HERE COMES THE AUTUMN

čtvrtek, října 25, 2012

Přeji pěkný večer! Hlásím se Vám dnes už podruhé. Doufám, že Váš dnešek byl suprovej a podle Vašich představ. Já už mám nastavený budík na 04:15 a vůbec mi nevadí, že budu tak brzo vstávat, protože se na zítřejší Vídeň moc těším! Slibuji, že všechno pečlivě nafotím a potom se s Vámi o to podělím v příspěvcích. Plánuji i točit a na konci podzimu čekejte AUTUMN VIDEO - Velký sestřih videí z tohoto podzimu. Zítra přijedu až pozdě večer a asi už se nestihnu otočit na blogu. Tak se tady mějte krásně a prohlédněte si podzimní fotky, které jsem zatím stihla nafotit. Popřejte mi na zítra krásné počasí a papa!







You Might Also Like

59 your comments

  1. Fotky jsou úžasný, Dianko. A zítra si to v té Vídni moc užij! :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka mě fakt rozesmála :D Jinak moc hezké fotky :) MILUJI PODZIM !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To jsem ráda! TO JÁ TAKY A MOC :-*

      Vymazat
  3. ta první fotka :D :D super! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta první fotka je nejlepší!:-D

    OdpovědětVymazat
  5. krasné fotky , v čem upravuješ? =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je různé! :) photoshop, gimp, pixlr, befunky,..

      Vymazat
  6. jo prostě podzim je nádhernej! :-)
    a Dianko, to snad ani nemá cenu říkat a chválit, že máš krásný fotky :-) to je už u tebe prostě standard viď? :-)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, chval určitě dál! ASPOŇ VÍM, ŽE SE FOTKY LÍBÍ A TO JE NEDŮLEŽITĚJŠÍ :-**

      Vymazat
  7. Krásné fotky :) Ta první nemá chybu :D
    Užij si Vídeň! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Díky moc, užila jsem si ji parádně! :)

      Vymazat
  8. Krásné fotky, úplně z nich sálá ta kouzelná podzimní atmosféra :)
    Ve Vídni si to užij za nás za všechny a hlavně se vrať v pořádku.

    U mě na blogu probíhá giveaway o průhledný deštník, budu moc ráda, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. děkuji mockrát, jsem skřítek :-D

      Vymazat
  10. Překrááááááááásný, tohle na podzimu miluju :)
    Užij si Víden!

    OdpovědětVymazat
  11. Zas ty tvoje dokonalé fotky!
    Užij si výlet!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. prvá fotka je bezkonkurenčná :)

    OdpovědětVymazat
  13. nádherné fotky :) a uži si to vo viedni :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jsem si to užila! JE TAM KRÁSNĚ

      Vymazat
  14. úžasné fotky!
    užij si vídeň :)) budu se těšit na záplavu fotek!

    OdpovědětVymazat
  15. Také mám v plánu udělat nějaké podzimní fotky :). Tyhle jsou moc hezké :).

    OdpovědětVymazat
  16. :) milujem jeseň a jej čaro :) podarené foto ! :) chváálim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc moc moc díky, jsi nejmilejší! :)*

      Vymazat
  17. nádherný fotky, podzim mi přijde strašně fotogenický:))

    OdpovědětVymazat
  18. Fotky z Vídně, už se nemůžu dočkat! :) A ty dnešní jsou také perfektní. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tvé fotografie které zachycují podzim, jsou kouzelné. Mám velmi ráda podzim plný sluníčka.

    OdpovědětVymazat
  20. fotky úžasné a nejlepší je ten připíchnutý plyšák na stromě :D

    OdpovědětVymazat
  21. ta první fotka je úžasná :) i ostatní jsou skvělé,čím jsi fotila ?? :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné fotky! Ať se Ti ve Vídni líbí, je to tam nádherné, už se těším na fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Krásne jesenné fotky !
    Stále ťa čakám čakám ..:D GA :D

    OdpovědětVymazat
  24. krásne fotky, akým foťákom fotíš? a tá prvá je perfektná :DDDDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ešte sa chcem opýtať či si na fotkách trošku upravila farby alebo nie? lebo mne foťák strašne hlce farby a v skutočnosti sa tak prichádza o tú krásu čo vidím na vlastné oči

      Vymazat
    2. Fotky jsou upravované ;) ..jinak fotím nikonem D90 :) A DĚKUJI TI MOC! ;)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: