DRESSES - NEW & FOR SALE

úterý, října 16, 2012

ZDRAVÍM VÁS MOJE BLOGOVÉ PRINCEZNY 
Dnes jsem pro Vás nachystala malý NEW IN. Uvidíte plesové šaty, které jsem si nedávno pořídila.
No a také přicházím s nabídkou dvoje plesové šaty prodat.

První rudé asymetrické šaty jsem pořídila v mém nejoblíbenějším obchodě jménem Stradivarius. Tenhle obchod podle mě strčí H&Mko v pohodě do kapsy. Mají tam pravdu neskutečně krásné věci, vřele doporučuji! Jsou to moje první dlouhé šaty, mám z nich obří radost, byla to láska na první pohled. Na fotce mají bohužel šaty úplně jinou barvu, než ve skutečnosti. ZDE si můžete přiblížit opravdovou barvu. Myslím, že k novým lodičkám, které Vám ukážu zase příště, se budou skvěle hodit na moderování maturitního plesu po Vánocích. No ale to je ještě daleko.
Ale druhé zlato-černé krátké šaty s průsvitným motivem využiji už letos v listopadu, půjdu v nich na zase jiný maturitní ples. Šaty na těle vypadají moc hezky a jsou velmi pohodlné. Nikde Vám totiž nic nemůže vylézt a taky si nemusíte nic popotahovat. Těším se, až se sladím se zlatými doplňky. Kupovala jsem je v obchodě Tally Weijl.

DVA KOUSKY NA PRODEJ 
Chci Vám nabídnou hned dvoje šaty, které už neunosím a ráda bych je poslala dál. 
Třeba se někomu zalíbí a udělají mu radost.


Černé krátké šaty s bílou krajkou jsou dvojvrstvé a dají se i různě kombinovat. Na těle vypadají skvěle. Krásný motiv bílé krajky. Podtrhují Vaše ladné křivky. Jsou velmi málo nošené. Velikost 36. CENA I S POŠTOVNÝM 280Kč. 
Černé elastické šaty s gumou krásně padnou každé postavě. Jsou velice přizpůsobivé a elastické. Kupované v obchodě Tally Weijl. Na těle jsou velmi příjemné a člověk se v nich cítí pohodlně. Měla jsem je na sobě asi tak 3x Velikost 38. CENA I S POŠTOVNÝM 350Kč.

Dolů do komentáře mi stačí napsat, jestli máte zájem a poté se můžeme domluvit přes e-mail. Klidně Vám všechno přeměřím. Jsem zvědavá a asi budu brzo stará, ale zajímá mě Váš názor na moje dva plesové úlovky. Příště se těšte , že Vám ukážu svoje nové super vysoké lodičky + jedny krásné nenošené botky na ples k prodeji. TAKY SE TAK TĚŠÍTE NA PLESOVOU SEZÓNU JAKO JÁ? =D

You Might Also Like

43 your comments

  1. Škoda, že ty s krajkou nejsou ve velikosti 34. :( A ty nové jsou úžasné! ;) Hlavně ty z Tally Weijl se mi hodně líbí, asi pro ně taky zajdu! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. nové šaty jsou jedinečné, rudá barva je velmi ženská a ty druhé - z tally wejl? a já myslela, že se tam dají sehnat jen křiklavě růžové extramini šaty:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ mám teď šíleně moc ráda vínovou barvu! :-) No jako já jsem se taky divila, co jsem to neobjevila :-D

      Vymazat
  3. ty saty ze stradivariusu jsem si zkoušela taky, ale řišli mi naknec moc jednoduché, ale jsou krásné!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou krásné i ty nové i ty staré-já mám také smůlu-hned bych jedny brala,já mám 32:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak takovou velikost, týjo!
      JSI PANENKA

      Vymazat
  5. Ty nové šatky jsou skutečně krásné! Vybrala si dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Milá Dio, budeš na plese zářit jako hvězda jasná! Překrásný šatičky.
      Vivi

      Vymazat
    2. Jééé vivi, už jsi tu dlouho nebyla :-*

      Vymazat
  7. Krása krása, jak jsme již říkala, musím si také nějaké pořídit, tím množstvím tvých mě zahanbuješ! :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no jako ty mas vseho tak 800x vic jak ja, takze tichucko! :-D

      Vymazat
  8. Přeskrásný šaty :O :-) asi bych měla taky zamířit na nákupy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Anička Solichová z gymplu! :-)
      To mě potěšilo, že to tu čte známá tvář ;) ..Jinak moc děkuji za pochvalu šatů a celkově za komentář. No a přeju super pořízení!

      Vymazat
  9. Mohu se zeptat na cenu červených šatů? chtěla bych si celkově udělat představu o jejich cenové relaci, děkuji :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobré, už jsem si to našla na webu :-)

      Vymazat
    2. Ahoj, šaty mě stály kolem 1 000Kč :)

      Vymazat
  10. Ty červené♥ Zamilovala jsem se!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme asi milostný trojuhelnik :-D

      Vymazat
  11. Krásné šaty! Moc se mi líbí, hlavně ty červené, ty jsou zajímavé! A souhlasím Stradivarius je skvělý obchod! Přála bych si,aby měl v Praze více poboček.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si přála, aby měl všude více poboček! :)

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. děkuji, mám z nich velikou radost

      Vymazat
  13. Tie v tally weijl som aj ja pozerala :) Inak ten stradivarius má veľmi pekné veci, ale ja mám bohužiaľ skúsenosť, že nekvalitné :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já jsem zatím s kvalitou spokojená, musím zaťukat! :-)

      Vymazat
  14. tie hnede z Tally Weijl su uzasne. Super vyber, pridu mi take, ze sa daju nosit aj do kancelarie.A uprimne - kvalita Stradivariusu aj Tally Weijl je podobna, neda sa cakat nic extra

    http://saschanitra.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ony nejsou hnede :-D ..jinak dekuji. No kvalita vseho uz neni co bejvala :-D

      Vymazat
  15. Z nových ty první jsou kouzelné a z těch na prodej ty druhé :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty červené jsou kouzelné, překrásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TO MĚ TĚŠÍ, ŽE SE LÍBÍ! Děkuji moc :-)*

      Vymazat
  17. Ty červený jsou super ! :) Už se těšim na maturitákovou záplavu co zas bude :D Taky si musim pořídit náký nový šaty:)

    OdpovědětVymazat
  18. ty červené šaty jsou perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
  19. ty červené šatky jsou super :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: