ohledně ,,men's style" a taky si moc ráda přečtu, co na můj ležérní outfit říkáte.

You Might Also Like

76 your comments

  1. moc ti to sluší;)já mám tenhle styl moc ráda:))

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší je ta první a poslední fotka :)

    Tento styl je boží, ale já mám to prokletí, že by mi to beztak nesedlo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosímtě, určitě slušelo! :);)

      Vymazat
  3. Páni, tak tohle se mi na tobě moc líbí, navíc máš dokonalý vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc, zrovna tady mám ty vlasy takový trošku nechutný! :D

      Vymazat
  4. Ty máš vždy tak krásne fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉÉÉÉÉÉ, to je nejlepší kompliment! :-*

      Vymazat
  5. První je fakt fantastická ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc, je to moje oblíbená! :)*

      Vymazat
  6. Nádhera! Přesně takový styl se mi líbí a tobě moc sluší! Nesmím zapomenout, že Lenny to taky sekne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, jsem ráda, že si myslíš, že mi to sluší! :)
      A díky, za LENNY! ;)

      Vymazat
  7. jak by se nám mohly límečky a pánský styl nelíbit? :)
    moc ti to sekne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D PŘESNĚ! Díky moc Kamčo, mám radost za tvé komentáře! :)*

      Vymazat
  8. Proč je moje mamka out anemá tak super vintage necklace??? :(
    Sluší ti to, ženuško moje :* doufám, že si na mě o víkendu najdeš hooodně moc času! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si určitě nějakej senza pořídíš ;)
      JAKO O VÍKENDU BUDU MÍT NEJMÍŇ EVER! :-O

      Vymazat
  9. tak tenhle se mi líbí nejvíc za poslední dobu! a Lenny to moc sluší!))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to jsem moc ráda! :) L je kóča! ;)

      Vymazat
  10. překrásné!Pánský styl miluju a košile nejvíc!:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem potěšila! :)

      Vymazat
  11. tak tohle se Ti povedlo :) vypadáš úžasně ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle fotky mají hrozně příjemnou atmosféru. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé díky, Lenny se moc povedly! :)♥

      Vymazat
  13. dokonalost!!!! ty kalhoty jsou z aktuální kolekce? nějaké takové už dlouho sháním ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc povedené:-), tento styl ti opravdu sekne, i když co tobě nesluší?:-*

    OdpovědětVymazat
  15. náhodou je to pěkný..:) tady už mi Hermionu připomínáš no :D

    OdpovědětVymazat
  16. Moc ti sluší klučičí styl :).

    OdpovědětVymazat
  17. Moc Ti to sluší :-) pánská styl Ti děsně slušííí!!!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem nadšená, že to má taková pozitivní ohlasy! DÍKY! :)*

      Vymazat
  18. Pekná outfit. To sako je brutálne fajnové O_O

    OdpovědětVymazat
  19. krásna..ako vždy:)

    pozývam ťa na GIVEAWAY

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/10/giveaway-c-3-freeman-maska-naramky.html

    OdpovědětVymazat
  20. Odpovědi
    1. Tak to děkuji, dala jsem si záležet! :D

      Vymazat
  21. na poslednej fotke si krásna :) to ty vlastne všade :)

    OdpovědětVymazat
  22. Naprosto perfektní. Moc se mi tenhle styl líbí a sama často nosím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé díky Evi, ani nevíš, jak moc jsi mě potěšila!;)

      Vymazat
  23. vypadá to moc pěkně, miluju tento styl!

    OdpovědětVymazat
  24. Krásný outfit!:) A límečky jsou fájn;)

    OdpovědětVymazat
  25. tenhle styl miluju a tobě neskutečně slušííí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovou chválu jsem tedy nečekala, děkuji nejvíc! *♥*

      Vymazat
  26. Nejstylovější! Moc se mi to líbí a samozřejmě Ti to moc sluší! :))
    T.F.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuji moc Terko, jseš suprová komentátorka ;)

      Vymazat
  27. Outfit je naprosto skvělý! Sama v obchodech pokukuji po nějaké takové košili, ale stále jsem žádnou nesehnala. Moc ti to sluší :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si nějakou košili pořiď'! :)

      Vymazat
  28. Hrozně ti tenhle styl sedí! K tomu netřeba slov. Jsi báječná! :)) <'3

    OdpovědětVymazat
  29. tenhle klučičí styl miluju, takže za mě anoo!! :))

    OdpovědětVymazat
  30. vďaka za komentáre a follow :) tvoj blog sa mi tiež páči :) outfit super, milujem košieľky :)

    OdpovědětVymazat
  31. Nádherný outfit! :) Moc ti to sluší, hlavně na té poslední fotce :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. na všech fotkách jsi strašně milá!:) krásný outfit..

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: