POSLEDNÍ PODZIMNÍ OUTFIT (outfit)

neděle, října 28, 2012

PO DVOUDENNÍ PAUZE VÁS ZASE MOC ZDRAVÍM! 
Ještě před tím, než nachystám příspěvky z Vídně a včerejší módní přehlídky, tak se zahřejte u podzimních fotek.

Přijde mi, že se podzim ani nestihl ukázat v celé své kráse a už mu do záběru nalezla zima. Takže tohle je pravděpodobně poslední podzimní outfit tohoto roku. Teď už nemůžu ven vyběhnout jen v oblíbeném bílem svetru z H&M, doplněným o bílou límečkovou košili, aniž bych nezmrzla. Pod tmavě modré jeggins budu muset nosit punčocháče. Lakýrkám můžu říct  pro tuto sezónu definitivní sbohem. Beze změny naštěstí zůstanou hodinky a všelijaké doplňky. Taky jste se netěšili na zimu? 


Zimo, kdo se Tě prosil? 

You Might Also Like

56 your comments

  1. nádherné jako vždy.. závidím ti tvé nožky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no na tyhle nožky se špatně hledaj kalhoty! :-D

      Vymazat
  2. jůůů :-) Dianko, ty jsi tak krásná! :-)
    a moc se těším na fotky z přehlídky a Vídně♥
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se těšíš! :-) DĚKUJI TI! :-**

      Vymazat
  3. Krása !
    Jsi šílená ! Prej po dvoudenní pauze ! Já ti závidím jak všechno tak stíháš a skoro denně sem přispíváš ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já miluju podzimní počasí, sice na tu vlezlou zimu nadávám, ale strašně ráda se procházím v parcích plných listí a tak:-)
    a moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chci zpátky barevný podzim a né bílou břečku

      Vymazat
  5. To Tě mám jako zase chválit? Achjooo, fakt Ti to moc sluší! :))
    T.F.

    OdpovědětVymazat
  6. zimu nikdo neprosil, ať jde pryč! :D
    moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vazne tu bola jesen len velmi kratko, to je naozaj skoda... to listie ma vzdy tak nadherne farby...

    giveaway: http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. aach ten tvůj styl, parádní!

    OdpovědětVymazat
  9. krásne fotky :) dievča ty si tak krásne! :) mala by si sa začať živiť tým modelingom ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, jsi moc milá děkuji Ti! :)

      Vymazat
  10. Tyyyjooo, ty se máš, že sis stihla nafotit ten krásnej krátkej podzim :(
    Ale sluší Ti to nehorázně a už se těším na fotky z modní přehlídky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost! :) TO JÁ SE TAKY MOC TĚŠÍM, AŽ JE UVIDÍM O:-)

      Vymazat
  11. Nemůžu se dočkat fotek z Vídně :) a outfit je moc povedený

    OdpovědětVymazat
  12. krásný outfit! :) moc ti to sluší, modelko :)


    PS: Zvu tě k sobě na giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  13. u nás prší a je jeseň! :D
    ja si hcem ešte jeseň užíííť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D tak jeste uzivej, dokud nesnezi

      Vymazat
  14. Ani mi nemluv, na zimu se netěším ani trochu a škodolibě se směji celý den nad tím, jak rychle ten sníh roztál - alespoň u nás. Ale pecházel tomu tedy vztek :D ráno otevřu okno a všude bílo.. raději ani nebudu psát co jsem v tu chvíli řekla :D
    Moc Ti to sluší. Miluji košile pod svetrem a zaplé až ke krku ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jo tady to taky taje, uuuf! Ale zitra ma bejt zima sveta :-/ ..jinak moc díky za pochvalu :-*

      Vymazat
  15. Krásne fotky, milujem tú jesennú atmosféru, ktorá z takýchto fotiek ide! Tiež ešte nechcem zimu, ach! :(

    OdpovědětVymazat
  16. máš krásné fotky a krásný svetr.. já mám ráda zimu, ale jen uvnitř a dívat se na ní z okna :D tak mi přijde nádherná, ale být venku a mrznout? nene, to taky není nic pro mě. Ale bohužel mě už chytá zimní nálada :D

    Super blog..jestli chceš, mrkni i ke mě :)
    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Á MÁM TAKY RÁDA ZIMU JEN ZA OKNEM :D ..určitě se podívám :-*

      Vymazat
  17. krásne topánočky a celkovo veľmi pekný jednoduchý outfit! nič mu nechýba ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Jseš supeer :) Ten svetřík ♥:o..
    PS: zvu tě na giveaway u mě :) http://agaandaga.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Už několik dní přemýšlím nad tím koho mi připomínáš a už to mám! Hermionu :).
    Podzimní outfit je bombastický, líbí se mi svetřík. Už se těším na fotky z Vídně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D JEDNOU JSEM UŽ PSALA ČLÁNEK, jestli Vám připomínám Hermionu a nebo Gilmorku :-DD

      Vymazat
  20. taketo svetre ma nikdy neomrzia :)

    OdpovědětVymazat
  21. moc pěkný svetr:) nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že jediné co na té fotce chybí je kůň! (nebrat jako urážku, naopak, koně miluju a přijde mi, že by se k tomu všemu pěkně hodil:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D aha, tohle mě ani nenapadlo..ale máš pravdu, hodilo by se to tak! :)

      Vymazat
  22. Jé, taková slušňačka :)) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  23. Užasný svetr:)!!
    http://andreykab.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. wow i love this post and outfit, you are such a beautiful girl
    and your shoes are lovely so eyecatchy and elegant!
    pretty you and lovely hair,
    i wish mine was that beauitful!

    I adore your blog, keep on doing this wonderful thing you do here.
    I had to follow you, you have a new fan now <3
    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  25. Máš úplně úžasný blog. Vždycky se těším na další článek. Děláš krásné fotky a prostě celkově se mi tady strašně líbí :).

    Zvu tě k sobě na první giveaway :)
    http://anne-cheerful.blogspot.cz/2012/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak tenhle tvůj komentář mě oc potěšil! :-*

      Vymazat
  26. Sluší ti to, krásný svetřík.

    OdpovědětVymazat
  27. moc pěkný blog: fotky, modely, ... :-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: