I AM A DRIVER

úterý, listopadu 27, 2012

S ÚSMĚVEM VÁS VŠECHNY ZDRAVÍM!
Dneska jsem měla závěrečné zkoušky v autoškole a DALA JSEM TO! Je ze mě teď řidička.
 Jestli Vás zajímá, jak taková (moje) závěrečná zkouška vypadala, čtěte dál.
Zkouška se skládá ze tří částí - test, jízda a technika. Já jsem se nejvíc bála jízd. Celé pondělí jsem se stresovala, učila se techniku, neblogovala jsem a pořád dokola jsem si dělala testy na netu. Měla jsem svoje úplně poslední jízdy a zajela jsem je hezky. Někdy v jedenáct večer jsem si pouštěla CD s technikou a nejvíc mě štvala otázka - Popište jakým způsobem se provádí výměna žárovek vnějšího osvětlení vozidla. Dnes o půl deváté jsem nasedla do auta společně s ostatníma žáčkama a dobu nikdo ani nemukl. Cestou mi chodilo plno přejícných SMS od rodiny a přátel, což mě moc potěšilo. Chtělo se mi pořád strašně usmívat, ale vnitřně jsem měla strach roku. Počkali jsme než přišel pan komisař a šli jsme psát testy. Měla jsem pocit, že nic neumím, ale nakonec jsem to profrkla a s výsledkem 100% jsem byla nejspokojenější a nejšťastnější na světě.


Potom následovaly samotné jízdy s komisařem. První jel spolužák Vojta, kterej to dal a byl vysmátej. Pak přišla řada na mě a připadlo mi, že jedu strašně divně a dokonce jsem měla i nějaký chyby. Hodně mi pomohl pan učitel, kterýmu moc všichni děkujeme. Nakonec to byly asi jen nepatrný a zanedbatelný chyby a moje nekonečná půl hodina skončila a prospěla jsem. Ještě zbývalo si vylosovat dvě otázky z techniky. Měla jsem - Popište postup při ošetřování akumulátoru a uveďte faktory ovlivňující jeho životnost a Popište funkci signalizace správné činnosti dobíjená akumulátoru a mazání motoru řidiči vozidla a signalizaci případných poruch během jízdy vozidla. Snažila jsem se o tom říct co jsem věděla i to co jsme nevěděla a nakonec mi to prošlo. Pan učitel mi podal ruku a já jsem vylezla z auta jako nejšťastnější člověk. Potom jsme udělali novořidičskou fotku, dali si oběd v bistru a jeli jsme vysmátí domů. Všichni z našeho kurzu jsme to dali, takže dabl spokojenost! Doufám, že jsem Vám to přiblížila. Dozvěděli jste se třeba něco nového a připíšete mi dolů do komentářů Vaše zážitky z autoškoly a nebo se na autoškolu teprve chystáte?

You Might Also Like

28 your comments

  1. Testy jsem měla taky na 100 % :) Technika v pohodě, jízdy až na podruhý po přestupu jinam. Ale jsem za to ráda, alespoň to umím lépe :)

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluji*, taky bych už chtěla řidičák ale ještě si 5 let počkám :D

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. gratulujem :) ja si ešte nejaké tie rôčky počkám ale je hlavné že si to urobila

    OdpovědětVymazat
  4. Já se jako skoro jediná ze třídy autoškolové horečky neúčastnila. Vím, že to budu určitě jednou potřebovat, ale teď se tím nehodlám zalamovat.
    A gratuluju.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujem ;)Teším sa s tebou

    OdpovědětVymazat
  6. super gratulujem Dia! ;)))
    dobrá foto ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Už se těším až si budu dělat já řídičák ! :D :) A moc gratuluju ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Velikánská gratulace! :) Jsi šikovná!
    A moc pěkná fotka :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji :) Doufám, že se k nim také někdy dokopu :D

    OdpovědětVymazat
  10. super, gratuluju!!!
    já měla super zážitek.. jako frajerka jsem si technický otázky nechala až na ten den ráno, že si přivstanu a v klidu se je naučím.. osud tomu chtěl, že jsem zaspala :D takže jsem to do sebe hustila v rychlosti v autě, nervy jako hrom a nakonec jsem si vytáhla poměrně jednoduchou otázku - chladící kapalinu :)) z jízd jsem měla také strach, aby mi to někde nechcíplo (na to jsem byla expert při jízdách :D), ale nakonec úplná pohoda :)

    OdpovědětVymazat
  11. No vzhledem k tomu,ze jsem autoskolu delala pred deseti lety,me tve technicke otazky trochu vydesily,krasny dukaz toho,jaka je to blbost,protoze pokud si to clovek neopakuje,stejne to zapomene,takze na nic.Gratuluji

    OdpovědětVymazat
  12. To je hezké, gratuluji. :)
    Já se chystám na řidičák na jaře, tak jsem zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Připojuji se ke gratulacím! :)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluju! :) Taky jsem z toho byla ve stresu, asi jako každej, ale řidičák je brnkačka. Já jsem si řízení úplně zamilovala :D Nejhorší teď bude počkat si 2 týdny na řidičák :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já budu dělat až v létě a mám z toho docela strach :D. Jinak gratuluji :)!

    OdpovědětVymazat
  16. Gratuluju, slečno řidičko a jezdi bezpečně ;)

    OdpovědětVymazat
  17. gratulace, autoškolu už mám nějaký ten pátek za sebou:D ale teď jsi mi připomněla mého super instruktora

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: