STARDUST

čtvrtek, října 25, 2012

KRÁSNÝ DEN VÁM VŠEM! ♥ 
Dnes mám volný den, ale přitom budu mít víc práce, než když kdybych byla ve škole. Právě jsem dopila zelený čaj s medem a citronem a půjdu si umýt vlasy. Jsem doma jen se psem a panuje tady skvělá nálada. =D Chystám se do města nakoupit si na zítřejší Vídeň. Potom půjdu vařit, uklízet, fotit,... Bude to nadupanej den! Posílám Vám optimistickou náladu pomocí písně od LENY, která je nejhezčí na světě. Možná se tu ještě dnes ukážu!


 Zamilovala jsem se do nového stylu Leny a co Vy?

You Might Also Like

26 your comments

  1. vaření a uklízení mám taky na programu :) ovšem to mám na programu každý den, hrozně mě to baví
    na fotky se těším! :) a zítřejší Vídeň si užij
    písničku si poslechnu :)
    a děkuju za komentář

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, děkuji! :) NĚKDY SE STAV UKLIDIT A NAVAŘIT K NÁM! :)

      Vymazat
  2. Po tých zmienkach o Viedni mam aj ja obrovskú chuť sa tam vrátiť! :)

    giveaway: http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Lena mě vždy nastartuje dobrou náladu do nového dne :)
    těším se na fotkyyyy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-* já jsem se do té písničky zamilovala! :)

      Vymazat
  4. Písnička je vážně super! :-)
    Užij si Vídeň, je tam krásně!!!
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jsme na tom úplně stejně. :D Místo toho abych si užívala volna tak pořád něco dělám. Učím se, vařím, uklízím, dělám projekty a kdoví co ještě. A tomu se říkají prázdniny! :D Užij si Vídeň! <'3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D přesně tak, děkuji Ti moc! :-*

      Vymazat
  6. Tak já dnes jen vařím a po obědě půjdu balit, protože v podvečer se odjíždíme "lázňovat" :)

    OdpovědětVymazat
  7. máš to pěkně naplánované..:)
    to já před chvílí přišla od přítele, u kterého jsem spala.. půjdu si dát konečně něco k jídlu, pak musím žehlit a půjdu na procházku s kámoškou, která hlídá druhé kámošce štěňátko bígla!:)

    OdpovědětVymazat
  8. ve Vídni je to hezké!Užij si to tam ;)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy je, už se tam moc těším a děkuji! :)

      Vymazat
  9. Na mě je písnička trošku moc depresivní ;)
    Ale užij si Vídeň! Je tam nádherně.. :)♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu písničku mám strašně ráda a příjde mi veselá! :)

      Vymazat
  10. krásna animka
    nabitý program ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé díky, jsi první, co ji chválila!

      Vymazat
  11. Paráda :)

    Zapoj se do naší první GIVEAWAY :)
    http://sheiswe.blogspot.cz/2012/10/1-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  12. och viedeň...:) krááásne miesto ! :) uži si to! :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: