MY BRIGHTS NAILS

pátek, října 05, 2012

              NEJKRÁSNĚJŠÍ PÁTEK VÁM VŠEM!
                       Tak rok se s rokem sešel a já jsem si opět nalakovala nehty =D
Už jsem asi 100x říkala, že lakování nehtů není moje silná stránka a většinou moje nehty znají jen zpevňovače nehtů a nebo průsvitné laky. Při uklízení poličky, jsem třídila laky a víc jak polovinu jsem jich vyházela. Mezi zbylými byl i tento asi už 230 let starý, ale pořád použitelný světlý lak The Color Workshop, odstín H 10. Stačilo asi 63 vrstev a bylo hotovo. Kecám, dala jsem max 4, lak je opravdu hodně tekutý a průsvitný. Jeho jedno velké plus je, že se neloupe a nevytvoří se taková ta "laková slupka" jakou dělají například laky od značky Essence, ale k  tomu se dostanu až zase v příštím nails článku. 
 JAK ČASTO SI LAKUJETE NEHTY VY? / LÍBÍ SE VÁM TENTO ODSTÍN? / MÁTE RADŠI TMAVÉ nebo SVĚTNÉ LAKY? 


You Might Also Like

50 your comments

  1. pekný lak :) ešte na krajších nechtoch, keby nehrám na gitare a klavíri tak si ich nechám narásť takto dlhé, teraz sú ostrihané :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jee díky moc ..jojo znám to moc dobre!!!

      Vymazat
  2. je veľmi pekný,Dia a ty máš krásne nechty :) mne sa väčšinou lúpu laky od maybelline,nie od essence

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá pěkně, já si je moc nelakuju často, jen občas :) Jinak na jaře a v létě jedině světlé, v zimě klidně i tmavší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ráda, takovéhle nevýrazné, přirozené laky :)
    Nehty si lakuju jenom občas, když mám náladu a čas :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já si lakuju nehty pořád, když je mám nenalakovaný, tak mi to přijde strašně divný, takový neupravený :D Jinak ten lak má krásnou barvu :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jo, ja si zase s dlouhejma tedko prijdu jako nejaka krysa :-DDDD

      Vymazat
  6. podobný odtieň mám práve ja :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je fakt, že se laky od Essence dají dost dobře sloupnout, když člověk někde zavadí, nebo když je prostě líný si je odlakovat. Tohle je jejich velká nevýhoda, ale i přesto jsem na ně nezanevřela :) Tenhle lak se mi moc líbí, mám ráda hnědé, bronzové a prostě takové odstíny laků (samozřejmě i jiné), jen je fakt, že je dost průsvitný, což mi je naopak proti srsti. Nicméně se ho určitě nezbavuj, na lakování nehtů nejsi antitalent, takže ti ještě určitě moc dobře poslouží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak si díky zpevňovači nehtů lakuju nehty obvykle 1x týdně, pokud nejsou nehty moc oloupané ;)

      Vymazat
    2. Jj presne tak, souhlasím s tebou a díky za komentár :-) ..

      Vymazat
  8. laků není nikdy dost, tenhle je nádherný! a essence je celkem v pohodě:)

    OdpovědětVymazat
  9. moc hezký odstín! je škoda, že si nehty lakuješ tak málo, když je máš tak krásné :)
    já nejvíc miluji červené, oranžové a růžové nehty, nevím proč :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to mě těší ..já se napravím

      Vymazat
  10. Podnadpis článku mě rozesmál :D mám to stejně, nehty si taky lakuju převážně jen bezbarvým a málokdy. :)
    Tenhle lak se mi moc líbí a nedá se říct, mám-li radši tmavé nebo světlé...
    Děkuji za pochvalu názvu blogu. :)
    A to s těma kritickýma názorama.. těší mě, že tobě to nevadí :) jsem za to často tyranizovaná :D jsem holt upřímná no. :)
    Moc díky! fakt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to jsem ráda, že to to pobavilo, beru to tu tak trosku s humorem. :-) ..JINAK NEMÁŠ ZAČ! :)

      Vymazat
  11. Lakování není ani moje silná stránka. Stejně tak jako líčení či česání:-). A pokud je to ještě tak tekutej lak, pak mi praskaj nervy:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosímtě, ty jseš krásně nalíčená i učesana! :-)

      Vymazat
  12. Já si poslední dobou nehty vůbec nelakju. Ale tenhle vypadá nádherně!

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá krásně! Jinak lakování není též moje silná stránka, vůbec mi to nejde :D

    OdpovědětVymazat
  14. krásné nehty máš! a ten lak je také boží!
    http://bit-ofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, už mi rostou dlouhou dobu! :)

      Vymazat
  15. jsem na tom úplně stejně jako ty s lakováním nehtů:)a když už chci tak se mi to vůbec nedaří :D mě se nejvíc líbí právě takové jemné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já miluji světlé barvy laků! Před půl rokem jsem si koupila jeden, pak další atd. A teď je ze mě lakovaní maniak =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ted se lakuji jednim novym svetlym lakem

      Vymazat
  17. Je hezký :). Já jsem lakovala obden, protože se mi hrozně loupaly, ale teď už tak dvakrát do týdne :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tak je to dost, jsi laková víla :)

      Vymazat
  18. Krásne nechtíky,aj ja som bola na tom tak ako ty,ale dnes patrím už do lakových maniačok:) Chcem viac takýchto postov:)

    OdpovědětVymazat
  19. Prý 63 vrstev :D:D Jako ty laky si mně mohla dát :P A máš nejhezčí nehty pod sluncem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popelnici vyvážejí v pondeli, jeste mas cas! :-)

      Vymazat
  20. fakt hezky odstin :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat
  21. ja nelakujem vôbec iba keď presviták ;D tento je fajnový

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: