SKOŘICOVÉ NEHTY

pondělí, října 15, 2012

AHOJ BLOGERÍNY - PLASTELÍNY - MODELÍNY
Poslední dobou si všímám, že Vás berou příspěvky s manikúrou.
Jestli chcete znát jednoduchý a rychlý návod na obdobné nehty jako jsou tyhle, tak čtěte dál.

  NA SKOŘICOVOU MANIKÚRU POTŘEBUJETE:

Nude lak - Nalakujete si celý povrch nehtů a necháte zaschnout. Můžete použít jakýkoliv světlý odstín laku.
Houbičku na nádobí - Ustřihnete si malý kousek houbičky tak, aby jste na měkkou stranu mohli nanést lak a tvrdší část použíjte jako držátko.
Hnědý lak - Naneste malé množství na houbičku a tiskejte na nehty v libovolném místě. Nechte vše zaschnout
Bezbarvý lak - Na závěr nehty přetřete bezbarvým lakem, či zpevňovačem. Nehty budou zacelené a lesklé.


Je to velice jednoduché a efektivní. Výsledek je velmi působivý a netypický. Jestli chcete zkusit experimentovat a tahle houbičková technika se Vám zalíbila, tak můžu jen doporučit. Brzo vyzkouším i jiné barevné kombinace a motivy. Už teď jsem zvědavá na Vaše komentáře dole pod příspěvkem, budu ráda, když mi napíšete, jak se Vám moje skořicové nehty líbí.

You Might Also Like

80 your comments

  1. krása! :)
    já si teď všechny nehty ustřihla úplně, protože se mi zalamovaly a každý byl jiný...jsem nešťastná! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude brzo zase narostlý, neboj! :

      Vymazat
  2. moc hezký!
    já si teď přes víkend z nervů nehty ukousala, takže to jistí krátký drápky a červený lak :/ :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO nedivím se Ti! :-) jinak díky moc

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. děkuji, inspirovala mě moje kamarádka Zuzka!

      Vymazat
  4. Zkusím je to krásné :))
    http://sakfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou moc hezké, trik s houbičkou chci zkusit už dávno...tak snad se k tomu dostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus, výsledek je moc hezký! :)

      Vymazat
  6. dobrý!až mě nehty zase dorostou určitě vyzkouším ! :))

    OdpovědětVymazat
  7. ešte som to neskúšala, ale chystám sa nejakú dobu, tvoje farebné prevedenie ma inšpirovalo !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že je to pro tebe inspirace! :)

      Vymazat
  8. také jsem si kdysi takhle upravovala nehty, ale teď jsem na to příliš líná a postačí mi klasická červená barva:D

    OdpovědětVymazat
  9. Super nápad:)aspoň o důvod víc proč si záměrně z nudy(většinou ve škole) nelámat nehty;D

    OdpovědětVymazat
  10. tie nechty sú úžasné!:)
    btw to máš naozajstné tetovanie?
    vyzerá to tak a tvoja ruka je ako ruka nejakej celeb, haha

    OdpovědětVymazat
  11. krásne škoricové pazúriky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vpadá to úžasně. Určitě vyzkouším :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Líbí líbí, doufám, že se do toho taky někdy donutím!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasnačka a díky moc, jsem ráda, že se to líbí i Tobě! :-)

      Vymazat
  14. ty sou suprový, určitě to co nejdřív zkusím!:-)

    OdpovědětVymazat
  15. ako jednoducho to vyzerá! rozhodla som sa,že dnes to skúsim:) ale laky si vychytala milujem takéto nude:)

    OdpovědětVymazat
  16. tak tomu říkám super tip, hned jdu na to :D

    OdpovědětVymazat
  17. velmi pekné, tiež mám rada túto špongiovú manikúru :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Opravdu to připomíná skořici :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že to v tom vidíš! :)

      Vymazat
  19. Odpovědi
    1. děkuji, tahle technika je super :)

      Vymazat
  20. Nehty jsem si nikdy moc nelakovala, ale poslední dobu mám ráda červené, ale ty jsou takové moc křiklavé a skořicové vypadají určitě lépe. Musím je vyzkoušet i když pochybuji, že se mě to tak povede jako tobě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ti to povede mnohem víc :)

      Vymazat
  21. uf to neviem teda, na toto som moc konzerva, ale zaujimave

    http://saschanitra.blogspot.de/2012/10/maxs-au-naturel-balzam-na-pery.html

    OdpovědětVymazat
  22. Tyyy jo tak ty jsou luxusní :) Musím vyzkoušet :)

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadá to více než báječně. Musím to už konečně vyzkoušet! :D :))

    www.gossipgeekly.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Je to vážně super! =) Ani mě nenapadlo, že to je houbičková metoda, tu ráda zkouším =)
    Ty už máš ale dlouhý nehty =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hodně holek jsem zmátla, že to bude opravdová skořice, ale je to jen takový můj výmysl :-)

      Vymazat
  25. skvělé nehty, obdivuji tvé nápady:))

    OdpovědětVymazat
  26. fakt to vypadá zajímavě:) já radši jednobarevnou jednoduchost a krátce zastřižené nehty:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si ted uzivam dlouhe nehty, jinak jsem je mela vzdycky kratke :)

      Vymazat
  27. vypadá to skvěle! to musím vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
  28. Máš skvělá blog!!! Právě jsem se stala tvou čtenářkou:) Je mi to blbé si troufat na někoho s takovým blogem:D, ale kdyby se ti náhodou líbil můj blog, můžeš být i ty mým čtenářem:)
    http://kristygoodwill.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to mě moc potěšilo! JASNĚ, PŘÍJDU :-*

      Vymazat
  29. Dneska jsem si je taky dělala ale s hnědým podkladem a na houbičku jsem si dala zlatej lak a SUPER! :) Luxusní nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ještě jsem to nezkoušela, ale chystám se na to! :) Výsledek vypadá úžasně♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochalu výsledku a urcitě zkus, je to jednoduché :)

      Vymazat
  31. Moc se mi líbí ta barevná kombinace, připadá mi to takové vánoční, akorát na zakousnutí :D Prostě v jednoduchosti je krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D přesně tak, skořice už je VÁNOČNÍ, díky!

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: