ROCK&ROLL (Lidunka)

sobota, října 20, 2012

KRÁSNÝ VÍKEND VŠEM ČTENÁŘŮM MÉHO BLOGU 
Jsem bohužel dost nachlazená a musela jsem zrušit své cestovní/sobotní plány a ležím doma v posteli a čajíčkuju. No ale nic mi nebrání v tom, abych Vám ukázala výběr fotek ze středečního focení v parku na bývalém židovském hřbitově.


Jak všichni vidí, Lidun je drsňačka s jemnými rysy a na fotkách se tváří přirozeně a moc jí to sluší. Pozitivní výraz nasadila asi proto, protože zrovna v den focení udělala řidičák. Fotilo se asi jen hodinku a vzniklo mnoho povedených fotek. L má aspoň vzpomínku na rasta copánky, které ji strašně seknou. Já osobně jsem s výsledkem spokojená, úplně poprvé jsem totiž fotila někoho, kdo má rád potisky, rockový styl, tetování a pod. Jaký je Váš názor na tyhle fotky?

You Might Also Like

48 your comments

  1. fotky sú krásne :) a mne sa nezdá ako babám na fb že by mala tvár oranžovú ako pomaranč xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D díky, jseš moje pusinka :-** ..navíc já jsem to potom upravovala znova a světleji! MOC JSI MĚ POTĚŠILA!

      Vymazat
  2. Nádherné fotky! Povedly se :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky se ti povedly. Slečna vypadá zajímavě, i když nejsem příliš na tento styl oblékání.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny to máš Dianko ) Povedlo se ti to ) máš to krásny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Naozaj krásne fotky, slečne to naozaj pristane, palec hore! Aj keď môj štýl je veru odlišný (ako aj vidieť na poste, ktorý som rped pár minútami zverejnila :)), neznamená to, že sa mi nepáči :)

    mohla by som poprosiť o úprimný feedback? prvýkrát sme fotili so zrkadlovkou a každý sa môže zapojiť do GIVEAWAY: http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to nápodobně! Tohle není můj styl, ale proti gustu! :)

      JASNĚ :)

      Vymazat
  6. fotky sú krásne vidno, že máš talent na fotenie a modelka je veľmi sympatická:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, moc hezky jsi to napsala! :)

      Vymazat
  7. strašne dobre tá baba vyzerá tak isto i fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že si to myslíš, díky!:)

      Vymazat
  8. jako vždycky krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  9. je svá, má styl a to se cení!

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé fotky, mám ráda, když má holka vlastní styl :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ted me to vlastne trklo, ze je to vazne super, ze se necim lisi :)

      Vymazat
  11. Ty to pěkně rozjíždíš, fotografko!

    OdpovědětVymazat
  12. Zamilovala som sa do toho dievčaťa! :D Skvelé fotky:)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezký blog :) Veronica z www.myfashionlife4ever.blogspot.com prosim sleduj můj blog

    OdpovědětVymazat
  14. fotky se opravdu povedly! líbí se mi ta podzimní atmosféra ;)

    OdpovědětVymazat
  15. mne sa veľmi páčia, je krásna a ty šikovná:)

    OdpovědětVymazat
  16. Kráásne fotiš, fakt krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Slečna je moc krásná a ty jsi úžasná fotografka :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, taková pochvala! :-) budu se cervenat

      Vymazat
  18. Slečna je veľmi sympatická a ty si strašne šikovná, len tak ďalej s fotením! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, s chutí budu fotit dál! :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: