LAKOVANÝ ODVAZ

pondělí, října 08, 2012

AHOJ VŠICHNI! 
Nachystala jsem si dnes pro Vás krátký článek o nehtech.

Jak vidíte zvolila světlý odstín fialové, což nedělám moc často, protože já si nehty barevně jen málokdy nalakuji. Teď to chci ale trošku oživit. Nehty už mi narostly do slušné délky, a tak se brzy vydám na nákup nových laků. 
Tento lak je od značky Essence a stál 30Kč. Libí se Vám tento odstín?

You Might Also Like

74 your comments

  1. Tenhle odstín fialové miluji-skvělý výběr-krása!!!

    OdpovědětVymazat
  2. JE takovej decentní, žádná divočina, ale vypadá to hezky upraveně :) Mně se líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jedno velké díky ti posílám! :-)

      Vymazat
  3. Fialovou miluju a tenhle odstín na nehtech vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten odstín je super! jak jsi dokázala, že máš ty nechty tak dlouhé a krásné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to sama nevím a děkuji, že si o nich myslíš, že je mám krásné! :-)
      Jinak možná to bude BIOSILEM! :-)

      Vymazat
  5. Zrovna mam na nehteh podobny,ale vice do seda,ten tvuj je takovy az levandulovy a moc se me libi,idealni na podzim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám moc ráda levanduli, díky! :-)

      Vymazat
  6. Tenhle odstín miluju, je takový jemný =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NONÉÉ, to jsem ráda, že Ti padl do oka!

      Vymazat
    2. Myslím, že mám ten samý. Je to Ballerina´s charm? Na ten budu mít recenzi :)

      Vymazat
    3. No tak to se budu tešit. Pošli potom odkáz! :-*

      Vymazat
    4. Tak já už ho publikovala :D
      http://anesagill.blogspot.cz/2012/09/essence-ballerinas-charm-nova-kolekce.html

      Vymazat
    5. Díky moc za info, jdu na to! :-)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. jsem moc ráda chválena, díky! O:-)*

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. A dělala sis ho sama jehlou z kružítka a inkoustem do pera, ne?

      Vymazat
  9. zbožňujem fialovú! :) máš krásne nechty :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkná barva :) Máš pěkný tvar nehtů! Zvu tě na giveaway
    http://www.animaestilo.blogspot.com/2012/10/giveaway-kik-kabelka.html

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se Ti zalíbila! :-)

      Vymazat
  12. wow chci tvoje nehty!Opravdu překrásný odstín!:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no papej Biosil a modli se a půjde to! :-D TAK TO TOTIŽ DĚLÁM JÁ

      Vymazat
  13. podobný fialkový odstín patří mezi mé oblíbené:)

    OdpovědětVymazat
  14. máš krásne nechty a takýto lak som chcela,snáď si ho kúpim budúce leto .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě teď laky od Essence stojí 40Kč, takže klidně kup hned dva! :-D

      Vymazat
  15. Já barevně nalakované nehty miluju a fialovou mám moc ráda, takže podle mě super :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám podobný odstín od miss sporty:)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, protooože je to IN :-D

      Vymazat
  17. Tak take pekne nechty som nikdy nemala :)

    GIVEAWAY: http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  18. mě se prostě neskutečně líbí tvoje ruce! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to mě opravdu překvapilo, zrovna od Tebe, protože já mám ruce obzvlášť divný! :-D

      Vymazat
  19. Odpovědi
    1. Všimla jsem si, že tyhle odstíny jdou teďka nadračku! :-)

      Vymazat
  20. Odpovědi
    1. Taky jsem do ní byla zamilovaná! Děkuji, moje nehty jsou happy

      Vymazat
  21. Ty máš tak super dlouhý, zdravý nehty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no hurá, čekala jsem na ně pěkně dlouho!:) A MOC DĚKUJI!

      Vymazat
  22. Krásný, decentní. A hlavně krásné nehty jako vždy. :*

    OdpovědětVymazat
  23. ja mam takýto podobný a je to krásna farba :)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásný barvička, měla jsem podobný :)
    Aspoň někdo si může nechat narůst dlouhé nehty :DD Mě to nevydrží a stejnak je musím mít ostříhané kvůli zušce:/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO JÁ JSEM JE NEMOHLA MÍT DLOUHÉ 13LET! :-O

      Vymazat
  25. máš krásné nehty!
    podobný odstín mám od essie a v létě to byla moje oblíbená barvička :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ moje taky a moc díky za komentář!

      Vymazat
  26. krásný tvar nehtů:) a barva je perfektní! mám ráda fialovou ve všech odstínech:))

    OdpovědětVymazat
  27. Odtieň je zaujímavý ! Laky od Essence, vlastne všetky produkty od Essence mám raa;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já taky, je to super dostupná kosmetika!:-)

      Vymazat
  28. Máš dobrej tvar nehtů, mně se to nikdy nepovede takhle vytvarovat :D

    OdpovědětVymazat
  29. Barvička je pěkná :). Máš krásné nehty, takové bych také chtěla, asi zase začnu papat biosilk :D.

    OdpovědětVymazat
  30. To je ten, co jsem dostala od tebe taky,ne? :)

    OdpovědětVymazat
  31. Máš opravdu nádherné ruce Dio :) to samé i nehty, a odstín laku je božský.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to jsi moc hodná dekuji!

      Vymazat
  32. božská barva,božská barva^^ a krásný tetování:-**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za boží komentář Ani! :-***

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: