,

VÍDEŇ - Schloss Schönbrunn

úterý, října 30, 2012

ZDRAVÍM VÁS ČTENÁŘI! Konečně jsem si dokopala k tomu, upravit první sérii fotek z Vídně. Uvidíte fotky z místa jménem Schloss Schönbrunn, které je každodenně obletované tisícem turistů. Schönbrunn Palace je největší palác a jeden z nejvýznamnějších a nejnavštěvovanějších kulturních památek v Rakousku. Zámecký park je naprosto unikátní a dokonalá souhra barev, tónů, prostoru, harmonie, luxusu a zahradního designu. Podařilo se nafotit spoustu krásných podzimních fotek, na které se budu s úsměvem dívat i za několik let. Budu se těšit, co mi k fotkám řeknete Vy?! Snad máte rádi Vídeň stejně jako já a přišli jste si na své.



You Might Also Like

81 your comments

  1. Kráásne fotky :) Jesenné fotky sú najlepšie !! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ve Vídni jsem nikdy nebyla :) ale paláce mám ráda,a tenhle je obzvlášť pěkný
    na všech fotkách vám to moc sluší :)
    jsi strašně krásná,když se usmíváš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. skoda, je to tam krasne, urcite se tam nekdy podivas :-*
      Jsi moc moc hodná a děkuji Ti za každý tvůj komentář!

      Vymazat
  3. Opět překrásné fotky kočko:-), jinak tu Vídeň bych si hned zopákla:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím někde vyštrachat tu naši fotku ;-) DÍKY MOC

      Vymazat
  4. vídeň má prostě svý kouzlo! ty tvoje vlásky, radost pohledět!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, mně osobně se tam moc a mco líbí! :-*

      Vymazat
  5. Vídeň, to je město mého srdce (paradoxem je, že teď už jsem tam docela dlouho nebyla), ale Vánoce i Silvestr ve Vídni to jistí. Moc krásné fotky, miluji Schönbrunn a procházky kolem v parku, ať už na jaře, v létě, na podzim nebo v zimě - má to své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě proslavené vánoční trhy! <3

      Vymazat
  6. Prekrasne fotky, farba toho listia je absolutne uzasna! :)

    giveaway: secrets-of-wonderland.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky! Opravdu krásné :-)
    T.F.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky a jste moc krásný pár :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké fotky :)
    Taky bych se zase ráda někam zajela podívat...

    OdpovědětVymazat
  10. dokonalé fotky ♥ mohla bych na ně koukat od rána do večera :)

    OdpovědětVymazat
  11. jsou kouzelný, dokonalý no prostě skvělý! Ty barvy ty památky kolem toho.. krása :)

    OdpovědětVymazat
  12. Diuško, ty si prostě nejkrásnější!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jseš nejhodnější komentátorka! ♥

      Vymazat
  13. Ich liebe Herbst und OH!Du siehst gut hier:))

    OdpovědětVymazat
  14. Super fotky. Na všech ti to moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky! S přítelem vám to moc moc sluší =) Do Vídně se snad taky jednou podívám =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se tam podíváš a snad nebudeš litovat! ;)

      Vymazat
  16. Krásné fotky ! :) Moc ti to na nich sluší :)

    OdpovědětVymazat
  17. jedny z najkrajších fotiek čo som videla! Fakt krása! :)

    OdpovědětVymazat
  18. krásny kabát :) fotky tento krát asi najkrajšie!! :3

    OdpovědětVymazat
  19. Krásná stavba a krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Odpovědi
    1. moc moc děkuji, jsem ráda, že se líbí ;)

      Vymazat
  21. Sluší ti to!
    Moc povedené fotky ;)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se moc hezky čte, jsi moc hodná! ♥

      Vymazat
  22. krásný fotky! a ta předposlední s přítelem - jako dělaná do "rodinného" alba.. :) také jsem tam byla loni o vánocích a je tam krásně :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Neodolala jsem a musela jsem se mrknout! Fotky jsou super, Honza je šikula a sluší vám to spolu, moc :) Nejvíc se mi líbí ta, jak sedíš na zábradlí!! :))) :* pusinku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem asi neodolatelná :DD ...DÍKY MOC ZA POCHVÁLENÍ ZÁBRADLOVSKÉ FOTKY! :-* ♥

      Vymazat
  24. Bola som ta v júli , je to tam nádhernéééééé :)))Krásne spomienky :) Teraz v jeseni to muselo byť tiež úžastne .;)

    OdpovědětVymazat
  25. vo Viedni som nebola ešte ale rada by som tam šla ;)
    fotky sa strašne vydarili hlavne ta predposledná :* jé úžasná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No můžu jen doporučit, mně se to tam moc líbí! :-)

      Vymazat
  26. Téda Dio, na těch fotkách úplně vynikla ta tvoje krása a sympatičnost! A tím že mi připomínáš hodně dobrou kamarádku, si sympatičtější ještě víc :D :) Nádherné fotky, ve Vídni jsem byla jednou, ještě se základkou na vánočních trzích.. abych pravdu řekla, nic moc si nepamatuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé takový milý a přejícný komentář! DĚKUJI MOC ♥...

      Vymazat
  27. ta předposlední fotka je úžasná :) v schonbrunnu jsem byla předminulý rok se školou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je díky moc, je to moje oblíbená ;)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: