POHÁR HEYROVSKÉHO

pondělí, října 22, 2012

ZDRAVÍM VŠECHNY BLOGERÍNY A I OSTATNÍ ČTENÁŘE BLOGU!
Už to bude asi šedesát let, co jste zde mohli vidět příspěvek s tématikou týkající se školy. Ničeho se ale nelekejte, sdělím Vám jen takovou zajímavost. Minulý týden se na našem gymplu uskutečnila chemická soutěž o putovní pohár J.Hejrovského. Vyvoleným z naší třídy se rozdaly úkoly typu - předvádění chemické show, hlídání studentů při vyplňování testů, opravovaní testů, nadepisování diplomů a focení, to jsem měla na starosti já.


Super bylo, že jsme byli vlastně omluveni z vyučování, takže to byl takovej free pátek. No a hrstka zbylých spolužáků se taky zrovna nepotila u písemek. Společně s jedním nejmenovaným panem profesorem si dali hodinu ,,zdrbneme Dianin blog". Což bylo super, protože jsem tam nebyla a nemusela jsem to poslouchat, i když stejně jsem si pak vyslechla pár zajímavých věcí. Nakonec to byl fajn den, zjistila jsem, že mám zastání u spolužáků (taky u kterých je nemám), užili jsme si nějakou tu srandu, zapomlouvali jsme si, zasmáli se a hlavně jsme si oddychli od učení. V úterý se koná podobná akce a už teď se těším, protože se opět uliju ze školy a strávím čas ve škole zase trošku pohodověji.


Máte na škole taky nějaké podobné akce, kde Vás uvolní z vyučování?

You Might Also Like

17 your comments

  1. a Lenny súťažila :) krásne školské fotky Dia :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky máme takové akce :) ikdyž zatím se nevyskytla příležitost se účastnit,přecijen jsme prváci
    co zajímavého ses dozvěděla o svém blogu?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ho sleduji i postarší muži :)

      Vymazat
  3. toto sme na škole ešte nemali škoda mohli sme byť FREE :D

    OdpovědětVymazat
  4. U nás na gymplu je hodně akcí,já ale na většině nejsem,protože to,že byly zjistím až pozdě;D
    No ale časem snad přijdu včas:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D škoda, příště to třeba vychytáš!:);)

      Vymazat
  5. My mávame každý druhý/tretí rok divadelnú hru, kde je zapojené väčšina školy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Chemický den - to je fajn!!! :)
    Velký fanda chemie alias ta, co běžela za králíkem ;)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: