THIRT OF GILMORE GILRS or HERMIONE?

neděle, října 21, 2012

Moje zatím nejoblíbenější fotka pro tento podzim.
Připomínám Vám Hermionu a nebo spíš třetí členku Gilmorek?

  • Už jste se zapojili do GA? -- Stačí poslat Vaši usměvavou fotku.
  • Chcete ještě něco navíc? -- Připojte se ZDE a sledujte blog přes fb.
  • Máte něco na srdci? -- Jsem k dispozici na FORMSPRINGU.


Jdu si jdu léčit svoje nachlazení a dělat, že něco dělám do školy.
 Vy se mějte krásně a napište mi, jaké články máte rádi a co by se Vám líbilo za příspěvek. 

You Might Also Like

65 your comments

  1. mám ráda všechny tvé články :) je mi jedno,co budeš přispívat,číst to budu vždy :P
    a asi mi nepřipomínáš ani Hermionu ani třetí Gilmorku :D
    sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda! :-D Já si tady připomínám sebe!

      Vymazat
  2. krásná fotka, ty máš prostě dokonalý fotky a všude vypadáš skvěle! :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  3. krásná fotka.. hlavně ten svetřík ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. krásna fotka, pekný svetrík...ale tou otázkou si ma dostala, neviem sa rozhodnúť, koho mi pripomínaš viac, ale asi skôr Hermionu =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jako nejlepší by bylo kdybych ti připomínala Dianu :-D

      Vymazat
  5. s tymi hodinkami to je super :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi krásná, Dianko:) A připomínáš mi Hermionu, protože máš tu nejlepší kabelku plnou nejlepších věcí.:))

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná fotka! Také mi připomínáš spíš Hermionu, ale u Gilmorek by ses určitě neztratila =)

    OdpovědětVymazat
  8. Panebože, ty seš celá Hermiona!:-O Nikdy jsem si toho nevšimla.:-D Moc ti to sluší.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D kdybych aspoň byla tak chytrá jako Hermiona! :-) DÍKY MOC

      Vymazat
  9. nádherná fotka, nádherná Dia :) vážně ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  10. Připomínáš mi obě dvě! Nějaká ta podoba tam je, fakt :D

    OdpovědětVymazat
  11. Krásna Dia ! O_o. Svetrík je nádherný ! ;°)

    OdpovědětVymazat
  12. nevim jak vypadá třetí gilmorka :D joo Hermioně jsi trošku podobná no :D. Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  13. No jo!!! Ty seš vážně celá Hermiona! :OO teda spíš Ema Watson :D a já koho mi pořád připomínáš:)

    OdpovědětVymazat
  14. Zapadla by si jak ke gilmorkám, tak i potterovské bandě :) Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  15. Spíš Gilmorku a tyhle svetry miluju ;)

    OdpovědětVymazat
  16. překrásná fotka!Podle mě jsi sestra Rory(nevím jak se to píše)Gilmorové!:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. super fotka,si krásna a myslím,že Hermionu by si kľudne mohla zaskočiť:)
    mám rada najmä tvoj outfity a fotky kde si ty,lebo si veľmi fotogenická a hlavne prirodzene pekná:)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná fotka! A řekla bych, že pro mě to bude spíše ta Hermiona.. :D)

    OdpovědětVymazat
  19. Ani jedno, jseš můj Dijoun, takže žádný Hollywood, zapomeň! :*

    OdpovědětVymazat
  20. Ty vypadáš snad ve všem úplně báječně! ;)) Ten svetr se mi hrozně líbí. Celkově má ta fotka strašně krásnou atmosféru. <'33

    OdpovědětVymazat
  21. Mě třeba nepřipomínáš ani jednu. :) Ale sluší Ti to :))

    OdpovědětVymazat
  22. hmm podľa mňa máš vlasy ako mala Hermiona a máš podobné črty ale stále si originál :) krásna fotka :))

    OdpovědětVymazat
  23. Krásná fotka :)

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Jsi prostě krásná :-) A chceme další fotky!!!
    T.F.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terka mě chce potěšit a začíná komentovat :-*

      Vymazat
    2. Přesně tak :-)

      Vymazat
  25. Asi něco mezi, nedokážu rozhodnout, kterou mi připomínáš víc :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AŽ TAK? :-D Měla to bejt jen Legrace! :-D

      Vymazat
  26. Nadherna fotka :-)
    Je tam aj ista podobizen s Hermionou

    P.S: super blog :-)

    OdpovědětVymazat
  27. no ja si myslim,ze tato fotka je dokonaly mix GG a Hermiony :D ale si to jednoducho ty a este fotka je nadherna (ako vzdy:) ) a ten sveter je krasny, presne taky chcem a neviem kde ho najst... :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D díky, asi jsem takový mix. Svetřík mám z H&M

      Vymazat
  28. Tahle se POvedla :) Liduna :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: