PŘEHOZ (outfit)

čtvrtek, října 11, 2012

ZDRAVÍM VÁS  MOJI VĚRNÍ ČTENÁŘI
Dnešní článek se má asi tak, že mě nemá kdo fotit přes týden fotit a tak jsem vytvořila outfit post trošku jinak. Zrcadlo totiž není můj kámoš a samospoušť pro změnu nekámoší se mnou.  =D Aspoň se Vám moje fotky nepřejí a můžete si domyslet, jak mi to asi slušelo! =D  Slibuji, že příští outfit post bude už v tradičním stylu.
Doufám, že už jste se všichni zapojili to GA.  
    W přehoz, tričko, náramek - H&M            W kalhoty - Lindex              W boty - Street

You Might Also Like

26 your comments

  1. jsem špatná domýšlečka.. chtěla bych to raadši vidět na tobě :P

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj krásne :)
    Počuj Dia, prosím ťa tá fotka na FB tam ide aj o lajky ? :D či to iba tak ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, lajky to muzou jen ovlivnit, ale rozhodnout ne e :)

      Vymazat
  3. som si aj dnes hovorila že mi chýba tvoj outfit post príspevok a mám ho tu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéééééééééé

      To jsem tedy nečekala! :)

      Vymazat
  4. ty kalhoty budou určitě super, taky mám jedny doma se zipy na nohavicích :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo jsou moc fajn, zipy tedka letej :D

      Vymazat
  5. kráásne veci ♥

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC DĚKUJI, velice jsi me potesila

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. :D díky, to jsem chtěla slyšet :DDDDD

      Vymazat
  7. super skvělé ty zipy! já mám se zlatýma knoflíčkama rifle a taky to miluju!!!

    a zapojse do mé GA, já už se na tu tvou třesu, ale musím udělat schopnou rozesmátou fotku :-D
    http://silvie-art.blogspot.cz/p/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JŮŮ, udelej!

      BUDU SE TESIT a díky za pozvani

      Vymazat
  8. som si istá,že si bola kočka ako vždy!:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: