,

JEWELRY for Christmas

čtvrtek, listopadu 08, 2012

VŠECHNY VÁS ZDRAVÍM! Taky už pomalu šílíte a začínají u Vás VÁNOČNÍ NÁKUPY?
Já už tak pomalu a postupně všechno pokupuji a když narazím na nějakou věc, která by se líbila mně konkrétně, 
tak neváhám a kupuji. Nechám si to totiž Ježíškem zase zpátky proplatit. 
V mém okolí to tak dělá spousta lidí, patříte k nim? Nebo naopak nesnášíte, když víte co Vás pod stromečkem přesně čeká? Já se ráda nechám překvapit, ale někdy ten Ježíšek přece potřebuje pomoct. Jak se Vám líbí moje nové úlovky z H&M? Pořádně je sice začnu nosit až po Vánocích, ale už teď mi udělaly radost.

A tady je MŮJ VÁNOČNÍ WISHLIST

  • Stativ s odrazovou deskou je číslo jedna na seznamu.
  • MP3/4 na přehrávání hudby mi taky k životu strašně chybí.
  • Dál jsou to košile s límečkem, které jsem si zamilovala.
  • Akutně potřebuji zimní boty bez podpatku.
  • Parfém Puma Animagical je moje srdeční záležitost.
  • Letošní MUST HAVE jsou černé nadkolenky.
  • Šperků a svetrů není nikdy dost.
Uvidíme, jak se Ježíšek nechá inspirovat mým wishlistem a jak moc budu pod stromečkem překvapená. Určitě mi do komentářů napište, co si přejete letos pod stromeček Vy a jak se Vám můj wishlist líbí. Budu se moc těšit! Mějte se krásně! 

You Might Also Like

47 your comments

  1. Odpovědi
    1. já je nepotřebuju, jen se mi strašně líbí!! :D

      Vymazat
    2. Tak to taky myslíme! :-D

      Vymazat
  2. já myslím,že to tak dělá spousta lidí,taky k nim patřím...překvapení sice miluju,ale není špatné ani když víš co tě tam čeká :)) a šperky krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí ten mátový svetr. :) Jinak, já bych si spíše přála novou zrcadlovku. Moje je už opravdu stará, někdy nefunguje ostření a má nějaký blbý kontakt s bleskem :)
    Takže mě by Ježíšek moc potěšil tímto :)
    Ale nebudu náročná a budu spokojená jen s tím, co si nakoupím sama přesně jako ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám zrcadlovku naštěstí novou a jen tak žádnou novou nedostanu!

      Vymazat
  4. aaa všeci toho nechte s těma vánocema!!:D
    nádherné věci:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, svetry by se mi taky hodily :) I když jich mám dost. Prostě si nemůžu pomoct, mám na mich závislost :D

    OdpovědětVymazat
  6. ja potrebujem všetko! ako ty ;) no: D
    a ańo haemkový tvoj nákup sa vydaril ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Supr úlivky, mamka má ten náhrdelník podobný :) A wishlist je super, asi si ho taky udělám a nalepím na ledničku :D

    OdpovědětVymazat
  8. já hrozně nutně potřebuju zrcadlovku.. ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  9. Svetry, košile, zimní boty bez podpatku. Jak my se shodneme :D

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný wishlist :) Já také spíše raději vždy Ježíška se svými přání obeznámím :D Každopádně mě i potěší, když se tam pak objeví něco, co jsem nečekala. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný wishlist! :-) Já si tedy ještě žádný vánoční nedělala, ale budu si přát hlavně nějaký pěkný deník :) Ten co mám je už úplně popsaný, takže už se nemůžu dočkat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, díky moc, že jsi mo to připomněla! JÁ JSEM SI VLASTNĚ PŘÁLA NĚJAKEJ LUXUSNÍ DIÁŘ!

      Vymazat
  12. Pekný wishlist. Ja chcem len foťáčik a ešte nejakú tú košelu pod svetry. Potom budem najšťastnejším človekom na svete =D

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné, pěkné, taky akutně potřebuju zimní boty bez podpadku.... ale ne a ne si vybrat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesně, já jsem na ty boty úplně strašná!

      Vymazat
  14. Nadkolenky <3 <3 <3
    A svetry potřebuju taky , aspoň milion ! :D

    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě musí slušet strašně moc! Máš rovný nohy, né jak já! :-DD

      Vymazat
    2. Dneska sem je zrovna měla , abych nalákala hoodně budoucích prváků :D
      Kdyby ses neflákala doma, tak si mohla posoudit , že zas až tak žhavý to se mnou nebude ;) :D

      Vymazat
    3. :-D achjo, chtěla jsem to vidět!

      Vymazat
    4. Neboj ,ještě budeš mít šanci, protože tak asi budu chodit celou zimu ,nadkolenky jsou nejlepší vynález světa ! :D

      Vymazat
  15. Ja som akurát dnes začala s nákupmi, mamke som nakúpila v Yves Rocher a uvidíme na čo narazím neskôr :)

    secrets-of-wonderland.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Ten wishlist bude u všech podobnej, myslím :D Já už mám hodně vánočních dárků pokoupených nebo objednaných, spíš se už snažím krotit :D

    P.S. Zvu Tě k sobě na giveaway, Dio! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Dělám naprosto to samé:) A úlovky jsou to moc pěkné:)

    www.veronicabrun.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Já to skoro vždy vím dopředu. Protože se mi všichni bojí něco koupit, že se mi to pak nebude líbit, pak mě ale taky mrzí, že pod stromečkem vlastně není žádné překvapení :(.

    OdpovědětVymazat
  19. Já už to takhle pár let dělám taky. Přeci jen je lepší si vybrat něco, co se mi bude líbit, než abych tam našla něco, co nebude do mýho vkusu a pak se mi to bude válet ve skříni :)

    OdpovědětVymazat
  20. Taky na wishlist řadím košile a svetry! :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: