MUSEUM IN VIENNA

neděle, listopadu 11, 2012

ČAU, ČAU! Přicházím s dalším článek z  Vídně. Dnes to bude jen ve zkratce o návštěvě přírodovědného muzea.
Vždy když se jede s našim gymplem do Vídně navštěvuje se přírodovědné/zvířatovědné muzeum, které představuje vždy nějakou novou výstavu. Letos to byla výstava exotických fotek z Afriky. Byla to krása a zděšení v jednom. Jsem fakt ráda, že žiju v Evropě. Jiné exponáty se mi líbily už mnohem víc, takoví pavouci, ti umí potěšit. Kecám! Nejvíc se mi asi líbili obří krokouši a rybičky. Po nějaké době jsem umírala na horko, protože v  budově bylo extrémně přetopeno. Naštěstí jsme těsně před mojí explozí jsme šli pryč. Pozor - Všechna muzea nejsou nudná. Teda ale šutry byly nudný, to jo.



You Might Also Like

44 your comments

  1. Tieto články ma tak bavia! :D Tie šutre sú nudné, to je pravda, ale ak človek vydrží a príde až na koniec, tak tam nájde šperky z rubínov, diamantov a čo ja viem čoho, proste krása :)

    giveaway: http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, budu psát víc v takovémhle uvolněném stylu :)

      Vymazat
  2. Vídeň je nejlepší město <3 a umíš se pěkně xichtit :D

    OdpovědětVymazat
  3. měli si Tě tam nechat, zvíře! :)

    OdpovědětVymazat
  4. keď sme boli aj my vo Viedni no tak sme boli na dve skupiny a tá druhá tam bola :D ale máš krajšie fotky než oni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no jako příště tam musíš!

      Vymazat
  5. Jl, ten krokodýlek :). Souhlasím, že všechna muzea nemusí být nudná :).

    OdpovědětVymazat
  6. jde z nich vidět radost ze života, povedené:)

    OdpovědětVymazat
  7. aj j chem ísť do Viedne! :D ale nie len kvôli tomuto múzejku ;)
    jo šutri, starý známi

    OdpovědětVymazat
  8. To je krásnej článek:D:) a máš hezkýho kamaráda:D:)

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky na pobavili hlavne tá 4 z tej koláže. Facee :D
    Ale inak pekné sú tie fotky :)

    OdpovědětVymazat
  10. sakra chci zpet do vidne, cela stredni evropa mi zacina chybet:D (coz bych nikdy do sebe nerekla)

    btw pekny fotky)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, no jako je tam krásně, nedivím se! :)

      Vymazat
  11. na té fotce kde se šklebíš jsi hrozně vtipná :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D achjo, zrovna jsem chtěla vypadat vážně!

      Vymazat
  12. Dian utíkej ke mě na blog něco tam máš:)

    OdpovědětVymazat
  13. pamatam si ako sme tam chodili (boli sme tam 2x) zo skoly my, vzdy 26.10 kedy maju sviatok a vstup je zdarma:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: