LEOPARD NA SCÉNĚ (outfit)

středa, října 03, 2012

ZDRAVÍM PŘÍZNIVCE OUTFIT POSTŮ!
 Mám totiž zase jeden takový malý outfit post připravený. Dnes trošku netradičně...


Hned na začátek musím napsat, že nesnáším fotky v zrcadlech, tuplovaně nesnáším samospoušť a taky nezaostřenost! =D Chci se tedy předem omluvit a doufám, že jsem si nezpůsobila blogovou sebevraždu. Ale nebojte se, všechny fotky nejsou vyfocené v zrcadle a snad se na ně dá docela v pohodě koukat. Ještě se vymluvím na to, že jsem měla jen chvilku volného času a neměla jsem žádného fotografa po ruce.


Jak už jste si asi všimli, tento outfit je do deštivého počasí. Jak už jste si asi všimli dál, venku neprší. =D Je to totiž foceno hned po příchodu ze školy a to už nepršelo, ale ráno toho dne ano. Takže jsem se vybavila novým deštníkem, který krásně ladí s leopardími gumáky. Navlíkla se do úzkých jeansů a basic bílého trika. Přehodila jsem přes sebe světlou parku a doladila jsem vše kruhovou šálou a zlatými kuličkami do uší. No a mohla jsem si v klidu zpívat ŠŠŠ (š-š-š--š-š-š-šepotám).
   W parka, šála - Takko   gumáky - Mixer   tričko - H&M   deštník - místní obchod   náušnice - Tally Weijl   jeans - 2hand


You Might Also Like

49 your comments

  1. tvoje fotky jsou vždycky skvělý.. :))
    moc hezky sladěný outfit, nejvíc jsem unešená z tý šálky! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý!Holínky sháním už od minulého podzimu a pořád se neobjevily žádné dokonalé :-)
    Tvoje jsou nádherný!!

    OdpovědětVymazat
  3. krásný! ty máš prostě super styl :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dio, kabátek je nádhernej, má super lichotivý tvar. A ten tygří deštník...ooo, po tom mé srdce prahne:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to skvěle sladěný, ale musím se smát, já byla v kratasích a tílku! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc...hezké fotky..:)
    a zajímavě zkombinovaný outfit !

    OdpovědětVymazat
  7. celý je to skvělý :) ale nejvíc mě zaujaly nehtíky!

    OdpovědětVymazat
  8. Opět super nepřeplácaný outfit =) Máš super vkus, a ty holínky ti závidím ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty šelmo jedna divoká! :D haha, ale ta parka je úžasnááá :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krááásny kabátik aj šálik! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Jéé díky Luci, jsem moc ráda, že se Ti líbí! :)

      Vymazat
  12. Krásné:)Takovou parku si chci v nejbližší době pořídit. To já, když prší si na sebe navleču první kalhoty co najdu mikinu a tenisky :D. Začala jsem sledovat tvůj blog a moc se mi líbí. :)Máš krásné fotky a cely design blogu!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji objevila náhodou v Takku. Jéé jsi nejhodnější, to mě velice těší :-*

      Vymazat
  13. krásne všetko zladené ! :)) ako vždycky:)

    OdpovědětVymazat
  14. Jakápak blogová sebevražda, fotky jsou super ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásné :-) Tygří vzor se mi moc líbí, ale já na něj nemám odvahu..ale jak tak koukám na tvé fotky, asi tu odvahu najdu-vypadá to super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zvířecí vzory budou snad v mode porad, :-) ..treba se nekdy odvazes, fandim Ti! :-)
      DÍKY MOC

      Vymazat
  16. Ty holinky jsou nádherné!! :) Kolik stály? :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: