SWEATER (new in + outfit)

čtvrtek, října 18, 2012

POJĎTE VSKOČIT DO DNEŠNÍHO ČLÁNKU S DOBROU NÁLADOU!
Uvidíte outfit post zase trošku netradičně, tak jdeme na to!

Dnešní hlavní roli hraje můj nový pletený svetr z Orsay, stál krásných 300Kč a jsem s ním moc spokojená. Takže než se zdržovat s NEW IN článkem, tak Vám svetr ukážu rovnou v akci. (A to doslova) Hned v úvodu jsem psala o trošku netradičním provedení, měla jsem na mysli trošku  nenásilné levitace, kterou uvidíte na fotkách níže. =D Přítele napadla taková kravinka a mě to samozřejmě vůbec nešlo. Nic si z toho nedělám, levitace prostě není pro každého. =D Aspoň, že ty fotky působí optimisticky, třeba Vám zvednou trošku náladu a pobaví Vás. Zasmějte se gramlavé Dianě! =D
No a teď ve zkratce. Teploučký svetr je tedy z Orsay. Vínové tričko, které stejně nevidíte je z H&M. Kalhoty jsem votočila na votočvohoz.cz. Boty znáte, jsou ze StreetuHodinky jsou značky Scream a nesmím zapomenout na náušnice z Anglie a kruhové náramky, které mám taky nové a jsou z Takka. Už jednou jsem psala, že mám ráda ,,svetrové období", tak třeba se Vám moje jednoduchá kombinace zalíbila a když ne, tak třeba aspoň fotky zaujaly.

You Might Also Like

48 your comments

  1. svetr a náušnice se mi moc líbí,ale i všechno ostatní je prostě peckovní:)a buď v klidu levitace mi taky nikdy nešla;D

    OdpovědětVymazat
  2. díky bohu, že nejsem jediná, kdo vypadá vtipně při skoku:)))

    OdpovědětVymazat
  3. ten svetr je nádherný!A fotky jsou taky moc hezké ;-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to je moc krásně pozitivní koment

      Vymazat
  4. Si piš, že se mi to líbí :) Přesně takové outfity miluju!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné i jako levitující ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný svetr i naušnice ! A tvůj přítel teda opravdu lítá ! Boží fotky ! :D :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D super, moc děkuji za komentář!:-*

      Vymazat
  7. Velice hezké fotografie:) Sluší ti to na nich!:)

    OdpovědětVymazat
  8. úplný chris angel :DD svetr je best

    OdpovědětVymazat
  9. Dio, kolik chceš za ten svetřík? Nutně ho potřebuju:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D až mě omrzí, dám vědět! :D

      Vymazat
  10. Jéj pekný outfit.
    Dianka pozývam ťa ku mne na Giveaway ! :-)

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Sveter je nádherný a aj hodinky! Pristane ti to :))

    OdpovědětVymazat
  12. Svetr je nádherný! Hezká kombinace, která ti sluší. :)
    Jinak z levitování si nic nedělej, já umím levitovat akorát v roznožkách. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc! :-) ..No dobře, nebudu z toho smutná :D

      Vymazat
  13. Ten svetr je stejně nejparádnější. :D Strašně moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  14. i love levitace, už se těším! ;-D

    M.

    OdpovědětVymazat
  15. Ty levitační fotky jsou super! Taky je ráda fotím =)

    OdpovědětVymazat
  16. Přítel skvěle levituje, to mě asi nikdy nepůjde.). Vždy vypadám hrozně, ale tak aspoň že je sranda.

    OdpovědětVymazat
  17. Fotky se moc povedly. Tvůj blog mě strašně baví. Máš to skvěle udělané :) Děláš titulní strany i pro jiné blogy ?:)) Brala bych tě všema deseti ! :D přidávám odkaz na můj blog : http://agaandaga.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji to je nevyjádritelna radost! :) ..to bohuzel nedelam

      Vymazat
  18. Strašně super fotky :) Svetr vypadá fakt huňatě ;)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: