MARY KAY

úterý, listopadu 20, 2012

ZDRAVÍM SVÉ MILOVANÉ ČTENÁŘE!
 Dnes mám přichystaný článek o tom, že při příležitosti módní přehlídky nás přijely nalíčit slečny od MARY KAY z Brna.
Úplně odlíčená jsem si sedla na barovou stoličku a svěřila jsem svůj obličej do rukou odbornice. Nejsem vůbec zvyklá na  líčení od cizího člověka, ale užívala jsem si to a zároveň už jsem se nemohla dočkat výsledku. Byla jsem prostě strašně zvědavá a měla jsem dokonce malilinkaté obavy z toho, jak budu vypadat.
Pak jsem zjistila, že se není vůbec čeho bát. Vizážistky značky MARY KAY byly senzační a nedalo se jim nic vytknout. Z celkového výrazného líčení jsem měla radost a cítila jsem se v něm dobře. Všem ostatním slečnám to taky moc slušelo - přidávám malou koláž na ukázku.
Na závěr příspěvku chci poděkovat šikovným vizážistkám a také všem modelkám. Moc jsem si přehlídkovou sobotu užila! A Vás čtenářů se chci zeptat, jak se Vám tenhle článek líbil a co říkáte na moje líčení? Používáte značku MARY KAY?


You Might Also Like

70 your comments

  1. značku nepoužívam ale líčenie vyzerá dosť luxusne :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to skvělá značka ... :)

      Vymazat
    2. souhlasím, je to super značka. :-)

      Vymazat
  2. To líčení ti moc sluší, ty barvy ti sedí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc Ti to sluší a krásně jsi nafotila i backstage:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem nefotila já, ale i tak díky ;-)

      Vymazat
  4. jé, muselo to být fantastické! :) moc ti to slušelo, krásně ti nalíčili oči :)

    OdpovědětVymazat
  5. MK používám již pět let a to dokazuje, že jsem spokojená. Líčení se mi na tobě líbí. Koupila jsi si něco?

    OdpovědětVymazat
  6. velmi pekne licenie, palec hore! :)

    http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá to krásne ! :) Takéto výraznejšie líčenie ti veľmi pristane :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow. Líčení perfektní, padne Ti jako ulité:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jee, hezký článek, jen MK nepoužívám, ani jsem nikdy nezkusila.

    OdpovědětVymazat
  10. Jste krásně nalíčené:) Mary Kay znám, ale zatím jsem vyzkoušela jen pár vzorků této kosmetiky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuji, já mám doma jen dva vyrobky, ale i tak doporucuji

      Vymazat
  11. Moc ti to výraznější líčení sluší;)Od Mary Kay mám akorát korektor a tuhle "vazelínu" ( http://www.omlazeni.cz/recenze_images/3775_d_0_1343675787.jpg ) kterou používám na rty.:)
    PS: chtěla bych tě pozvat na moji malou giveaway na mém blogu :) http://immonsterunderyourbed.blogspot.cz/2012/11/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vazelinu, bych taky chtela zkusit :)

      Vymazat
  12. Mary Kay je super chvíli jsem u nich dělala-jejich dekorativní kosmetika je moc krásná,sluší ti to!!!

    OdpovědětVymazat
  13. moc hezké :) všem modelkám to moc sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Jsi nádherná!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. S Mary Kay bojuju proti akné. Zatím ale pořád hledám ty správné přípravky, mám nějaký speciální typ pleti, na který ty osvědčené nefungují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidis, treba se akne ztrati s vekem :-)

      Vymazat
  16. juuu, holky jste kočky! povedené:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji i jmenem holek, DÍKY DÍKY! :)

      Vymazat
  17. moc ti to sluší,hezky tě nalíčili,já osobně nemám moc ráda,když mě líčí někdo jiný,třeba linky a řasy to nesnáším,oči mi slzí a výsledek nic moc,když se maluju,tak je to v pohodě,jinak se značkou Mary Kay zkušenosti nemám,ale zítra jdu na jendu párty s kámoškama (kino+líčení Mary Kay+ochutnávky dezertů) takže uvidím a klidně podám hlášení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jako já nemám rada zadny liceni, vubec mi to nejde! :-D

      Vymazat
    2. hlášení určitě podej!

      Vymazat
  18. ty stíny!! tohle se potřebuji perfektně naučit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. treba bude na youtube nejaky navod :)

      Vymazat
  19. To muselo být parádní:) A nalíčila tě krásně!:)

    OdpovědětVymazat
  20. Si kočka, si kočka, si kočka :*

    OdpovědětVymazat
  21. krásne ličenie, veľmi sa mi páči.

    http://catherinestyl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  22. krásné, moc Ti to sluší :-))

    OdpovědětVymazat
  23. Moc ti to sluší. Nedávno jsem se k týmu Mary Kay přidala a tak jsem ráda, když si někde přečtu na Mary Kay kladnou recenzi, negativní jsem zatím nikde nenašla :)

    OdpovědětVymazat
  24. moc ti to pristane, ja mám niekoľko produktov mary kay a so všetkými som spokojná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je dobre. :-) ja jsem s licenim taky nemela zadny problem, bylo fajn.

      Vymazat
  25. takéto podujatia mám veľmi rada, nalíčili ta úžasne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to jsme rada, ze se liceni libi. diky :)

      Vymazat
  26. pěkný článek a super líčení!! fakt se jim to povedlo a moc ti to sluší!! s Mary Kay jsem se setkala asi před měsícem, neodolala jsem a objednala jsem si make-up a štětech na něj. Nemůžu si to vynachválit, je to fakt kvalitní a super :)

    OdpovědětVymazat
  27. ešte sa to tu nikto nepýtal ale mňa to veľmi zaujíma, čo sú to za prehliadkové dni? neviem vôbec čo si mám pod tým predstaviť :D a veľmi sa mi páči sveter!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to byla modni prehlidka, na ktere jsme predvadeli spolecenske obleceni. Potom taky svatebni saty, spodni pradlo, sportovni oblecko, atd...

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: