NEW&FOR SALE HIGH HEELS

sobota, listopadu 03, 2012

PŘEJI VÁM KRÁSNÝ VÍKEND MOJI DRAZÍ ČTENÁŘI!
Už je to snad měsíc, co jsem Vám slibovala, že Vám ukážu moje nové botky na ples. Dnes jsem se k tomu konečně dokopala a vyfotila je. Jsou to flitrové lodičky na extra vysokém podpatku, který má asi přes 12cm. Takže až si je nazuji budu měřit obřích 185cm! To mi ale nevadí, protože jsou prostě boží a mám z nich velkou radost. Koupila jsem je u Deichmanna.

Tyto druhé botky na ples JSOU NA PRODEJ! Měla jsem je na sobě pouze jednou jedinkrát a jsou úplně jako nové! Jsou semiškové a nazouvají se přes zip na patě. Jsou opravdu do detailu krásně vyšperkované a na nohou vypadají moc pěkně. Je to velikost 39. CENA S POŠTOVNÝM JE 500,- Pokud máte zájem, pište dolů do komentářů. 


You Might Also Like

66 your comments

  1. Páni, neviem či by som si trúfla na taký opätok :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak tie flitrované sú fakt božské!
    uff 12 cm to nie je málo ;D tak hádam sa nezabiješ

    OdpovědětVymazat
  3. oboje jsou moc krásné!
    škoda že mám větší nohu :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ty druhé bych brala, ale já mám 35/36 takže škoda :)
    ty první jsou ale pěkné :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Na ty první jsem v deichmannu několikrát koukala a jsou boží :)!

    OdpovědětVymazat
  6. dobrý podpatek, bude se v nich dobře chodit - je tlustý a nebude vratký :) jsou moc pěkné..

    rebellda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Podpatek je fajn je tlustý takže určitě lepší než jehly , s výškou bych problém neměla , spíš kolik hodin na nich budeš stát no ... :D
    Jsou fakt krásný ! :)
    Ty to zvládneš ! :D
    A jaké šaty budeš mít už taky víš ? :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. já měřím 180 a semtam si ráda vyrazím v podpatkách.. baví mě ten pocit, že mi jsou všichni pod bradu :DD

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou nádherné. Já sice nosím vysoké podpatky, ale jenom když tam je i pásek, jinak mám furt pocit, že se mi vyzují.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty flitrované jsou nádherné!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. flitrované krásné, jen bych si u nich zvolila užší podpatek =)

    OdpovědětVymazat
  12. já mám normálně 190 cm, takže podpatků se opravdu neboj :D
    já je tedy nosit nemohu a občas mě to zamrzí...ale o to radši nosím kraťasy a hádám se, že nemám nekonečné nohy :D

    OdpovědětVymazat
  13. ty flitrové jsou super. já mám vyhlédnuté 12 cm- trové ze zary, ale narozdíl od těchto jsou šíleně tenké.

    OdpovědětVymazat
  14. krásne topánky, ani som nevedela že v deichmanne majú tak krásny kúsok :)
    som zvedavá, aké budú, či budú pohodlné, povedz nám potom :3


    http://allyoucandreamabout.blogspot.sk/2012/10/mini-giveaway-premiera.html zapoj sa a vyhraj milé ceny :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tééda, ty budeš vysoká.;-) Lodičky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  16. Já měřím necelých 180 cm a párů podpatků vlastním pět a vůbec mi nevadí, že vyčnívám z davu :D Pro mě jsou podpatky základ ženskosti =)

    OdpovědětVymazat
  17. jeej, tak tie su fakt nádherne !! budeš kráásna a krásne vysoká :)

    OdpovědětVymazat
  18. V Deichmannu mají překvapivě hodně hezkých lodiček, co jsem koukala. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Proč prodáváš tak krásné botky?? :))

    OdpovědětVymazat
  20. wow, tancovať v takých vysokých, máš u mňa obdiv ak to zvládaš :D

    OdpovědětVymazat
  21. ty první jsou nádherný,dokonalý..nemám slov!:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. nádherné ty první botky! :)

    OdpovědětVymazat
  23. wow, sú nádherné!...tie prvé by som brala :-)

    OdpovědětVymazat
  24. tie flitrove su krasne..ani nevyzeraju, ze maju tak vela cm.. ja mam tiez jedny 12 cm a citim sa akokeby chodim na choduloch.. raz som s nimi presla aj prezila 4 deci vina :P ja som dost mala takze som mala 180cm, ale aj tak som sa uz citila vysokanska :)

    OdpovědětVymazat
  25. botky jsou krásný, ale já bych se na nich asi zabila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já to taky tak vidím, snad to zvládnu

      Vymazat
  26. Jé jsou překrásné:) A taky bych byla asi hodně vysoká no:D

    OdpovědětVymazat
  27. Ty nové jsou super! Ty flitry, ach :) A i ten podpatek se zdá pohodlný :)

    OdpovědětVymazat
  28. presne nad tými flitrovými uvažujem na sezónu vianočných večierkov...sú síce dosť vysoké, ale ten podpätok je pohodlný (a neškriabu tak príšerne ako všetky tie flitrové šatočky :)))

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: