,

ARMY STYLE (new in)

pátek, listopadu 30, 2012

AHOJ VŠICHNI. Už zase jsem trošku nakupovala.
Tentokrát jsou to věci, které si nadělím pod stromeček. No uvidíme, jestli to vydržím až do Vánoc. =D
V hlavní roli náramek a legíny.

Moje sbírka ,,zlatých" doplňků se pomalu ale jistě začíná rozšiřovat. Tento náramek s hroty jsem už dlouho chtěla.
Army styl teď frčí a tak jsem nechtěla zaostávat a pořídila jsem si maskáčové legíny.


Tak co líbí se Vám moje dva nové úlovky? Fandíte army stylu?
Jestli Vás něco zajímá, nebo chcete vědět kolik věci stály a nebo kde jsem je koupila.
Stačí nechat zprávu na FORMSPRINGU.

You Might Also Like

70 your comments

  1. krásny náramok :) brala by som aj tie legíny

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Legíny mám z Camaieu a náramek je z malé bižuterie tady u nás, takže by měl být k dostání snad všude. :-)

      Vymazat
  3. Také jsem už nakupovala a musela jsem vše zavčasu předat Ježíškovi, jinak bych se do toho asi pustila a oblečení začala nosit už teď :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už jsem to udělala úplně stejně. :-)

      Vymazat
  4. Tak ti držím palečky abys to vydržela až pod stromeček!! :D :))

    OdpovědětVymazat
  5. army mě nechává naprosto chladnou, nijak mě neoslovil. ten náramek je ale pěkný:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za pochvalu náramku a, že tě nebere army je v pohodě :-D

      Vymazat
  6. Oooo, náramok je perfektný, odkiaľ je? (kukni ku mne na blog)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náramek je z obyčejné bižuterky ;-)

      Vymazat
  7. ten náramek je úchvatný :) odkud ho máš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, je z obchůdku tady u nás. :-)

      Vymazat
  8. pěkný náramek! :) Army styl není můj šálek kávy, ale pokud se to hezky zkombinuje, tak nemám nic proti :)

    OdpovědětVymazat
  9. Aspoň teď budeš ladit s G s těma legínama ! :D Like!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DDDDDDDDDD ježiši, tohohle komentáře jsem si vůbec nevšimla! :-D UMÍRÁM!
      To teda budu, asi uděláme nějaký army fotky! :-DDD

      Vymazat
  10. ty legííííííííííííííííííííny!

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se styl líbí, ale neumím si samu sebe vůbec představit :D.

    OdpovědětVymazat
  12. Army stylu nefandím, ale ten náramek je boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc za pochvalu náramku a army styl nemá rádo hodně lidí, včetně mojí mamky! :D

      Vymazat
  13. obě věci naprosto boží!! odkud?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Legíny mám z Camaieu a náramek je z malé bižuterie tady u nás, takže by měl být k dostání snad všude. :-)

      Vymazat
  14. těším se, jak nakombinuješ ten camo vzor:)

    OdpovědětVymazat
  15. Presne takýto náramok som videla pred pár dnami v jednom malom obchodiku. Mali ho v zlatom a striebornom prevedení. Tak som si hneď povedala, že už viem čo si kúpim na vianoce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak ale, tenhle je z malého obchudku tady u nás :-)

      Vymazat
  16. nejskvělejší nákup, jaký jsem za poslední dobu viděla. Chválim:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D díky, to jsme chtěla slyšet! :-DD

      Vymazat
  17. odkial máš tie legíny??
    sú megáčske!!!!! ♥♥♥..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, legíny mám z Camaieu ;)

      Vymazat
  18. Veľmi pekné veci. Legíny nosím veľmi rada a táto maskáčová farba je zaujímavá. O_o Obchod ? =D =)

    OdpovědětVymazat
  19. Dlouho jsem se nekoukla na tvůj blog.. a dělala jsem chybu :) je užasný :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee tak aspon, ze jsi to ted anpravila :-)

      Vymazat
  20. Ten náramek je dokonalost sama!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. obojí se mi moc líbí! maskáčová móda mě oslovila hodně, nějaké kalhoty bych brala :))

    OdpovědětVymazat
  22. ten náramek je nádhernej! a opožděně gratuluju k řidičáku :)

    OdpovědětVymazat
  23. Prosím, prosím, napiš mi kde jsi ty legíny koupila, já je strašně dlouho sháním a nikde je nemůžu najít, tyhle jsou opravdu překrásný! Opravdu tě o to moc prosím:D a náremek, samozřejmě taky krásný, miluju tvůj styl♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Legíny mám z Camaieu a náramek je z malé bižuterie tady u nás, takže by měl být k dostání snad všude. :-) :-*

      Vymazat
  24. wow užasne !! ten naramok je užasny :)

    OdpovědětVymazat
  25. Army se mi moc nelíbí ale náramek je príma! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé do tebe bych Anne rekla, ze se ti libit bude. :-) a díky

      Vymazat
  26. Army styl není moc moje gusto, ale zlaté šperky poslední dobou taky pokupuju ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nápodobně, dřív jsem to neměla ráda, ale ted je jina doba :-D

      Vymazat
  27. super veci, na ten náramok si robím zálusk aj ja!:)

    OdpovědětVymazat
  28. Army styl miluji-koukám, že příspěvěk je už pár let styrý, ale ty kousky se mi líbí i dnes. Můj poslední army úlovek jsou legíny a nemůžu se jich vynanosit:)
    http://www.superleginy.cz/cz/produkt/leginy-maskace.html#13921882

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: