,

miniOLYMPIÁDA (school)

středa, října 31, 2012

AHOJ, AHOJ! Minulý týden se na našem gymplu konala miniolympiáda pro ,,prťata" ze základky. Já jsem při téhle akci měla na starosti focení, to znamenalo, že jsem se ulila z vyučování. Olé! Můžu říct, že mladší žáci jsou ta nejlepší věková skupina, protože ještě neztratili takový ten správný feel, zápal, energii a chuť k poznání něčeho nového. Měla jsem  choutky jim všem při psaní testu radit, i když se to nesmělo.


Moje Lenny byla tak hodná a vyfotila můj ,,školní outfit", takže máte aspoň co hodnotit. Jako druhou a zároveň poslední fotku přidávám shlukovou koláž s chemickým pokusem výroby železa, který vykouzlil můj spolužák Dave.
 Pořádá Vaše škola podobné akce, jako je tahle? 


You Might Also Like

40 your comments

  1. lenny ťa odfotila úžasne,nádherná fotka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pokus vyzerá zaujímavo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna si na tej fotke!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten pokus :) ale si strašne pekná a mrzí ma že si si musela ostrihať nechty ale na klavíri sa s nimi teda hrať nedá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee děkuji, jsi moc hodná :-* ..no, mě to ani nemrzí, zase to doroste ;)

      Vymazat
  5. olympiády ve škole, ajajaj, na to jsem nikdy nebyla expert:) a ten pokus, dobře vy!

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, můj pokus se povedl dobře :D Díky Dii, že si mě zmínila ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Jseš moc šikovnej! JSEM NEJHODNĚJŠÍ! :D* A čumím, že jsi to tady okomentoval! :-O

      Vymazat
  7. ten pokus takto na fotke vyzerá strááášne hrozivo ;DD
    outfit sa mi ľúbi:)

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně hezké fotky :))
    Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dnes ti to moooooc sluší-nádherné vlasy!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mockrát děkuji, jseš milá!

      Vymazat
  10. úžasný svetr a barva kalhot! *-*

    OdpovědětVymazat
  11. Takové pokusy jsme dělali ještě na základce, teď na střední už vůbec ne, ani chemii nemám :D A outfit je pěkný, teď jsem ujetá snad na všechny typy svetrů ♥ :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D my teď máme laborky z fyziky, to je teprv hnus! :_D

      Vymazat
  12. HUstý :D Máš krásnej outfit :) Jinak takovýhle pokusy ani miniolympiády bohužel neděláme ve škole, což je podle mě velká škoda :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Olympiády jsem vždycky nesnášela už jen proto, že nás tam učitelé často neodbytně nutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ja jsem byla ráda, že jsem si ulila ze školy!

      Vymazat
  14. Wow, ten pokus je super! U nás na škole byly tyhle věci zakázaný :(

    OdpovědětVymazat
  15. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank you! :)
    Kisses from VV!!

    OdpovědětVymazat
  16. jéé,to musela byť super akcia:)veľmi ti to pristane:)

    OdpovědětVymazat
  17. Vyzerá to skvele :) A ty máš krásny outfit !

    OdpovědětVymazat
  18. na té fotce ti to strašně moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: