NO NAME (new in)

čtvrtek, října 04, 2012

VĚTŠÍ ČÁST TÝDNE JE ZA NÁMI A JÁ VÁS VŠECHNY KRÁSNĚ ZDRAVÍM 
Za poslední dobu se mi doma nahromadilo pár věcí a teď můžu udělat malý NEW IN.

  • Zimní sportovní bunda, kterou jsem nutně potřebovala - Horsefeathers.
  • Pohodlné triko s dlouhým rukávem, které se vždycky hodí - votočvohoz.
  • Dlouhý černý cardigan. Má dvě super kapsy, co nevidít. - Esprit.
  • Leopardí deštník. Stál jen 50Kč - místní obchod.
  • Dlouhý zimní kabát či bunda  - Amisu.
  • Semiškové jeggins se zipy u kotníků - Mango.
  • Cihlový netypický přehoz s krátkým rukávem - Mango.
  • Náušničky s čínskou tématikou - dárek od bratra.


You Might Also Like

28 your comments

  1. Ten deštník je úžasnej! :)
    Zvu ke mě na GIVEAWAY o kosmetiku jejíž tváří je Eva Decastelo! :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné! strašně se mi líbí ty jeggins z Manga <3 těším se na outfity :)

    OdpovědětVymazat
  3. jů! bude se mi líbit "přehoz" s jeggínama dohromady!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta Horsefeathers bunda mi zde vůbec nezapadá!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy ale přece musím nahodit něco pohodlnýho ;-)

      Vymazat
  5. Tak to volá po outfitových příspěvcích :)

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi pekné veci hlavne to votočvohozové triko

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. dnes jsem ho měla a je velmi příjemný :-)

      Vymazat
  8. Kruci, Dio! Já chcy taky spoustu novejch věcí! :D včera jsem byla nakupovat a do oka mi padlo jedno ubohý tričko! :D
    asi mám na ty nákupy smůlu nebo co :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jejdá, to znám! Vždycky mě to strašně nakrkne, když si nic nekoupím! :D

      Vymazat
  9. Krásný věci, už se těším na outfity s nima :)

    OdpovědětVymazat
  10. super nákup!
    deštník bych taky potřebovala.. uvědomila jsem si to, když jsem šla včera po Praze, pršelo, já v ruce černej deštník z kterého trčí dva dráty a při sebemenším větříku se obrací naruby :DDD připadala jsem si jako socan.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: