P+L NA VLAKÁČI

středa, října 24, 2012

AHOJ, DOUFÁM, ŽE UŽ SE TĚŠÍTE NA NOVÝ PŘÍSPĚVEK PLNÝ FOTEK!
Tentokrát jsem přes objektiv zamířila na ségry Páju s Luckou. Hnědovlasá Pája je moje spolužačka na a měla přání fotit někde u staré továrny, nebo opuštěném místě. Vysokoškolačka Lucka souhlasila a společně jsme tedy jely na opuštěné vlakové nádraží, kde narazíte akorát na bezdomovce, a nebo na jeho matračku - to se podařilo nám! =D Jely jsme super luxusní károu jejich babičky, která stojí za zmíňku! =D Na vlakáči jsem chtěla docílit kontrastu mezi chladným opuštěným místem bez jiskry a mezi smíchem, veselými barvami a optimismem. Barevné konfety, úsměvy na všechny strany a dobrá nálada mi k tomu skvěle napomohly. Jedinou chybičku tohle focení bohužel mělo a to bylo to, že šíleně brzo zapadlo sluníčko, škoda. Ale i tak se našla spousta povedený snímků. Holky teda nezapřou, že jsem do rodiny, no podívejte se samy! 



You Might Also Like

54 your comments

  1. jistěže se těšíme :P
    oběma to moc sluší :)
    kontrastu jsi docílila suprově :) jsi šikovná

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že teď chce od Tebe fotky každej:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fňuk, úplně závidím takové hezké fotky. Asi zase něco nechám nafotit. Skvělé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, holky mají aspoň pěknou památku ;)

      Vymazat
    2. Ještě bych dodala: A pak, že se musí fotit ráno! Tenhle požadavek fotogtafů je na odstřel. Ráno se spí :D

      Vymazat
    3. :-D zatím jsem ráno ještě nefotila :DD

      Vymazat
  4. MOc krásný fotky :). Můžu se zeptat číms to fotila ?, :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to se moc povedlo! pobavilo mě tričko s foreveralone panáčkem:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jsem ráda, že si toho panáčka někdo všiml! :D

      Vymazat
  6. Miluju tvoje fotky!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. krásne fotky
    super nápad s tými konfetami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc díky, jsem se vyznamenala! :-D

      Vymazat
  8. všechny ty fotky zbožňuju! ♥ ještě jednou díky!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejhezčí jsou ty fotky se třpytkama a konfetama!♥

    OdpovědětVymazat
  10. týý jo ty fotky jsou fakt skvělý , narazila jsem na tvůj blog náhodou a úplně Woow . určitě sem jeste příjdu ! ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Super nápad na fotky, moc se ti povedly :)!

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky jsou vážně vydařené! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Koukám, že slečny focení bavilo. :) Moc dobrý nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  14. kéž bych já uměla takhle fotit, moc se mi to líbí jsi šokovná

    OdpovědětVymazat
  15. nádherné fotky:) máš opravdu talent ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, to mi ještě nikdy nikdo neřekl! :-O

      Vymazat
  16. má to takový super nápad s těmi narozeninovými dekoracemi :))

    OdpovědětVymazat
  17. Opravdu úžasné fotky! Jsi šikovná :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Holky jakoby si z oka vypadly :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: