M.J

sobota, listopadu 10, 2012

Aby Michal nebrečel, tak o něm taky udělám článek.  =D
Michal byl tak hodnej a natočil mě v krásně podzimní krajině. Na oplátku jsem mu udělala pár fotek. Chudák musel pozérovat pózovat u rozbahněné hromady hlíny. Máme se s M moc rádi, jen občas máme chuť jeden druhého zabít. Známe se už od té doby, co M začal chodit, takže od nějakých jeho sedmi let. Né, vtip! :-D Je to asi od té doby, co začal navštěvovat pískoviště v mém rajónu. Dala jsem mu pár cenných rad, například - Jak otevřít správně caprisonne, který bábovičky jsou nejlepší, atd. A tak to se to s náma táhne už roky. Nakonec z focení vzniklo pár moc pěkných snímků a Míša se tak těšil na blog, že jsem to sem prostě musela dát. Je to asi první chlapík, kterého jsem fotila. HOLKY KOLIK MICHALOVI TIPNETE LET?


You Might Also Like

70 your comments

  1. já radši tipovat nebudu, abych neurazila, obvykle totiž tipuji buď o hodně méně nebo o hodně více :DD je hezký mít kamaráda, se kterým ses kdysi mlátila lopatkama na pískovišti :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achjo, melas tipnou, aspon bych se pobavila! :-D ..jj tedka se to hodí, ale uz se nemlatime

      Vymazat
    2. tak já to prubnu - 16? :DD

      Vymazat
    3. :-D 14! Ale jako tipla sis, no! :-D

      Vymazat
  2. ja radšej nebudem tipovať lebo mi to nejde :)) ale vyzerá milo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dalsi, co se boji tipnout si. chjo chjo! :-D

      Vymazat
  3. není mi vůbec sympatický:D pardon!
    ale fotky pěkný:)

    OdpovědětVymazat
  4. sluší mu to, ale tipovat nebudu :D znám se, zvorala bych to :D myslím že mu bude víc, než bych řekla :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. :-D ...ty mu teda přeješ, je mu 14, tak opatrne! :-D

      Je jeste pod zakonem! :-D

      Vymazat
  6. vypadá mladě, tak 14-16? a má moc pěkný úsměv:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BINGO, je to mládě a je mu 14! :-D

      Vymazat
  7. Tak já si tipnu, ale nikdo mě prosím neukamenujte. :D Tak 15-16? :) A působí jako strašnej sympaťák :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je strasne vysokej na svuj vek, ale bylo mu letos teprve 14!:-D

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Skoro ses trefila! BYLO MU LETOS 14! :-D

      Vymazat
  9. tipovat nebudu, protože nemám na tohle, ale vůbec odhad :D moc hezký fotky, Dianko:) a Bridge máme ve škole taky :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D všimla sis Bridge, to jseš první!

      Vymazat
  10. Dio, ty dneska sršíš vtipem :D

    OdpovědětVymazat
  11. Taky mám jednoho takovýho kamaráda, my se známe už od dob, co nás matinky vozily v kočáru :D :D A prej si mě jednou vezme, což je fajn, mít takovou nějakou jistotu :D Akorát teď studuje ve Slovinsku, takže musíme přežívat bez své přítomností :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ja tipuji tak 15,a myslim,ze nas prekvapis a nechapu,jak podle fotek muze nekdo napsat,ze neni sympatak akor,kdyz zrovna vypada mile,ja by jsem tedy skoro o nikom tohle bez alespon pidikonverzace nenapsala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no to taky nechapu, to jsme dve! :-DD Ale nebudem to řešit!
      M je 14, skoro si se trefila!

      Vymazat
  13. Povedené fotky! :)
    Já si teda taky tipnu, 17-18? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BYLO MU LETOS 14! :-D
      :-D to jseš hodně vedle, to je sranda!

      Vymazat
  14. Hezké fotky! Sluší mu to a řekla bych tak 15,16:)

    OdpovědětVymazat
  15. Fotíš suprově :)! Kluci skoro nikdy nevypadají na svůj věk, vypadá na 15, ale určitě mu bude víc :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, tady na techto fotkach jsem toho moc nepredvedla.. ale i tak díky! :-*
      BYLO MU LETOS 14! :-D

      Vymazat
  16. fotky se povedly :) tipovat radši nebudu, na tohle nemám vůbec odhad :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je možná lepší! :-) a děkuji ;)

      Vymazat
  17. tipuju taky 14-16, každopádně úúúžasnej úsměv, úplně mě uhranul ( a to je mi 26:D) , a super mikina, nevíš odkud je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jses dobrá! Míšovi je 14! :-)

      Vymazat
    2. :-O děkuji za lichotky! :-D rád bych Ti pověděl odkud je, ale dovezl mi ji taťka jako dárek a já se ho nikdy neptal, ale jestli chceš zeptám se! ;-)

      M.

      Vymazat
  18. Odpovědi
    1. BYLO MU LETOS 14! :-D Hodně vedle! :-P

      Vymazat
  19. tipujem mu okolo 16 :) som zvedava aky je spravny vek :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  20. Hmm žeby od 15 do 17 rokov. =D
    Podarený jee :)

    OdpovědětVymazat
  21. DÍKY HOLKY! ♥ při čtení komentářů jsem se lehce červenal, ale hlavně se hooodně smál!vaše tipy mě moc pobavily! asi vás překvapí odpověď od Dianky, ale je to tak! už se to se mnou táhne dlouho, v páté třídě mě tipovali, že jsem tak osmá - devátá :-D!

    Ještě jednou moc díky Vám a hlavně Diance!

    Míša (mládě, frajírek ... ;-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Rádo se stalo, skoro to tady začalo fungovat jako seznamka! :-DD

      Vymazat
    2. :-D vidíš jak jsi prospěšná?!

      Vymazat
  22. Sympaťák, to bude jednou lamač dívčích srdcí, jestli teda už není teď :D

    OdpovědětVymazat
  23. Omg on je fakt boží ! o.O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D příště podpisek! :-D

      Vymazat
    2. :-D nebyl by na škodu no ;-)

      M.

      Vymazat
  24. ale, jsem taky jen člověk! ;-D jinak děkuji milý anonyme(ko)!

    OdpovědětVymazat
  25. vtipný článok! :D a inak má bohovskú mikinu

    OdpovědětVymazat
  26. :-D jéé, dík!

    M.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: