LOŇSKÉ TANEČNÍ (flashback post)

neděle, října 07, 2012

AHOJ VŠICHNI, PŘEJI VÁM KRÁSNOU NEDĚLI  

Jednou za čas pro Vás připravuji retrospektivní články a dnes tomu taky tak bude. Všude  totiž vidím příspěvky o tanečních, nových večerních šatech, lodičkách a plesech, a tak jsem neodolala s musela jsem zavzpomínat na loňské taneční. Už se moc těším na letošní maturitní plesy, dokonce jeden budu i moderovat. No a než si začnete prohlížet fotky, ještě Vám prozradím, že za tři týdny budu na módní přehlídce předvádět svatební a společenské šaty. Už se na to moc těším! P.S Co Vy a společenské akce? 
               + nezapomínejte na GA


You Might Also Like

73 your comments

  1. ♡ nice post! want to follow each other? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. aké pekné šaty si mala :) nie ty si celá pekná aj s Lenny

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, všude ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. jedny šatičky hezčí než druhé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. půl z nich je focená na mobil, takže ta kvalita je špatná, ale i tak díky

      Vymazat
  6. Krásné šaty si měla!♥
    Všude ti to moc sluší DIO :*

    OdpovědětVymazat
  7. ježiš ty červené šaty jsou úžasné.. jsi princezna ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek, Dií. Skvělé fotky a ta atmosféra... Hned bych se do tanečních zase vrátila (přestože jsem byla zarytá odpůrkyně :D), nějak mě to ke konci chytlo.
    Všude jsi krásná :)
    Eliška (HC 43 :DD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No néé, moc díky za komentář..moc mě potěšil! ;) ..jako mě bavilo hnevně jen to střídaní šatů! :-D

      Vymazat
  9. ty šaty na závěrečnou:O já mám právěže to období, kdy do tanečních ještě chodím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, mam je vypujcene od kamaradky! :-)
      NO TAK TO SI MUSIS UZIVAT

      Vymazat
  10. Já momentálně navštěvuji taneční :) a letos navštívím asi 5 plesů (fíha). Očividně společensky žiji :D

    OdpovědětVymazat
  11. krásna si vo všetkých šatičkách :) ja som vlastne spoločenské tance ešte netancovala :O ale snáď niekedy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díííky moc! :-) urcite se dockas

      Vymazat
  12. Hezké fotky :)
    Já teda ale na taneční moc ráda nevzpomínám, celý mi to přišlo jako přehlídka trapnosti a jsem ráda, že už to mám za sebou. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. + soutěž v o největší výstřih a nejkratší sukni, čehož jsem se odmítala účastnit. :D

      Vymazat
  13. Krásné fotky :)
    Minulý školní rok jsem kvůli úrazu nemohla na školní ples, ale protože je tohle můj poslední rok na střední, ten letošní si nenechám ujít. Mám takové akce ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha, tak at se to poradne vydari!

      Vymazat
  14. moc hezký! já a společenské akce, ehm :DD docela úspěšně se jim vyhýbám, do tanečních jsem nechodila a plesy moc nenavštěvuji.. až na ten maturitní teda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D maturitni si teda ujít nenech! :-D

      Vymazat
  15. Samé krásné fotky a šatičky! Mě vždycky plesová sezona nějak míjí a ani si vlastně nestěžuju. Nechci, aby to znělo jako klišé, ale mám pocit, že nemám nic na sebe:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosímte ty bys byla nejhezci panenka šatičková

      Vymazat
  16. wááw.. krásne šaty.. a to všade :)

    OdpovědětVymazat
  17. mno peknučké:) ja som do tanečných nechodila:D ale možno raz na staré kolená pôjdem:D

    Petush

    OdpovědětVymazat
  18. krásna si uplne tam žiaríš :) veľmi pekné fotky

    OdpovědětVymazat
  19. To mě čeká příští rok :D
    Jééééééé tak to Ti moc gratuluju, chceme pak vidět fotky! Ty naše modelíno :)

    OdpovědětVymazat
  20. Taky na taneční vzpomínám ráda ;) Skoro jsem tě v těch vyžehlených vlasech nepoznala, moc ti sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Potřebuju všechny tvoje šaty! Nechceš nějaký prodat? :D Byla bys boží ! :))

    OdpovědětVymazat
  22. Nádhera! A docela ráda bych se dozvěděla více o tvé roli modelky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee, tak to já o tom potom napisu clanek

      Vymazat
  23. krásné:)) máš super šaty!!:)

    OdpovědětVymazat
  24. Ty si měla tolik krásných šatů! <'3 A ty vyžehlené vlasy ti hrozně slušely. Božeeee. Jsi tak krásná! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, jsi druhá, co si vsimla! :-*
      JSI TAK HODNÁ

      Vymazat
  25. :O Vy ste krásny ! Muselo byť dobre :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nice post.^^
    Maybe follow each other???

    OdpovědětVymazat
  27. moc pěkné fotky, já do tanečních chodím tento rok a je to tam super! :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  28. Ja mám veľmi rada spoločenské akcie či už s rodinou alebo priateľmi...:) Veľmi pekné fotky :) a tie krásne oranžové šaty! :) Teším sa s tebou,že ideš predvádzať šaty! :) Chcem potom vidieť fotky! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj to já taky! :-) ..díky moc ,...jsou z pressu! :-)

      Vymazat
  29. jsi naprosto roztomilá a tvůj blog taky!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jee to me tesi, to ja jsem ráda roztomila

      Vymazat
  30. AMAZING PICTURES!!!!

    p.s. let us know if you would like to follow each other
    xoxo



    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpovědětVymazat
  31. No jo,ty se jen tak jakoby lazo plazo postavis a hned je z toho dokonala poza pro fotografa,proste te fotacek miluje,moc se me libi tve cerne saty a cerne saty kamaradky.Jo a obdivuji te za moderovacku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D prosimte, tak to není! Ale dekuji, to me moc moc a moc potesilo!

      Vymazat
  32. Achjo, na tohle já nikdy nebyla, ale jsi nejhezčí, všude :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ale v šatech ti to nejvíc sekne!

      Vymazat
  33. nádherné ste máte úžasné šaty!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: