TROŠKU PODZIM (outfit)

neděle, října 14, 2012

NEBREČTE, ŽE DNEŠKEM KONČÍ VÍKEND, ALE POJĎTE SE SMÁT TOMU, ŽE JSEM SI DO TOHOTO OUTFITU ZAPOMNĚLA VZÍT PRSA.
Vítám Vás u outfit postu drazí a neklidní, čtete dál!
Takže už nám lehce začal podzim a já lehce začínám soplit, moje ruce začínají omrzat a sesychat, ale jako bonus můžu nosit oversize svetry po babičce. Mám moc ráda svetrové období. Pruhovaný svetr, který každému zaručí 100 % rovnost hrudníku jsem koupila v 2handu. Dost lidí mi ho chválí, ale kdo ví jestli to není trošku výsměch. Přes svetr jsem nahodila předraženou bundu z Bershky. Cihlové kalhoty z Takka, které mám na sobě, nemám ani měsíc, už vypadají, že slaví 86 let na tomto světě. Už se těším až budou v móde zvonáče, protože v rourách se křivost nohou těžko schovává. Žádnou výtku nemám ke svým lakýrkám, které jsem objevila ve Streetu. Na fotkách můžete vidět vosí náušnice z Anglie. To je vše přátelé! Ale to mám říct já. Tak to řekni! Tadydadydadydatadydadá


You Might Also Like

86 your comments

  1. ten svetre je skvelý,krásny jesenný outfit dia!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, to jsi mě potěšila O:-)

      Vymazat
  2. ♥ krásný svetr, krásná Dia a krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty naušnice jsou uplně dokonalé! a ten svetr je boží, přesně takovej potřebuju teď na zimu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus omrknout sekáče, třeba se zadaří :-ú

      Vymazat
  4. ten svetr je parádní a já mrznu téééž :(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, no nemám vůbec záda zimu

      Vymazat
  5. Ty naušničky jsou boží! =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc, jsou to moje oblíbenkyně ;)

      Vymazat
  6. ten svetr je super a bez výsměchu ;) :D

    OdpovědětVymazat
  7. Každý jeden kúsok outfitu je naozaj skvelý a v ich kombinácii je to ešte lepšie!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉ , moc hezky jsi to napsala, nejvíc me to potěšila ♥

      Vymazat
  8. Dianko, ty si prostě nejlepší a nejkrásnější! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  9. ten svetr je super a kdybys na to neupozorňovala hrudníku bych si ani nevšimla :D

    OdpovědětVymazat
  10. Diani, super fotky aj oufit! Sveter najkrajší

    OdpovědětVymazat
  11. Úvodní popisek mě vážně rozesmál :D Outfit je krásný, barva kalhot přímo božská :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten svetr♥

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. opäť krásne fotky, slušivý outfit a vôbec, dávaš si na tom záležať :)

    giveaway: secrets-of-wonderland.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc, jsi velmi všímavá :ú

      Vymazat
  14. já prsa zapomínám pravidelně, do všeho, nic si z toho nedělej :D
    já doufám,že zvonáče do módy nepříjdou,nemám je ráda:D
    outfit je jako vždy hezký :) a fotky jakbysmet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ale budeš se mít určitě ráda, až budou v módě, neboj! :-D

      a jinak díky moc!:)

      Vymazat
  15. krásny svetrík, aj ja teraz pripisujem na wishlist pletené svetríky a šály.

    goodmornigfriday.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. ja sa už pomaly v každom jednom mojom komentári opakujem :D a teraz sa budem znova...si krááásna! :) a tie náušničky z Anglicka :)) wuáu..veľmi pekné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji moc, ja zase kazdym komentářem vic a vic dekuji :)

      Vymazat
  17. Pěkné, pěkné :) Zajímalo by mě, co pro Tebe znamená Tvoje jméno? Máš ráda? :) Já jsem totiž taky Diana a pořádně jsem se s tím ještě nezžila, za 18 let své existence :-o :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já svoje jméno miluji, jsem ráda, že se jmenuju Diana. Perfektně se to ke mně hodí a děkuji rodičům, že mě tak pojmenovali. Buď na své jméno taky tak pyšná, jako já! :) No nebo pokud se v tomhle jmene necitis a vis, ze to neni jmeno pro tebe, řes to! Nechej se prejmenovat ;)

      Vymazat
  18. Si kočka :)) Také nohavice by som chcela :)

    OdpovědětVymazat
  19. haha ta první věta, mluvíš mi z duše:)

    OdpovědětVymazat
  20. Ty a botky jsou pro mě na tomto postu nejhezčí :)))

    OdpovědětVymazat
  21. Odpovědi
    1. A JÁ TI OPĚT DĚKUJI ZA KOMENTÁŘ :)

      Vymazat
  22. Wau úžasné fotky a oblečení strašně ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  23. Krásný outfit. Svetr vypadá super.

    OdpovědětVymazat
  24. Tento outfit je naprosto úchvatný.. Páči sa mi na ňom úplne všetko.. Ach, mať tak tvoju postavu, tvoje vlasy a tvoju krásnu tvár..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, ani nevís, jak moc mě to potesilo ! :-)

      Vymazat
  25. Outfit je hezký, sluší ti :) Svetřík je moc fajn a navíc miluju tvoje vlásky :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. :-D super začátek, hned jsem se smál! I KONEC!

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak ty se mi budeš smát jo :-F

      Vymazat
    2. :-D chytrá kočena :-P!

      Vymazat
  27. Jsi překrásná Diuško, jsem ohromena!:)

    Outfit je božský ♥ stejně jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  28. svetřík je prima,taky mám ráda svetříkové období :)

    OdpovědětVymazat
  29. Moc hezkej svetroch. Kalhot je mně líto :( Nehty jsou nej nej nej!! A lakýrky byla nejlepší koupě, co? :O Čičí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!!! :)
      JOOO, MÁM Z NICH NEJVĚTŠÍ RADOST !

      Vymazat
  30. Ten svetr je krásný! :-) Moc Ti to sluší, kočko.
    Terez F.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No néé Terko, děkuji moc!
      To jsem nečekala! :)*

      Vymazat
    2. Vzdyt vis,ze Te peclive "sleduju" :-)

      Vymazat
    3. No já to poznám jen tehdy, až začneš pečlivě komentovat! :-D :-P

      Vymazat
  31. :DDD já si zapomínám brát prsa do všech svých outfitů, buď v klidu.
    jsi kočka, asi už fakt nutně potřebuju zrcadlovku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no jako mám to taky tak nějak :D
      No a zrcadlovka je moje vášeň, snad se stane brzo i tvojí ;)

      Vymazat
  32. Skvělé, Diuško, a z těch "lichotníků" si nic nedělej ;) Jen škoda těch kalhot, vypadají super :)

    OdpovědětVymazat
  33. Úžasný svetr a náušnice!!♥ Moc ti to sluší :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. Krásný outfit, super blog, máš nového followera :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: