MINT JEANS (outfit)

sobota, listopadu 24, 2012

Ahojte všichni ♥ Dnes je ideální den na jeden takový můj outfit ve kterém dominují moje nové mintové rifle. Koupila jsem si je v F&F za odměnu, že jsem bezpečně a bez nehody dojela do Brna. Pořád ještě v autě autoškoly, ale 27. listopadu budu dělat závěrečky a snad vše dobře dopadne a bude ze mě oficiálně řidička. Další plus je, že to je můj první pořádný mintový kousek v šatníku. Líbí se Vám můj podzimní outfit společně s novými kalhotami?



kalhoty - F&F, svetr - H&M, boty - Deichmann, kabát - C&A, náušnice - Lindex, šála, kabelka - Takko, prsten - Gate


You Might Also Like

58 your comments

  1. Odpovědi
    1. jeee, to jsem ještě neslyšela! :-)

      Vymazat
  2. nádherné džíny i celý outfit je moc povedený :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať se všechno podaří a uděláš napoprvé ;)

    OdpovědětVymazat
  4. džíny jsou krásný Dianko! :-) parádnice jsi!
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi moc! :-) Dianko budu na Tebe myslet. :*

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné, líbí se mi, jak si hezky sladila kabelku, šálu a boty:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si barevné kalhoty schovávám spíš na léto, ale líbí se mi moc :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) ja jsem se s nemam musela prece pochlubit :)

      Vymazat
  8. Sluší ti to, skvěle kombinuješ. :))

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle jsem si chtěla taky kúpit ;)

    OdpovědětVymazat
  10. kalhoty v podobné barvě mám taky, ale z tally weijl.. jsou super:)

    OdpovědětVymazat
  11. Sluší ti to, kalhoty jsou super! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. dúfam že to nie sú tie džíny na ktorých ti nedali dole tú debilinku proti krádeži :) sá na tebe nádherné

    OdpovědětVymazat
  13. ešte si užívaj autoškolu :D
    mint nemám nič ale brala by osm!
    úžas

    OdpovědětVymazat
  14. Odpovědi
    1. jsem ráda, že se líbí.
      Děkuji ;-)

      Vymazat
  15. veľmi pekné nohavice a aj celý outfit :) krásna ako vždy

    OdpovědětVymazat
  16. Peknu odmenu si si dopriala a krásna taška! :)

    http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. Dia ? Už ti niekto povedal, že si fešanda ? =D =)

    OdpovědětVymazat
  18. Líbí, líbí, líbí! Ty kalhoty jsou super v kombinaci s neutrálními barvami, Krásně vyniknou :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já se vždycky v zimě roplývám nad svetříkama, takže super svetřík:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc se mi líbí nejen kalhoty, ale celý outfit, jen mě moc nezaujala kabelka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No někomu se kabelka líbí někomu ne :-)

      Vymazat
  21. Kalhoty jsou skvělý. Celkově to vypadá bombasticky! :-)
    T.F.

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný! :) Hrozně hezká kombinace s tou hnědou.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: