INTRA (reviws)

pátek, října 19, 2012

ZDRAVÍM VÁS, UŽ JE TO NĚJAKÝ TEN PÁTEK, CO TU BYLA RECENZE.
Tenhle pátek to ale napraví. Mám nachystanou netypickou recenzi o přírodním doplňku stravy.
Jedná se o bylinný produkt s názvem INTRA. Je to přírodní doplněk stravy, protože obsahuje přeš dvacet bylin, kořenů a kůr. Neobsahuje žádný alkohol a jiné chemické látky, prostě čistě přírodní produkt. Intra pomáhá vyživovat buňky našeho těla a zásobovat důležitými antioxidanty na rostlinné bázi, které postrádáme v našem moderním jídelníčku. Na to vše stačí jedna dávka přípravku denně. Intra pomáhá posilovat a udržovat v rovnováze jednotlivé soustavy lidského organismu. Více odborných informací se dozvíte ZDE a nebo ZDE.


Intru by člověk měl pít 100 dní v kuse, jedenkrát za rok. Cena jednoho nápoje (950ml) se pohybuje kolem 1 100Kč. Dávkování není závislé na hodinách, nebo plném žaludku. Já mám už takovou rutinu - Ráno vstanu, na lačno jdu do ledničky, pořádně zatřepu s Introu, naliji si plnou odměrku a vypiji. A tak každý den. Intra mi hodně pomáhá v tom, že v tomto studeném období zabraňuje vzniku oparům, na které tak šíleně trpím. Další skvělá věc je, že mi pomáhá se víc soustředit ve škole a je to taková moje přírodní energie. Podle mě je lepší vyměnit bylinky za energy drinky. Ještě dodám, že Intra chutná jako hruškový džus a je vhodná pro každou věkovou skupinu. Třeba tahle recenze pobídla Vaši inspirace na vánoční dárky a nebo jste se aspoň něco nového dozvěděli.

You Might Also Like

28 your comments

  1. to by se mi taky hodilo na opary trpím docela dost a mám je co chvíle...
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé, určitě by se mi to mohlo hodit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To by som chcela vyskúšať ! Ešte som to nemala ! :)

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to zajímavě, jen ta cena je teda pěkná pálka :D moje mamka je ale tak trochu blázen do zdravé výživy, tak jí to zkusím nadhodit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám do toho zapáleného taťku, takže je to velká výhoda:)

      Vymazat
  5. dost zajímavý! něco na soustředění se ve škole bych potřebovala.. po 45 minutách na přednáškách vypínám :D

    OdpovědětVymazat
  6. dosť zaujímavé ale aj dosť drahé

    OdpovědětVymazat
  7. o tom som nepočula ale vyzerá to zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  8. zajímavý, ale ta cena! :O mě přijde pálka i 50-60,- za litr sojového mléka :/ tolik bych fakt nikdy neplatila, ani na to nemám :D :) tobě to kupuje mamka? ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Určitě to vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak o tom slyším poprvé zajímavý tip

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělá recence:-), vypadá to opravdu velmi lákavě:-)!

    OdpovědětVymazat
  12. vypadá to zajímavě možná vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  13. To zní opravdu zajímavě!
    Máme u nás na blogu Giveaway, tak bychom tě rády pozvaly! :)
    http://thendstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Ouu Intra! Pila jsem ji jako malá, asi v 7 letech a pamatuji si, že se mi z toho chtělo pokaždé zvracet :/ Měla by i pomahát na kožní problémy, konkrétně lupénku, proto mi ji maminka nutila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tyjo ..zvracet se mi teda po ní rozhodně nechce :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: