,

INSTYLE + nej řasenka ever (reviews)

úterý, října 02, 2012

Jak by řekl jeden z mých profesorů: PŘÍJEMNÝ DEN VÁM VŠEM PŘEJI, POSAĎTE SE! 


Před malou chvilkou jsem přišla ze školy, najedla se a zase musím letět do zpěvu. Než ale uteču chci Vám ukázat moji nejoblíbenější řasenku. Byla jako dárek k časopisu Instyle. K dostání asi za 80Kč. Mám v plánu si zítra celý Instyle detailně přečíst, protože máme tři hodiny matiky a fyziku a to je ta nejvhodnější doba na zbláznění a nebo na čtení. =D 

No a teď k řasence od Dermacolu. Minulý rok jsem se s ní setkala poprvé, protože jsem ji dostala na Vánoce a tehdy to byla moje nej nej nej řasenka a naprosto jsem ji milovala. Dělala krásné rozčesané a oddělené řasy, ale bohužel brzo vyschla a dlouho jsem ji nemohla nikde sehnat. Teď když jsem zjistila, že je k dostání jako dárek k časopisu, musela jsem ji mít. Bohužel k mému zklamání, už to není takový zázrak jako kdysi. Opravdu strašně rychle vysychá a má ještě jednu nevýhodu. Když řasenku nanesete ráno, odpoledne už si řasy nemůžete znovu řasenkou přejet, protože by byly slepené. U jiných řasenek (třeba od značky Essence) to jde. Takže trošku brečím, že už to není moje nej nej nej řasenka, ale můžu ji doporučit těm z Vás, které nelpíte na extra dlouhých řasách, ale chcete "jen" podtrhnout Vaši krásu a decentně zvýraznit oko.

You Might Also Like

40 your comments

  1. asi si ten časák taky koupím, je to za super cenu, když je tam ta řasenka ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. O řasenkách Dermacol jsem přemýšlela a nejspíš nějakou vyzkouším .)

    mimo jiné: Yves Rocher nabízí -35% na jakýkoliv sortiment - stačí zadat do kódu ANET12 )

    OdpovědětVymazat
  3. škoda že u nás ten časopis nie je :/.. a inak ak by si chcela vyhrať ďalšiu giveaway tak skús šťastie v mojej :D budem veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u nás taky nebyl, musela jsem pro něj do jinýho (většího) města. Taťka mi ho dovezl z práce. Jasně, moc ráda, díky! :-)

      Vymazat
  4. stejně je to fajn..řasenka k časáku :D

    OdpovědětVymazat
  5. před chvíli jsem si pro instyle běžela a vyzkoušela řasenku. je celkem v pohodě, aspoň nedělá "pavoučí nožičky":)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to nedělá naštěstí, fuj, zní to strašně, žejo! :-D

      Vymazat
  6. já myslim,že už jsem jí měla a byla fajn :)

    OdpovědětVymazat
  7. jo tak to souhlasím, je super :))
    já zapomněla, co jsem tam měla, zřejmě nějakou blbost, když si to nepamatuju :D jsem předplatitelka, už je to dlouho.)

    OdpovědětVymazat
  8. Já už delší dobu hledám nějakou pořádnou funkční řasenku a nic...určitě zkusím!
    A nový In style♥už jsem ho dlouho neměla je dobrý?
    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba Ti bude vyhovovat. No je tam hodně fotek, žádné čtení! :-)

      Vymazat
  9. Moje nejoblíbenější je One Million Lasheeeees!!.. ale tahle vypadá taky krásně. Natoč video a zazpívej Nám něco :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neznám, ale zkusím! :-) NÉÉ, :-DD

      Vymazat
  10. Tak to ti fandím, já jsem matiku a fyziku nenáviděla...

    OdpovědětVymazat
  11. jé, vypadá skvěle! :) a pro nový Instyle už běžíííím :)

    OdpovědětVymazat
  12. vypadá to fajn ktovie či bude špirála aj na slovensku :)

    OdpovědětVymazat
  13. řasenka vypadá opravdu dobře :) ale žádnou od Dermacolu jsem ještě nezkoušela
    o školu by sis číst neměla!! :P kort o matiku a fyziku :D pff

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosímtě, moje metody jsou moje metody! :-D
      Řasenky od D můžu jen doporučit! :)

      Vymazat
  14. To je mi líto, že si nakonec zklamaná. To mě naopak velice mile překvapila a používám ji teď každý den. Třeba si dostala nějaký starší kus.;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky si to myslím, že tahle už byla trošku vyschlá, když už jsem ji otevřela :-/

      Vymazat
  15. Já si koupila říjnovou joy, a byla jsem celkem zklamaná.. Články celkem nic moc.. ale jako dárek byl vzoreček voňavky od B.U. a nejspíš si ji na Vánoce nechám naložit pod stromeček :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mamka dycky používala B.U. a milovala to! :-)

      Vymazat
  16. rozmýšľala som či kúpiť InStyle alebo nie a bude to asi voľba YES! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Dermacol je skvelá značka teda aspoň ja si od nich kupujem riasenku ( tu v zlatom obale nechce sa mi hľadať názov ) a s ňou som spokojná ...

    OdpovědětVymazat
  18. Mám ráda výrobky od Dermacolu, ale řasenku jsem teda ještě nezkoušela :) Mým horkým favoritem je prostě Astor - PLAY IT BIG! Tu už nedám z ruky! :D

    OdpovědětVymazat
  19. u nas mali na vyber bud z odtiena make upu 3, ruzu v odtieni chocolate alebo modrych ocnych tienov..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha aha, já jsem si schálne vybrala tuhle řasenku, jinak měli v obchode taky vyber z vice veci :-)

      Vymazat
  20. Dřív jsem jí tak používala, ale našla jsem si jednu taky dobrou, od Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: