HALLOWEEN (last year/this year)

pondělí, listopadu 05, 2012

ČÁGOBÉLOŠÍLENCI! Jak jsem slibovala, tak taky plním. Mám pro Vás malý příspěvek o tom, jak jsme slavili Halloween s přítelem loni a jak letos. No prostě se mi ten Halloween dostal pod kůži a mám ho teď čím dál tím víc v oblibě!

První dvojfotka je z loňského roku. Přítel navrhl, že bychom si mohli vydlabat dýni a udělat si lucernu. Když jsem viděla ten jeho zápal, nemohla jsem odmítnout. Nakonec to byla docela sranda a velkou dýni doplnila ještě jedna malé zelená okrasná dýnička. Venku na okně se obě krásně vyjímaly, dokud je nějakej bezmozek neukradl. Debil roku...
Druhá koláž už se týká letošního roku. Halloween jsme rozjeli už trošku ve větším stylu. Pravidelná kontrola velikosti a zbarvení dýní na zahrádce byla už rutina. Letos jsme svátek Všech Svatých obohatili hned o jeden krásný oranžový lampion, kterému jsem na cestu noční oblohou namalovala obličej. Dýně jsme vyřezávali hned dvě a musím nás pochválit, protože se moc povedly.


Když připočítám ještě Halloweenskou párty na naší škole, tak letošní Halloween byl opravdu velkej. Už teď se těším, co vymyslíme příští rok. Taky máte rádi Halloween a ostatní anglosaské svátky? Já moc! Už se těším na Vaše komentáře.
trick or treat! trick or treat! trick or treat!


You Might Also Like

42 your comments

  1. Já jo, ale jen tak, když to oslavíme s kamarádkou. Příjde mi například ujetý, když to někdo slaví ve škole atd., to je podle mě blbost :)) Ovšem ty máš perfektně vyřezané dýně! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Nene, mě Halloween nic neříká.:-P Pěkné fotky.;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Haha hezké fotky! :)
    PS: Nominovala sem Tě do TAGU 11 kdybys měla chut určitě mrkni ke mě na blog! :)

    OdpovědětVymazat
  4. My jsme každý rok vydlabávali dýni s tátou, ale žádnou tak luxusní jako jsou ty poslední dvě jsme neměli :D. Letos bohužel nic, tak uvidím příští rok, třeba se do toho pustím sama :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak příští rok musíš slavit o to víc! :-)

      Vymazat
  5. ty dýně jsou fakt nádherné :) zajímalo by mě, co s nimi debil roku dělal..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme totiž nej vykrajovači! :D ..narval si je do špic!

      Vymazat
  6. Nějak mě to nikdy nebralo, nevidím v tom žádný smysl. Ale když to lidi baví, nic proti tomu nemám. (ale stejně dávám přednost dýním nevydlabaným, popřípadě dýňovým semínkům :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dobře, že proti tomu nic nemáš..nemám ráda lid, co to haní!

      Vymazat
  7. nádherné dýně!Já jsem letos ani nevyřezávala jen malovala :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. hah trick or treat :D
    ja halloween celkom môžem ale nijako neoslavujem, taktiež sme mali na škole halloween party a zúčastnila som sa jej tak iba takto ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Letos jsem si také plánovala vyřezat dýni, ovšem nějak to časově nevyšlo. :(

    OdpovědětVymazat
  10. týjo, ty dýně z minulého i tohoto roku jsou fakt božácký!)

    OdpovědětVymazat
  11. MOc pěkný blog! A děkuji za pěkný komentář :)


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Wow! Obdivujem tých čo vyrezávajú tekvičky. Ja som to ešte nerobila lebo moji rodičia halloween nepreferujú. Ale inak krásne fotky a dobrý príspevok!

    OdpovědětVymazat
  13. :-) děkuju moc za milé komentáře :-)...seš dost šikovná takhle na Halloween, já si vždy řeknu že si vyřežu dýni a pak nic, že půjdu někam na párty a pak nic :-D mno lenoch

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉ to já moc děkuji! ..to všechno můj přítel! :-D

      Vymazat
  14. Miluju Halloween! Navíc má keltský původ, vůbec nepochází z USA, tak proč ho neslavit :) Ty dýně máš vážně krásné :)

    OdpovědětVymazat
  15. Až teď jsem si uvědomila, že mi strašně připomínáš jednu mou kamarádku. Vzhledem i tím jak píšeš, proto asi tak miluju tvůj blog!!!
    Jinak Halloween nějak nežeru, ale je to naprosto z praktických důvodů. Už od začátku řijna snad je mé srdce i mysl plné VÁNOC. Taktak se tam vejdou mé vlastní narozeniny a svátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jéé to mě moc těší!:-) Vánoce Vánoce přicházejí!

      Vymazat
  16. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back :)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    MarcBelle Chanelene

    OdpovědětVymazat
  17. Nice pics!

    http://thestyleattitude.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  18. Wow, jak n ěkdo muže tak nádherně vyřezat dýně?:D Já když to zkoušela za pomocí taťky, tak to dopadlo tak, že nám zdobili poplenici:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se zeptej mého přítele, já to jen kreslila! :-D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: