MY AUTUMN (video)

neděle, listopadu 04, 2012

AHOJ VŠICHNI! Na fanouškovské stránce na FB, jsem slibovala, že se brzy můžete těšit na podzimní video. Už jsem je konečně dokončila a můžu je představit Vám! Uvidíte závěry z mého celého letošního podzimu. Příjemnou podívanou!

Dala jsem si hodně záležet a tvořila jsem sestřih několik hodin. Tak budu moc doufat, že se Vám video bude aspoň trošku líbit a vyslovíte se dole v komentářích. Předem Vám moc děkuji za shlédnutí! Jako vždy se moc těším na Vaše komentáře!


You Might Also Like

75 your comments

  1. Vážně parádní video! Je vidět, že sis s tím dala práci, ta písnička se k tomu skvěle hodí, je to takové pohodové :)) A nejvíc se mi líbí ty "pouťové atrakce"! Prosím tě, z jakého zábavního parku to je? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, je to z Prátru ve Vídni :-)

      Vymazat
    2. Ahá, já tam byla před pár lety a jen večer, kdy nebylo nic v provozu.. tak to mě mrzí, tohle miluju, to se tam příště musím stavit :D

      Vymazat
    3. JEZIIIS, to je největší škoda! ŽE TO NEBYLO V PROVOZU! ..určitš se tam stav znova!

      Vymazat
  2. vypadá pěkně, ale seká se mi.. mám debilní počítač :////

    OdpovědětVymazat
  3. Dio, to video je super, skvěle sestříhané a baví mě:)

    OdpovědětVymazat
  4. několik hodin?:))) a zasloužíme si to vůbec?:P
    jsi skvělá:-*
    video je perfektní a podzim sis určitě náležitě užila! :)
    a nevím jestli jsem ti to už psala... ale máš NÁDHERNÝ ÚSMĚV :)
    0:44 - 0:55 cca je asi nejlepší část :) pocity štěstí... úžasný
    Hallowenská dýně se vám moc povedla! a pouštění lampionků je strašně emotivní - mám to ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za moc milý komentář!

      Vymazat
    2. http://zrzunka.blogspot.cz/2012/11/sunday-evening.html odpovědi na tvé otázky :))
      a nemáš zač!

      Vymazat
  5. Myslím, že ta několika hodinová práce se vyplatila. Moc se Ti to povedlo, celou dobu jsem se musela usmívat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee moc díky, to opravdu potěší, když to někdo ocení

      Vymazat
  6. naozaj skvelá práca a tie hodiny čo si strávila s úpravou videa stáli zato ! + krásna hudba do toho :)veľmi veľmi sa mi to páči.

    OdpovědětVymazat
  7. úžasné, pohodové video :))
    nejlepší jsou záběry v listí ♥

    OdpovědětVymazat
  8. to je prekrasne!!!! :) nemam slov... farebne, zabavne, plne lásky a radosti :)

    OdpovědětVymazat
  9. mě to až dojalo,jak to bylo krásné!!!moc se ti video povedlo!mě taky hrozně baví natáčet videa,ale srovnávat se to neodvažuji,to ani náhodou :)) už teď se budu těšit na zimní,které podle mě určitě bude taky ne ?! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ to se moc krásně čte! DĚKUJI!

      Vymazat
  10. Užasné video :)Určite ten čas stál zato :)

    OdpovědětVymazat
  11. nádherný video!! strašně se ti povedlo:)
    terbrouckova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkně udělaný :) Ty lampiony jsou bezvadné :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. nejlepší je ten konec! (3:13 - ) :-D

    M.

    OdpovědětVymazat
  14. uplně úžasný video, je vidět, že ti dalo hodně práci. Jsi šikulka. :-**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc ráda a těší mě to! DÍKY :-**

      Vymazat
  15. velmi pekne :)

    secrets-of-wonderland.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. proste úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas úžas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Vymazat
  17. opravdu moc povedené video ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. nádhernoučký videíčko s naší Diuškou:)) ;D

    OdpovědětVymazat
  19. Někoho mi hrozně připomínáš.. už vim! Princeznu Leiu! :D

    OdpovědětVymazat
  20. wow!! to video je dokonalé !! můžu se zeptat, v jakém programu si video upravovala? :)

    OdpovědětVymazat
  21. pozrela som si to video 2x a stále ma baví :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jsi největší šikula, fakt smekám 8-)

    OdpovědětVymazat
  23. fakt si sikovna! paradne absolutne jesenne video :)))

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné video, Dio! Úplně jsem z něj měla takový hezký pozic..sálá z něj zvláštní energie...harmonie .... jsi šikovná :) Všichni jste úžasní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi moc hezky napsala, jsem ti vděčná za tak pěkný komentář! ♥

      Vymazat
  25. stebou by som teda chcela stráviť aspoň jeden deň! :) vyzerá to že je stebou zábava ;) krásne video! :)*

    OdpovědětVymazat
  26. Keď som ho začala pozerať, povedala som si, že "och, ďalšie nudné video...". No pozerám ďalej a ďalej, až som došla do konca a musela som si ho pozrieť ešte raz, lebo je krásne! Hlavne tie úryvky s lístím... Vlastne všetko! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: