PRATER

čtvrtek, listopadu 29, 2012

 ZDRAVÍM VÁS VŠECHNY!
Dneska dáme po delší době zase fotkový příspěvek. 
V tomto článku se s Vámi podělím o hromádku fotek z Prátru ve Vídni, kde jsem tento podzim byla. 
Osudné sedačky, byla to jízda smrti. Rada- Nedívat se dolů.
S Ruským kolem v bekraundu 1/2.
Dům hrůzy na kterej jsem se nejvíc těšila a byl zavřenej.
S Majklem Džórdnem.
Atrakce kam se podíváte.
Sousoší na téma Najdi mě.
Raději bez komentáře.. =D
Sweet Kitty.
Zpáteční ohlédnutí při odchodu.
S Ruským kolem v bekraundu 2/2.
Všude jsem cítila jen koně.

Už jste taky v Prátru byli? /  Jak se Vám líbí fotky? / Máte rádi Vídeň?


You Might Also Like

43 your comments

  1. úžasnýý fotky, v Prátru jsem bohužel nebyla, ale chtěla bych))

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se Ti poštěstí se tam podívat. :-)

      Vymazat
  2. rada nepozerať sa dole sa zíde :D
    Už jste taky v Prátru byli? nie ale chcela by som
    Jak se Vám líbí fotky? nádhera
    Máte rádi Vídeň? hej, hoc som tam nebola ;//

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem tam když mi bylo asi 11 let.
    Jak je ta pátá fotka, ten strašidelný dům,tak v něm jsem byla :D .chtěla bych se tam znovu podívat :)

    OdpovědětVymazat
  4. V Prateru je to skvělý, byla jsem ta 2x a doufám, že to není konečný číslo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. To bylo super parádní, jen to rychle uteklo. :-)

      Vymazat
  6. Viedeň je skvelá rovnako ako tvoje fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. to muselo být úžasné, zbožňuju tyhle všechny možné atrakce!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Muselo byť skvele :D Ale ten dom hrôzy noˇDakujem neprosím :D v jendom som bola v Londone a už nikdy viac!!!:D

    OdpovědětVymazat
  9. Já když jsem byla ve Vídni, tak jsem místo do Pratru šla do přírodovědného muzea (nevím přesně už ten název, ale bylo OBŘÍ A NÁDHERNÝ!) a nelituju :)

    OdpovědětVymazat
  10. pekné fotky :)) určite si si dobre užila :)

    OdpovědětVymazat
  11. ve vídni jsem nebyla, takže jí ráda nemám.. ale co mám ráda, je vůně koní!! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké fotky, já tam byla asi tři roky zpět se školou, ale bohužel jsem na většinu atrakcí jít nestihla :-)

    OdpovědětVymazat
  13. fotky úžasný a v Prateru jsem nikdy nebyla, ovšem těch koní je mi líto :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se o ně dobře starají :-)

      Vymazat
  14. V Prátru už jsem byla dvakrát a to se školou ! Je to tam super prostě :) Fotky jsou super, nejvíc se mi líbí jak si hodně zaostřená a za tebou to kolo ! :) A Vídeň patří mezi má oblíbená místa na zemi :)

    OdpovědětVymazat
  15. Fotky jsou moc hezké a ve Vídni jsem ještě nebyla :).

    OdpovědětVymazat
  16. Ten dům hrůzy je fakt supr. Je to sice dýl, co jsem tam byla s kamarádkou, ale byly jsme dobře poprděný strachy! :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: