NUDE NAILS

pátek, října 12, 2012

KRÁSNÝ PÁTEK VÁM VŠEM! 
Snad máte pohodový pátek uděláte si fajn večer podle Vašich představ. Dnes jsem opět vklouznu jen na chviličku a ukážu Vám odstín nového laku, který jsem si koupila tento týden. Je to taková světlá pudrová barva, která neurazí. Mějte se krásně, já jdu uklízet, pak mám autoškolu a večer jdu pracovat za bar. 
V nejbližších dnech můžete čekat: 
  • plesový NEW IN, 
  • outfit post, 
  • příspěvek plný fotek, 
  • ukážu Vám co jsem vyhrála v GA 
  • a také Vám dám tip na povzbuzení Vaší imunity.

Tak co na nehty říkáte?


You Might Also Like

59 your comments

  1. že máš šikovnou fotografku :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se nude nehty moc líbí, tak si je tak lakuju.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je můj první nude lak :) a uz je muj nej

      Vymazat
  3. dobrá fotka :)

    GIVEAWAY: secrets-of-wonderland.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík moc, fotila Lenny ..překonala se! :D

      Vymazat
  4. telova je must have :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  5. takú farbu zháňam :) veľmi pekné nechty máš :)

    OdpovědětVymazat
  6. nádhera:-**

    áá závidím ti tvar nehtů:'))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tvuj oblibený nehtový prispevek ;-)
      :D

      není co závidet ;-)

      Vymazat
  7. nádherná délka nehtů i barva laku!
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. už dlhšie zháňam kvalitný nude lak.. neúspešne :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO TENHLE SE TAKY LOUPE :) ..ale tak urcite najdes

      Vymazat
  9. Nádherný jsou! Máš moc krásný tvar nehtů :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Ačkoli většinou sáhnu po výraznějších lacích na nehty, i tento je krásný. Už kvůli univerzálnosti - hodí se ke všemu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, často se mi stává, že lak se mi k ničemu nehodí. Takže tohle je jasná volba ;-)

      Vymazat
  11. Vypadají uměle ale jsou nejlepší, achjo, proč nemám i já takové štěstí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě super, vypadají uměle, ale nejsou! :-D

      Vymazat
  12. na všechny připravované články se moc těším :P
    nude laky jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé to jsem ráda, už na nich makám! :-)

      Vymazat
  13. Ta barva je pěkná! A na delších nechtech je suer =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D tak tady se nám názory vůbec neshodují, to mám ráda, když každý řekne svůj názor! :-)

      Vymazat
  14. lak je super ! ( teda aspon ta farba :D ) ale na dlhych nechtoch sa mi nepaci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc za komentář :-)
      Já to snad ani nějak nerozlišuji! :O

      Vymazat
  15. Jaký zpevňovače používáš? Nebo máš to štěstí, že máš krásné nehty i bez vyživování? ;) :)

    OdpovědětVymazat
  16. Máš krásný tvar nehtů :) a lak je samozřejmě taky krásný ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy mě to moc potěší, když někdo vysekne poklonu mým nehtům! O:-)

      Vymazat
  17. moc hezké nehty!
    a na články se těším :))

    OdpovědětVymazat
  18. Miluju nude odstíny laků na nehty! Hodí se ke všemu. Ta barva je nádherná. :) A na články se už moc těším. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně líbí se mi ta univerzalnost! :)

      Vymazat
  19. Těším se na články. Taky mám ráda nude odstíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě něco, máš super blog a proto se přidávám do pravidelných čtenářů :)

      Vymazat
    2. Jéé tak to jsi mě strašně moc potěšila, děkuji Ti! .-)**

      Vymazat
  20. super! taky používám podobné odstíny!

    a zvu tě na svou GA :)
    http://silvie-art.blogspot.cz/p/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  21. Barva je moc krásná i nehty, ale na mě už moc dlouhé :-)

    OdpovědětVymazat
  22. nehty ok, čmáranice na prstu brrr

    OdpovědětVymazat
  23. Krasna farba! Mohla by si mi prezradit,co je to za lak? O:).. tisko ti ho zavidim!
    (http://lavend-er.blogspot.be/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://ceepackaging.com/wp-content/uploads/2012/07/Quadpack-Bod.-Nail-Polishes-Carlo-di-Roma-467x290.jpg Je to obdobný lak, jako je tento! :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: