TRIP TO VIENNA

pondělí, října 22, 2012

PŘICHÁZÍM S POZDRAVEM A PŘÁNÍM KRÁSNÉHO DNE!
Už to budou dva roky, co jsem jela se školou na výlet do Vídně. Chodila jsem tehdy do prváku a strašně jsem Vídeň chtěla vidět. Z našeho města je to totiž blíž, než cesta do Prahy, tak proč tam nezavejletit. Tento pátek se tak chystám znova, opět se školou, ale tentokrát v doprovodu mého přítele. Chtěli jsme si do Vídně zajet už o letních prázdninách, ale nevyšlo to, no a teď se nám nabídla skvělá příležitost. Takže teď si užijeme zamilovaný výlet po krásné Vídni. Obhlídneme památky a muzea, zajdeme si na Vídeňskou kávičku, nebo ochutnáme vyhlášené Mozartovy koule, užijeme si vyhlídku z Ruského kola v Prátru a všechno si důkladně nafotíme, protože zrcadlovka jede s náma. Určitě jste z toho co jsem napsala poznali, že se už strašně moc těším. Ještě nám musí přát počasí a bude to dokonalé.


Na malé koláži vidíte, co se tak asi přibližně dělo ve Vídni před dvěma lety


  • Letmé opíjení se vedlo k vzniku poněkud komických fotek.
  • Návštěva muzea a následné setkání se/chechtání se s kámoškama hyenama.
  • Znemožnění křiku způsobené extrémním strachem na horské dráze.
  • Seznamování se s tamním přátelským obyvatelstvem.
  • Póza před tak krásnou památkou nesmí chybět.
  • Vteřiny před skoro pomočením, aneb každou atrakci musím zkusit.
  • Pětisekundové kochání se nad krásným výhledem na Vídeň. 
  • Všechny prachy utraceny, můžeme jet domů...
  • V těchto místech jsem si koupila asi tu největší kremroli světa.

A to je jen výcuc toho, co můžete ve Vídni zažít, tak se pak nedivte, že tam chci jet znova.
 Co se bude dít tentokrát zatím ještě nikdo neví, ale dočkáme se.
 Už teď se těšte na příval vídeňských fotek!!!


You Might Also Like

36 your comments

  1. úžasné fotky! :) Viedeň mám za rohom :D ale nemôžem sa tam vystrojiť :D a do toho zábavného parku by som šla hneď :)
    článok chválim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě tak nekdy podivej, je to tak moc pekny. Pritel to tam má moc rád! :)

      Vymazat
  2. Ve Vídni jsem byla jen jednou, ale určitě chci jet znovu. Prater byl největší síla! :D

    OdpovědětVymazat
  3. jééj Viedeň je krásna teším sa na tvoje fotky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem moc ráda, že se těšíš!

      Vymazat
  4. Já bohužel vlastně nikde nebyla , ale věřím že cestováním "budu žít" mám " pár " :D míst kam chtěla přednostně ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně, ve Vídni je pořád co objevovat! Už jsem ji párkrát navštívila ale chtěla bych hned zas :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem ve Vídni byla naposledy před čtyřmi lety a od té doby tam chci jet znova. Naštěstí by sme tam měli jet se školou před Vánocema. Už se nemůžu dočkat :)
    Jinak moc pěkné fotky ;)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No VÁNOČNÍ VÍDEŇ je nejlepší na světě!

      Vymazat
  7. Viedeň je krásna, aj Prater je super :) My pôjdeme zo školou keď budú vianočné trhy, už sa veľmi tešíím :) a ty si to poriadne uži ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem ve Vídni zatím ještě nebyla,ale doufám že se tam taky pojedeme podívat se školou:)))Závidím ti;)!

    OdpovědětVymazat
  9. No ja mám to šťastie prežiť pár týždňov vo Viedni každý rok, aj post som už urobila na blogu ale skôr takého sprievodcovského charakteru (vlastne... ako sa to vezme :D). Bohužial, nemám zrkadlovku, takže tvoje fotky budú oveľa lepšie... ale ono to nebude len foťákom samozrejme :D Teším sa na ne a prajem príjemný výlet :)

    http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D hodně je o foťáku neboj! :) mrknu na článek!

      Vymazat
  10. Viedeň je mojá srdcovka..parádne fotky:))


    pozývam ťa na giveaway

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/10/giveaway-c-3-freeman-maska-naramky.html

    OdpovědětVymazat
  11. nevím co mě pobavilo víc - jestli některé vybrané fotky anebo popisky k nim! :DD přeji Ti, ať si to letos užiješ :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé.. Teď si mi připomněla jak jsem byla ve Vídni a chce se mi tam zpátky! :P Vídeň je fakt úchvatný místo, úplně ti závidím :) a to nejen to že jedeš do Vídně ale taky jak úžasně máš napsanej ten článek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak jako za to napsani, to neni co zavidet! :) MOC DÍK

      Vymazat
  13. vypadá to, že jste si to užili! Fotky jsou krásný :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vídeň je jedním slovem dokonalá. :) followuju :)
    ideserveanewbag.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: