,

HALLOWEEN PARTY in school (video)

pátek, listopadu 02, 2012

This is Halloween in our school!


Já jsem tak nešťastná, že Česká Republika má tak málo svátků a všechno tak nějak málo prožívá. Proto si užívám svátky i ze všech možných jiných míst a krajů. Mám ráda třeba i Sv.Vatentýn a Apríl. Takový Halloween je ale vůbec nejlepší. Podívejte se na video, které jsem pro Vás všechny natočila na Halloweenské párty, kterou pořádali profesoři angličtiny na našem gymplu.

Připravím ještě jeden Halloweenský příspěvek o tom, jak jsme s přítelem slavili letošní Halloween a porovnám to s tím loňským. Ještě poslední věc- CO VY A HALLOWEEN?

Je libo prstík? 


You Might Also Like

38 your comments

  1. paráda. :D
    my sme mali tiež party
    z čho je ten prst? ;D

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak super ze vasa skola nieco take usporiadala :) To nam sa na gympli ani snivat nemohlo :D

    giveaway: secrets-of-wonderland.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. halloween slavím, hlavně s kamarádkama u hororu a popcornu nebo ve škole v kostýmu :D
    video moc pěkné a náhodou bych si ten prst dala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D taky jsme se tam dívali ha Horor - Halloween, jak jinak :-D

      Vymazat
  4. ty prsty mě dostaly!!:-D
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to se máte, že jste ho ve škole slavili. :) Já bych h chtěla slavit, tak jak je to vždycky vidět v amerických filmech <3 to musí být něco, zvlášť pro menší děti by to byla paráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já bych to taky chtěla zažívat jako malá, škoda no!

      Vymazat
  6. ty prsty jsou skvělý :D
    vyřádili jste se pěkně!

    OdpovědětVymazat
  7. halloween jsem nějak nehrotila,jen jsem si pustila addams family:) každopádně originální námět s těmi prstíkami, chválím!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky dostal se ke mně tak týkající se zajímavostí a odpovědí. Nominovala jsem Tě na svém blogu a byla bych moc ráda, kdybych jsi na mé otázky odpověděla :) Děkuju :)

    http://neutralbubble.blogspot.cz/2012/11/11-zajimavosti-odpovedi.html

    OdpovědětVymazat
  9. :O
    Naše fotka je hnedka jako první !
    Řikala sem , že budu slavná ! :D
    Jinak video parádní, to bylo jasný! ;)
    Nemůžu z Rygla s maskou a z Hufa ,jak jí koláček , a vůbec ze všech učitelů ! :DDD
    Děkujem ještě jednou za krásnou fotku :*
    a těším se na další gympláckou akci :P

    V. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jsi celebrita!

      Taky se těm profesorům směju!

      Vymazat
  10. jeee ,ty chodíš do jevíčka? :)

    OdpovědětVymazat
  11. tie prsty su skvely nápad! :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já Halloween moc neřeším, ale ve škole mě vždy bavil a také každý rok tátovi kreslit na dýni, jak jí má vydlabat :D. Ty prstíky jsou skvělý nápad :)!

    OdpovědětVymazat
  13. Velmi povedený kostým, jde z tebe strach :D :). Mimochodem, označila jsem tě v Tagu a budu ráda, když se zapojíš :) http://style-of-lonnie.blogspot.cz/2012/11/tag-11-zajimavosti-odpovedi.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to jsem ráda, že jsem hrůzostrašná!

      Vymazat
  14. fuuj tie prsty vyzerajú dosť skutočne :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Umírám smíchy z těch lidí, které znám :D:D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: